#1
Een lichte overdosis ![:hearteyes:]()
Flip Trip zei:Carlitos zei:Gebruikt icm met wat speed,meer praterig,opgewekter,vrolijker.
Onbekende dosis was van iemand die aan de mdma zat,gekregen laatse beetje.
Heb er nog teveel van staan terwijl ik het nooit gebruik,was ooit is ergens anders voor bedoeld.
Ben benieuwd of het wat maandjes houdbaar is anders flikker ik alles weg door de gootsteen ..
Ik zou het laten indampen, dus gewoon in een geschikt pannetje droppen en af laten koken. Kijk wel uit als al het water verdampt is en er is alleen nog ghb over. Het kan namelijk zijn dat je het niet opvalt dat al het water weg is, de ghb is dan gesmolten, dit gebeurd pas bij 150 ° C dus verbrand je niet. hehe. Ziet wel vet uit als het dan kristalliseert weer.
Zo kan je het volgens mij eindeloos lang bewaren, enige probleem aan ghb oplossingen is dat het water slecht kan worden.
Winehouse zei:Carlitos zei:Ben benieuwd of het wat maandjes houdbaar is anders flikker ik alles weg door de gootsteen ..
Is je gootsteen ook weer ontstopt
ghb staat (bijna) synoniem aan gootsteenontstopper
Hou je klinklare onzin bij je, GHB zal je gootsteen nog geen klein beetje ontstoppen. Alleen omdat je gootsteenonstopper kunt gebruiken om g te maken heet niet dat g gootsteenontstopper is. Dus hoe je dom commentaar maar gewoon bij je.

Winehouse zei:ghb staat (bijna) synoniem aan gootsteenontstopper
Mike zei:Winehouse zei:ghb staat (bijna) synoniem aan gootsteenontstopper
Wat een onzin! Maar dat was je hierboven ook al duidelijk gezegd. (op een ietwat onvriendelijke manier weliswaar...)
Het is duidelijk dat je totaal geen verstand hebt van GHB?
OT: Ik geef het aankomend weekend maar weer eens een kans, ik lees toch wel wat positieve dingen hierboven die me wel bevallen, maar net als Carlitos heb ik het probleem dat het spul al een halfjaartje in de koelkast staat, geen idee of dat iets met de werking doet?
Scheikundig gezien moet het niet uitmaken, maar het zou inderdaad kunnen dat het water bederft?
Iemand hier meer ervaring mee?
pancake zei:ligt het aan mij of ligt de gemiddelde dosis van iedereen zo laag? ik weeg 80 kilo en neem altijd 5 ml, en dan moet ik soms nog bijnemen omdat ik bijna niks voel..
Telpeva zei:1 ding weet ik wel. Voor zo'n vies drankje voelt het verdraaide lekkerrrrrrrrrrrrr
Mooi gezegd en zeker waar. :PTelpeva zei:1 ding weet ik wel. Voor zo'n vies drankje voelt het verdraaide lekkerrrrrrrrrrrrr
WappieWappie zei:Mooi gezegd en zeker waar. :PTelpeva zei:1 ding weet ik wel. Voor zo'n vies drankje voelt het verdraaide lekkerrrrrrrrrrrrr
Er zijn weinig dingen die ik goorder vind dan GHB, maar het is het zeker waard.![]()
Dreuge zei:Hoe vaker ik het drink hoe meer ik tegen de smaak op zie, gaat lang duren voor ik het weer eens gebruik denk ik.
W.F.L. zei:Of gewoon een hoop aanmaaklimonade met weinig water. yeah![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."