Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMisselijk

Misselijk

24 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#1
Iets warms drinken hielp altijd goed bij mij, warme thee ofzo..
Je maag kan idd erg van streek raken door GHB.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#2
heeft volgens mij ook wel met de PH waarde van je G te maken..

bij mij helpt het meestal wel als ik wat eet...
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#3
Drientje zei:
later op de avond neem je dan wat GHB omdat dat zo relaxed is samen met de andere drugs en je ineens heel erg misselijk wordt?

Wat zou daar aan te doen zijn?
Tips anyone?
Klik om te vergroten...

En ik dacht dat ik echt een van de weinige was! Echt ik heb soms het gevoel dat iemand mijn maag gewoon staat uit te wringen. Tot zover de leuke avond. :angry: Echt zwaar e-rielekst.

Wat mij geholpen heeft is minder nemen. Nu ik veel minder neem ben ik dus niet meer misselijk. Maar das wellicht niet de tip waar je op zat te wachten. Misschien helpt Domperidon. Dit is niet tegen brandend maagzuur zoals Gaviscon maar echt tegen misselijkheid. Wordt gewoon bij de apotheek verkocht zonder recept.

Misschien moet ik het zelf eens proberen, haha :tearsofjoy:

Beeeb
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
SperSIZEboon zei:
heeft volgens mij ook wel met de PH waarde van je G te maken..

bij mij helpt het meestal wel als ik wat eet...
Klik om te vergroten...
Zondag met een pH meter de pH nog gecheckt, was 7 exact.

En ik heb nu iets, het heet Okugest van VSM. Drogist zei dat het heel goed hielp dus dat ga ik volgende week even testen.
t
tripkopLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bij mij helpt het om erop toe te zien dat ik voldoende drink, want als ik er niet bewust aan denk schiet dat er nog wel eens bij in tijdens zo'n weekend.

En Rennies zijn als het om maagzuur/opgeblazen gevoel gaat natuurlijk een godengeschenk, maar dat wist iedereen al wel. :tongueout:

Zelf heb ik meestal vooral last van een opgeblazen gevoel en dan kan het al veel helpen als ik een paar flinke boeren laat. (gaat dan ook heel gemakkelijk omdat mijn maag echt gewoon vol lucht zit, zoveel dat mijn buik er gewoon van opzwelt)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."