Ik vind het altijd zonde als mensen dit middel meteen afschrijven omdat ze er de mist mee in gegaan zijn of mensen kennen waar dat gebeurt is. Krijgt naast de standaard date-rape verhaaltjes ook zo'n slecht imago op die manier, terwijl ik het zelf wel een mooi middel vind uiteindelijk, het is geen typische drug die alleen maar dempend of stimulerend werkt. De enige keerzijde van de medaille is de lichamelijke verslaving, maar dat is bij alcohol ook zo. Doseren is gewoon iets wat er bij hoort..
Wel grappig hoe uitgesproken de meningen doorgaans zijn, de ene vindt het super chill en de andere moet er niet van weten
Ik neem het zelf 2 of 3 weekenden per maand doorgaans wanneer ik speed neem ofzo, omdat het echt lekker combineert met uppers. Nuchter is ook helemaal niet verkeerd..
Volgens mij is in plaats van nog meer speed te snuiven het zelfs beter voor je als je de speed gewoon laat uitwerken en dan wat GHB neemt. Ik moet wel bekennen dat ik tegenwoordig zelden nog speed zonder GHB neem want dan vallen de negatieve kanten me na verloop van tijd wat te zwaar.
WappieWappie zei:
Dat moet ik ook eens proberen dan. Ik doe het meestal in een glas met een bodempje cola. Nou dan vertrekt je bek wel even hoor als je dat doorslikt. Begin zelfs een beetje een afkeur te krijgen van cola, ook al zit daar niets in haha. Maarja ik doe het express maar in een bodempje cola zodat ik er in 1 kleine slok vanaf ben.
Haha, cola en GHB is inderdaad een ranzige combinatie ja. Ik dronk het ook nog een hele tijd met water
Maar in van die citrusdingen zoals Sprite merk je het echt bijna niet ontdekte ik laast. Voorheen met water, daarna AA drink of grenadine maar nu ik dit ontdekt heb ga ik het enkel nog met Sprite nemen haha. :P Bodempjes zijn ook minder chill vind ik omdat je het dan juist beter smaakt.