#1
Gewoon sap

Dreuge zei:Dit is net als met pep, als je het wilt nemen moet je niet zeiken over de smaak en gewoon doen.
als ik daar nu aan denk hahahaha!Dreuge zei:Dit is net als met pep, als je het wilt nemen moet je niet zeiken over de smaak en gewoon doen.
Oom Klaas zei:aa is sowieso het drugsdrankje![]()
salvation zei:In plaats van het door mijn drinken gooien doe ik een klein beetje drinken in mijn mond, gooi daar de ghb bij en neem dan een slok drinken en slik alles door. Ik proef het amper en na nog een slok is de smaak sowieso weg.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."