Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"dat dacht ik ook al drientje ....... maar mn ontstoken maag is er gekomen door stress heeeelllll veel stress en veeeeeeeeeel te veelllll wiet roken ..... grtz !"
"Is het echt slecht om ghb op een ontstoken maag te nemen ?"
"volledig akkoord met dripptone"
"ik denk gewoon dat ie bedoelt dat je het alleen maar erger kunt maken . ghb is toch gewoon een zout ? Na/GHB en dacht dat het toch omgezet werd naar water ? niet ? ik denk persoonlijk dat alcohol toch erger is niet ?"
"Nu mijn vraag is simpel voor iemand die er wat vanaf weet. Ik gebruik sinds 1 maand venlafaxine en heb terug super veel zin om opstap te gaan. Nu ik de combi venlafaxine en ghb ??? ga ik moeten opletten met het doseren van de G ?? grtz Tnx"
"ja bedankt voor de info manne ... Maar ik ga het er toch op wagen en weet het je op 2de kerstdag te vertellen ... Verder bij mij heeft de venlafaxine toch ergens wel een activerende werking hoor precies dat ik zo een een klein beetje amphe gepakt heb maarja normaal als ik stappen ga combineer ik coke met ghb en dit heeft ergens toch ook wel een tegengestelde werking dus waag me toch met venla aan dee combi .... maar hartelijk bedankt voor jullie info kweet wel dat ik toch wat moet oppassen ... grtz !"
"Eerlijk geegd begrijp ik goed wat je hier hebt neergeschreven . Maar indien het al srecreatieve drug gebruik word vind ik zeker 1 van de beste een aangenaamste drugs die er zijn , het zelfvertrouwen dat je krijgt hahaha is inderdaad overdreven maar dit is net leuk. Geen enkele drugs is ok als je het teveel gebruikt, zelf cannabis gaat na jaren frequent gebruik zijn sporen nalaten..... maar ghb als uitgaansdrugs is de max zeker als je goed weet hoe te doseren.... en zeker als je weet hoe je ghb geconcentreerd is. Het is in ieder geval leuker dan speed, xtc maarja dat is mijn mening.... Verder ik gebruik meestal ghb in combi met cocaine vind ik super maarja ik praat hier over een paar 10tal keer per jaar ... Maar zeker een leuke te lezen..."
"mense de titel verklapt de vraag al hé ...... Hoe goed blijft de kwaliteit van ghb na bewaring . Ik zelf heb me een 2tal jaar een heel deel ghb gemaakt nu door omstandigheden heb ik deze niet allemaal op gebruikt maar volgend weekend is er weer een gelegenheid . Nu ik heb de ghb op -20 in de vriezer bewaart gaat ie nu nog steeds dezelfde goede kwaliteit hebben of gaat ie slecht zijn ? groeten ! :P"
"Tnx vo de reactie zelf heb ik chemie gestudeert en was toch in de veronderstelling dat verbindingen het stabielst blijven in vries toestand (net zoals je vlees enzo invriest)..... Dat ie sterker geworden is lijkt me eigenlijk wel sterk zou eerder denk dat ie wat minder sterk zou geworden zijn (is in glas bewaart)(en in een tupperware kommetje) De ghb was zoal redelijk sterk want eens in het koelvak(frigo) beon hij al volledig uit te kristalliseren naar 1 witte pap . al sie nu nog sterker zou zijn zou het onverantwoord zijn denk ik zo Maar als er nog reactie szijn hoor het graag mvan mensen met de nodige ervaring tnx"
"ha dutch dus anoniem en inwoner van nederland ( dus je moetniet de nederlandse nationaliteit hebben) maarja kga dees week eens in maastricht kijke .... Weet iemand wanner die open is ..."