Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEffect van GHB?

Effect van GHB?

43 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
a
azerty1987Lid
01-01-2024, 00:00
#1
wat ik altijd doe is ik neem 1 slok drinken in mijn mond en dan een potje g erbij en dan doorslikken :grin: dan nog 1/2 slokken drinken erna en weg is de G :rock:

ow ja en als aanrader gebruik iets wat de smaak nagenoeg weg haalt zoals bitterlemon de goedkope van de aldi werkt veel beter dan de merk variant trouwens..

owja en kunstmatige smaakstoffen toevoegen aan je flesje G helpt ook wel een beetje
W
WappieWappieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Over het effect van GHB gesproken. Onder invloed van GHB in de booster ( Zo'n ding ja ) gaan is niet om aan te raden. :tearsofjoy: In het begin is het even leuk, maar daarna ging ik me toch wel heel vaag en beroerd voelen en wat duurt zo'n attractie dan lang. Op een gegeven moment leek letterlijk alles op z'n kop te staan, ookal hing dat bakje gewoon normaal horizontaal en dus niet op z'n kop. Gelukkig niet hoeven kotsen ofzo, nadat hij afgelopen was trok dat beroerde redelijk snel weg en was ik weer lekker in de GHB mood die nog wat zweveriger was als voordat ik de booster in ging. :grin: Maar ik zou het niet nog een keer doen, als ik vooraf m'n buikje rond had gegeten had ik het denk ik niét binnen kunnen houden..
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dronken, dronkerer, straalbezopen, bewuste coma~

In mijn geval dan <<;; Nah, geen fan van GHB sinds lichte overdosis.
W
WappieWappieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een hele lichte overdosis is niets mis mee. Zolang je dat maar bewust doet, om de reden dat je wilt slapen. Wat wellicht dankzij daarvoor gebruikte middelen eventjes niet lukt :grin:
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nou... Ik kon alleen maar liggen. Vanaf het moment dat ik recht zou komen ging ik kotsen. En ik moest plassen. Dus ging ik op zo'n typisch legerkruipje naar de badkamer (vooral met ellebogen dus) zo snel mogelijk alles lossen, weer op de buik en bed in. Ondertussen had m'n vriendje alles al ondergekotst En bleef ie er gewoon inliggen :grin:

Ik hou niet van GHB.
W
WappieWappieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Irezz zei:
Nou... Ik kon alleen maar liggen. Vanaf het moment dat ik recht zou komen ging ik kotsen. En ik moest plassen. Dus ging ik op zo'n typisch legerkruipje naar de badkamer (vooral met ellebogen dus) zo snel mogelijk alles lossen, weer op de buik en bed in. Ondertussen had m'n vriendje alles al ondergekotst En bleef ie er gewoon inliggen :grin:

Ik hou niet van GHB.
Klik om te vergroten...
Ik vraag me af of je dan over een lichte, of zware overdosis spreekt?

Ik gebruik wel eens GHB voor de fun, en GHB om te kunnen slapen na MDMA of speed gebruik. Ik heb dan meestal al een hele poos op bed gelegen en geprobeerd om in slaap te komen wat niet lukt. Dan neem ik dus een dosis GHB die net iets hoger is dan mijn fun-dosis, ga weer terug op bed liggen en wacht af. De volgende dag als ik m'n ogen weer open doe het eerste dat ik dan altijd denk "Mooi, het heeft weer geholpen". :grin:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#7
Eerst zo waus en vaag als een konijn lache lache lachekick en daarna in slaapvallen
=
lichteoverdosis
=
:hearteyes:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ben benieuwd of het wat maandjes houdbaar is anders flikker ik alles weg door de gootsteen ..[/quote]

Is je gootsteen ook weer ontstopt
ghb staat (bijna) synoniem aan gootsteenontstopper
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat doet GHB met jouw? Hoe voelt het voor je aan bv.
En welke dosis (+ lichaamsgewicht) heb je?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Pff.. Ik vind dat het heel gelijkaardig is aan alcohol, maar het effect vind ik persoonlijk prettiger. Bij alcohol duurt het ook niet lang voordat ik de grens overschrijd van een beetje gedronken of gewoon schijtezat en dan is het niet leuk meer.. Maar: Euforie, vrede, minder angst/meer zelfvertrouwen, muziek klinkt mooier, "wazigheid", alles kan een beetje beginnen draaien (zoals bij teveel alcohol :beer:), lopen wordt dan moeilijker enz (bij hogere dosissen..) Heel erg fijn spul in ieder geval. Een soort van illegale alcohol vind ik.

2 ml volstaat in mijn geval. (Ik weeg 54kg ofzo)
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb het in totaal 5 keer geprobeerd, ben er een beetje duizelig van geweest, inderdaad een soort dronken roes of zo. Verder heb ik er helemaal niets van.

Ben uiteindelijk tot 3,5 ml gegaan, dus aan de dosis ligt het niet. Heb het spul zelf gemaakt, op de goede manier, dus daar lag het ook niet aan.

GHB is blijkbaar niets voor mij.....
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb het nu iets van 4x gedaan en ik vind het niet geweldig. Ik word er namelijk nogal misselijk en wiebelig van... Heb er 1x wel geweldige seks op gehad, maar die andere keren voelde ik me dusdanig beroerd, dat het voor mij eigenlijk niet meer zo nodig hoeft.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#13
Volgens mij had ik 5ml in totaal op en ik heb een lichaamsgewicht van 65kg ofzo en ja.. ik kon al snel in slaapvallen en deed het ook als ik de kanskreeg, maar die kans kreeg ik niet zo vaak, haha. Het was wel chill alles was vaag, langzaam enzo, soort bullet-time zoals ik ken als ik stomdronken ben, maar wel beter
a
azerty1987Lid
01-01-2024, 00:00
#14
het heeft met je gewicht temaken ook wat je gegeten hebt en of je een man/vouw bent..
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#15
dutchmarshal zei:
het heeft met je gewicht temaken ook wat je gegeten hebt en of je een man/vouw bent..
Klik om te vergroten...

Daarnaast zegt de aanduiding 5 ml helemaal niks, hier kan makkelijk genoeg inzitten om je omver te krijgen, maar er kan ook niks inzitten.

Ik heb mijn ghb helemaal uitgekookt, zo kan ik het afwegen op een weegschaal.
p
pancakeLid
01-01-2024, 00:00
#16
ligt het aan mij of ligt de gemiddelde dosis van iedereen zo laag? ik weeg 80 kilo en neem altijd 5 ml, en dan moet ik soms nog bijnemen omdat ik bijna niks voel..
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#17
daar is geen pijl op te trekken
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#18
Licht, zwaar, geen idee. Ik ben erg slecht met doses (maatbeker? weegschaal? whazzat?) maar blijkbaar is weinig nog teveel bij ghb.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik vind het altijd zonde als mensen dit middel meteen afschrijven omdat ze er de mist mee in gegaan zijn of mensen kennen waar dat gebeurt is. Krijgt naast de standaard date-rape verhaaltjes ook zo'n slecht imago op die manier, terwijl ik het zelf wel een mooi middel vind uiteindelijk, het is geen typische drug die alleen maar dempend of stimulerend werkt. De enige keerzijde van de medaille is de lichamelijke verslaving, maar dat is bij alcohol ook zo. Doseren is gewoon iets wat er bij hoort..

Wel grappig hoe uitgesproken de meningen doorgaans zijn, de ene vindt het super chill en de andere moet er niet van weten :grin:

Ik neem het zelf 2 of 3 weekenden per maand doorgaans wanneer ik speed neem ofzo, omdat het echt lekker combineert met uppers. Nuchter is ook helemaal niet verkeerd..

Volgens mij is in plaats van nog meer speed te snuiven het zelfs beter voor je als je de speed gewoon laat uitwerken en dan wat GHB neemt. Ik moet wel bekennen dat ik tegenwoordig zelden nog speed zonder GHB neem want dan vallen de negatieve kanten me na verloop van tijd wat te zwaar.

WappieWappie zei:
Dat moet ik ook eens proberen dan. Ik doe het meestal in een glas met een bodempje cola. Nou dan vertrekt je bek wel even hoor als je dat doorslikt. Begin zelfs een beetje een afkeur te krijgen van cola, ook al zit daar niets in haha. Maarja ik doe het express maar in een bodempje cola zodat ik er in 1 kleine slok vanaf ben.
Klik om te vergroten...

Haha, cola en GHB is inderdaad een ranzige combinatie ja. Ik dronk het ook nog een hele tijd met water :kots:

Maar in van die citrusdingen zoals Sprite merk je het echt bijna niet ontdekte ik laast. Voorheen met water, daarna AA drink of grenadine maar nu ik dit ontdekt heb ga ik het enkel nog met Sprite nemen haha. :P Bodempjes zijn ook minder chill vind ik omdat je het dan juist beter smaakt.
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#20
Moet je geen zonde vinden, ik zei dat IK het niet leuk vond, maar ik kan me voorstellen dat anderen er helemaal weg van zijn.
En ik schrijf het ook niet per sé af, aangezien het gewoon éénmalig was. Als iemand het me 's gedoseerd zou aanbieden op 'n feesje of wherever: sure! Maar echt niet meer op eigen houtje :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."