Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEffect van GHB?

Effect van GHB?

43 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een lichte overdosis :hearteyes:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Flip Trip zei:
Carlitos zei:
Gebruikt icm met wat speed,meer praterig,opgewekter,vrolijker.
Onbekende dosis was van iemand die aan de mdma zat,gekregen laatse beetje.
Heb er nog teveel van staan terwijl ik het nooit gebruik,was ooit is ergens anders voor bedoeld.

Ben benieuwd of het wat maandjes houdbaar is anders flikker ik alles weg door de gootsteen ..
Klik om te vergroten...

Ik zou het laten indampen, dus gewoon in een geschikt pannetje droppen en af laten koken. Kijk wel uit als al het water verdampt is en er is alleen nog ghb over. Het kan namelijk zijn dat je het niet opvalt dat al het water weg is, de ghb is dan gesmolten, dit gebeurd pas bij 150 ° C dus verbrand je niet. hehe. Ziet wel vet uit als het dan kristalliseert weer.

Zo kan je het volgens mij eindeloos lang bewaren, enige probleem aan ghb oplossingen is dat het water slecht kan worden.


Winehouse zei:
Carlitos zei:
Ben benieuwd of het wat maandjes houdbaar is anders flikker ik alles weg door de gootsteen ..
Klik om te vergroten...

Is je gootsteen ook weer ontstopt
ghb staat (bijna) synoniem aan gootsteenontstopper
Klik om te vergroten...

Hou je klinklare onzin bij je, GHB zal je gootsteen nog geen klein beetje ontstoppen. Alleen omdat je gootsteenonstopper kunt gebruiken om g te maken heet niet dat g gootsteenontstopper is. Dus hoe je dom commentaar maar gewoon bij je.
Klik om te vergroten...

En weet je ook hoelang het in een gewone fles (plastic) fles houdbaar is ?
Zij nog dat het in glas moest staat tegen verkoper.
Het staat nu @ een vriend en het is ook meteen dik een liter wat ik gekocht heb in een impuls,maar het staat er al wat weekjes..

Luie carlitos.. :wave:
a
azerty1987Lid
01-01-2024, 00:00
#3
als het met demi water is gemaakt en koel bewaard word kan het maanden meegaan heb zelf al 4 maanden een hoeveelheid in mijn kluisje.. is nogsteeds perfect
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#4
BRON: SPUITEN EN SLIKKEN SITE

GBL of Gamma-butyrolacton is een chemische stof die verwant is aan het slaap- narcosemiddel en partydrug GHB. Het wordt legaal verkocht als Multi-cleaner. Zo kun je met GBL graffiti verwijderen, je velgen van je auto weer laten shinen en het verwijdert het ook nog eens de roest van je vijfdehands fiets. Super handig dus!
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Winehouse zei:
ghb staat (bijna) synoniem aan gootsteenontstopper
Klik om te vergroten...

Wat een onzin! Maar dat was je hierboven ook al duidelijk gezegd. (op een ietwat onvriendelijke manier weliswaar...)

Het is duidelijk dat je totaal geen verstand hebt van GHB?

OT: Ik geef het aankomend weekend maar weer eens een kans, ik lees toch wel wat positieve dingen hierboven die me wel bevallen, maar net als Carlitos heb ik het probleem dat het spul al een halfjaartje in de koelkast staat, geen idee of dat iets met de werking doet?
Scheikundig gezien moet het niet uitmaken, maar het zou inderdaad kunnen dat het water bederft?

Iemand hier meer ervaring mee?
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mike zei:
Winehouse zei:
ghb staat (bijna) synoniem aan gootsteenontstopper
Klik om te vergroten...

Wat een onzin! Maar dat was je hierboven ook al duidelijk gezegd. (op een ietwat onvriendelijke manier weliswaar...)

Het is duidelijk dat je totaal geen verstand hebt van GHB?

OT: Ik geef het aankomend weekend maar weer eens een kans, ik lees toch wel wat positieve dingen hierboven die me wel bevallen, maar net als Carlitos heb ik het probleem dat het spul al een halfjaartje in de koelkast staat, geen idee of dat iets met de werking doet?
Scheikundig gezien moet het niet uitmaken, maar het zou inderdaad kunnen dat het water bederft?

Iemand hier meer ervaring mee?
Klik om te vergroten...

Was idd een ietwat onvriendelijke manier, maar ik raak toch uitermate geirriteerd van zo een ongefundeerde uitspraken.

Er is idd alleen de mogelijkheid dat het water bedorven is, hiertegen kun je 2 dingen doen. Ten eerste kun je het water afdampen, dit had ik hierboven ook al gezegd. Daarnaast kun je het water ook steriliseren. Dit kun je op de volgende manier doen, het beste neem je hiervoor een erlenmeyer, maar kan ook iets anders. In de erlenmeyer doe je je GHB oplossing en je sluit de hals van de erlenmeyer met watten en daarna alufolie. Nu doe je een laagje water in een snelkookpan, hier de erlenmeyer in en je laat het voor 20 tot 30 minuten koken. Dus je moet ongeveer 20 minuten een temperatuur van 120 ° C hebben, hiermee dood je alle bacterien en virussen.
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Alleen gaat het hier niet over GBL, maar over GHB. 't Is trouwens niet omdat GBL wordt gebruikt als verlgenreiniger dat dat wil zeggen dat je velgenreiniger in je lichaam zit te gieten als je GBL puur gebruikt.
NaOH wordt bvb gebruikt om zeep mee te maken. Wil dat dan zeggen dat je je handen wast met gootsteenontstopper? Nee toch?

Trouwens, als je GHB een beetje goed gemaakt is zou er geen van beide stoffen in mogen overblijven.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#8
De effecten van GHB bij mij zijn:

Heerlijk voelen
Zin om dingen te doen (ook waar ik normaal geen zin in heb, vaak ook na de G nog)
Druk
Leip in mn kop, bullshit lullen, achterlijk doen.
Toch een heerlijk soort van rust.

Dat was het wel denk ik..
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#9
pancake zei:
ligt het aan mij of ligt de gemiddelde dosis van iedereen zo laag? ik weeg 80 kilo en neem altijd 5 ml, en dan moet ik soms nog bijnemen omdat ik bijna niks voel..
Klik om te vergroten...

Dan heb je slechte GHB...

Ik heb het nu een stuk of 5 keer gedaan. Eerste keer was fenomenaal :hearteyes: precies goed de 5 ml gepakt (lichaam gewicht toen 70 kilo ofzo)

Gister sterke GHB getest was helemaal super heftig & geweldig :hearteyes: . Eerst 3 ml gepakt na 1,5 uur ofzo nog 2 ml bijgepakt en gaan als de MF... (lichaamsgewicht 73 kg ofzo)

Uiteindelijk is echt de sterkte heeeeeeeel bepalend.

Tenminste dat is mijn ervaring.

OT:

Het effect: Al het goede van MDMA!! Dat lekkere spacende gevoel, bijna tot geen kater de volgende dag. Chill & ontspannen genieten van alles en iedereen. De verhoogde gevoeligheid voor muziek, kleuren. En dan natuurlijk de seks :openmouth: :hearteyes:

En het effect houdt zo'n 3 uurtjes aan en daarna gewoon slapen als een baby.

Geniaal.. :hearteyes:
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja het is best moeilijk om je vinger erop te leggen he... Ene kant chill, andere kant goeie feeststemming, soms een lekkere buzz in je hoofd, en soms is dat precies het teken dat het te ver gaat....
1 ding weet ik wel. Voor zo'n vies drankje voelt het verdraaide lekkerrrrrrrrrrrrr
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Telpeva zei:
1 ding weet ik wel. Voor zo'n vies drankje voelt het verdraaide lekkerrrrrrrrrrrrr
Klik om te vergroten...

Amen!!! :hearteyes:
W
WappieWappieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Telpeva zei:
1 ding weet ik wel. Voor zo'n vies drankje voelt het verdraaide lekkerrrrrrrrrrrrr
Klik om te vergroten...
Mooi gezegd en zeker waar. :P

Er zijn weinig dingen die ik goorder vind dan GHB, maar het is het zeker waard. :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
WappieWappie zei:
Telpeva zei:
1 ding weet ik wel. Voor zo'n vies drankje voelt het verdraaide lekkerrrrrrrrrrrrr
Klik om te vergroten...
Mooi gezegd en zeker waar. :P

Er zijn weinig dingen die ik goorder vind dan GHB, maar het is het zeker waard. :grin:
Klik om te vergroten...

+1! :grin:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hoe vaker ik het drink hoe meer ik tegen de smaak op zie, gaat lang duren voor ik het weer eens gebruik denk ik.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Dreuge zei:
Hoe vaker ik het drink hoe meer ik tegen de smaak op zie, gaat lang duren voor ik het weer eens gebruik denk ik.
Klik om te vergroten...

Gewoon opdrinken met genoeg sprite ofzo, dan merk je het echt nauwelijks. :P

Of gewoon een hoop aanmaaklimonade met weinig water. yeah :sunglasses:
W
WappieWappieLid
01-01-2024, 00:00
#16
W.F.L. zei:
Of gewoon een hoop aanmaaklimonade met weinig water. yeah :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Dat moet ik ook eens proberen dan. Ik doe het meestal in een glas met een bodempje cola. Nou dan vertrekt je bek wel even hoor als je dat doorslikt. Begin zelfs een beetje een afkeur te krijgen van cola, ook al zit daar niets in haha. Maarja ik doe het express maar in een bodempje cola zodat ik er in 1 kleine slok vanaf ben.

:kots:
M
MaximeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Water, gewoon water, enkele (1-2-3) glazen per coladop, en de smaak is zo goed als weg.
smaakt het nog te hard? verdeel opnieuw het over 2 glazen.
Het water smaakt dan een beetje zoals water aan de kust in Spanje, ziltig en zout, maar zeker drinkbaar zonder kokhalzen.

grtz Maxie xx
a
azerty1987Lid
01-01-2024, 00:00
#18
wat ik altijd doe is ik neem 1 slok drinken in mijn mond en dan een potje g erbij en dan doorslikken :grin: dan nog 1/2 slokken drinken erna en weg is de G :rock:

ow ja en als aanrader gebruik iets wat de smaak nagenoeg weg haalt zoals bitterlemon de goedkope van de aldi werkt veel beter dan de merk variant trouwens..

owja en kunstmatige smaakstoffen toevoegen aan je flesje G helpt ook wel een beetje
W
WappieWappieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Over het effect van GHB gesproken. Onder invloed van GHB in de booster ( Zo'n ding ja ) gaan is niet om aan te raden. :tearsofjoy: In het begin is het even leuk, maar daarna ging ik me toch wel heel vaag en beroerd voelen en wat duurt zo'n attractie dan lang. Op een gegeven moment leek letterlijk alles op z'n kop te staan, ookal hing dat bakje gewoon normaal horizontaal en dus niet op z'n kop. Gelukkig niet hoeven kotsen ofzo, nadat hij afgelopen was trok dat beroerde redelijk snel weg en was ik weer lekker in de GHB mood die nog wat zweveriger was als voordat ik de booster in ging. :grin: Maar ik zou het niet nog een keer doen, als ik vooraf m'n buikje rond had gegeten had ik het denk ik niét binnen kunnen houden..
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dronken, dronkerer, straalbezopen, bewuste coma~

In mijn geval dan <<;; Nah, geen fan van GHB sinds lichte overdosis.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."