Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEffect van GHB?

Effect van GHB?

43 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Irezz zei:
Moet je geen zonde vinden, ik zei dat IK het niet leuk vond, maar ik kan me voorstellen dat anderen er helemaal weg van zijn.
En ik schrijf het ook niet per sé af, aangezien het gewoon éénmalig was. Als iemand het me 's gedoseerd zou aanbieden op 'n feesje of wherever: sure! Maar echt niet meer op eigen houtje :grin:
Klik om te vergroten...

Haha, ja, was een beetje slecht verwoord man :flushed: Het kan ook je ding helemaal niet zijn natuurlijk..
W
WappieWappieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Irezz zei:
Als iemand het me 's gedoseerd zou aanbieden op 'n feesje of wherever: sure!
Klik om te vergroten...
Dat is juist een beetje het probleem met GHB, er is geen vaste dosering voor. Het is niet zo makkelijk als bijvoorbeeld MDMA, waar je gewoon 2 mg per kilo lichaamsgewicht rekent en dat valt haast bij iedereen wel goed. De ene persoon kan een stuk meer GHB hebben dan de ander. En de enige manier om daarachter te komen is: Proberen. Met weinig beginnen, voel je niks, jammer dan volgende keer een klein stapje meer. En dat net zo vaak tot je voor jezelf de juiste dosis hebt gevonden.

+ De ene GHB is de andere niet. GHB als vloeistof zit altijd water door, maar de ene kan meer verdund zijn dan de ander. Je kunt het daarom ook het beste zelf maken ( is niet moeilijk ) dan weet je tenminste wat je hebt. Of je moet al wat meer ervaring met GHB hebben, dan kun je over het algemeen aan de hand van de smaak en structuur ook wel een beetje oordelen of het goede GHB is of niet. Goede GHB hoor zowieso wat visceus te zijn, heb je waterige GHB dan heb je troep of GBL ( maar GBL proeft en ruikt totaal anders dus dat is voor iedereen wel te onderscheiden ).

W.F.L. zei:
Maar in van die citrusdingen zoals Sprite merk je het echt bijna niet ontdekte ik laast. Voorheen met water, daarna AA drink of grenadine maar nu ik dit ontdekt heb ga ik het enkel nog met Sprite nemen haha. :P Bodempjes zijn ook minder chill vind ik omdat je het dan juist beter smaakt.
Klik om te vergroten...

I'll try :grin:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#3
Idd, ik gebruik tot nu toe altijd thuis ofzo gewoon.
Ik giet wat uit de fles in de dop, trek er met de spuit het juiste aantal ml uit, neem een goeie slok drinken in mn mond, spuit de G snel achterin, slik het door & neem nog 1/2slokken als ik het een beetje proef. Meestal als je het snel doet ligt het achterin op het drinken nog en proef je zo goed als niks.. Zo wel, neem je nog snel een slok.. De smaak heb ik nooit echt last van..

Zure of zoete drankjes werken het beste vind ik.. Met water proef je het toch sneller & dan is het idd écht heel ranzig :P
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
vanavond om half 8 voor het eerst g geprobeerd gewoon thuis. na een half uurtje voelde ik wel 'iets'.. 'k zette de muziek wat harder was naar mijn idee mooier.. had goeie zin.. en terwijl ik praatte hoorde ik toch ergens dat ik ef praatte met dubbele tong.
Maar al met al, weinig "meer" van gevoelt.

Heb ook niet echt veel gepakt, want wilde niet inslaapvallen omdat ik 'teveel' heb genomen.

Maar wel voor herhaling vatbaar, nu ik weet dat deze dosering dus te weinig is voor "voelbare ervaring".
ik had een héél dun bodempje vol of weinig van een dopje (doorsnee 3cm) genomen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."