Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb naar het cjib gebeld, en er zit niks anders op dan wachten op de acceptgiro. Was wel een redelijk genant gesprek. Meneer, om wat voor overtreding gaat het? ehh, gebruik van harddrugs... dat wordt dus bij de brievenbus zitten 2 maanden lang..."
"Token_White_Guy zei: Hee Marco, Ik begrijp dat je je kut voelt omdat je club niet presteert, maar om dan in een steegje te gaan snuiven... Drugs aren't the answer, mmmkay? Maar even serieus: een maatje van me is ook eens gesnaaid. Bij hem werd (meteen) een boetebedrag van €200,- vastgesteld. Je komende 4-5 grammetjes zijn dus voor het CJIB ben ik bang. Klik om te vergroten... ik heet trouwens geen marco en woon ook niet in amsterdam"
"oh ow. ik heb een briefje van de TNT post binnengekregen. "De zending is afkomstig van 'de Rechtspraak'. Het betreft een zending: waarvoor getekent moet worden.' Dit betekent dat ik dus niet zomaar een accept-giro van het cjib heb gekregen. Het is ook pas 9 dagen geleden. Zal dit betekenen dat ik voor moet komen? Ik kan me ook herinneren dat ik een handtekening heb gezet. Nu ik de verklaring lees op mijn boete zie ik dat er bij staat dat ik 2 wikkels had, wat in totaal 1 gram was. Zouden ze daar alsnog moeilijk over kunnen gaan doen omdat ze het achteraf gewogen hebben?"
"annie123 zei: is er nog iemand die hier een reactie op kan geven, hoe is dit afgelopen en wat staat in de brief? Klik om te vergroten... Die brief van de rechtspraak had achteraf niks met deze zaak te maken. De boete kreeg ik na 2 maanden ongeopend door mn moeder in mijn handen gedrukt, met een preek dat ik mijn fietslichtjes toch echt altijd mee moet nemen als ik uitga . Bedrag was 150 euro, er staat 'gebruik van harddrugs'."
"hier in de stad moet je er echt voor oppassen, een vriend van mij is ook al een keer gepakt. Ze rijden er echt express voor rond( en voor wildplassers). Het beste is gewoon in een cafe op de wc"
"ligt het aan mij of ligt de gemiddelde dosis van iedereen zo laag? ik weeg 80 kilo en neem altijd 5 ml, en dan moet ik soms nog bijnemen omdat ik bijna niks voel.."
"pbwebmaster zei: Die dingen zijn idd ziekelijk. Ik heb iets 'soortgelijks' meegemaakt op xtc. Maar ik lag in mijn bed 2 dagen na de pillen. En ik viel zo half-in-slaap weetjewel. maar ik raakte in een soort shock. (daarbij had ik trouwens al de hele dag lichte schokjes in mijn hoofd). Ik zat 'vast' in mijn lichaam met m'n ogen dicht en toen kreeg ik dus zo'n flashback, ik vergeet het echt nooit meer want ik kon mijn lichaam niet bewegen en in mijn hoofd was ik op die ene plek. Na een paar seconden was het over en kon ik weer bewegen. Het was erg heftig en ik heb ook echt ff me nachtlampje aangedaan want ik wou liever niet dat het nog een keer gebeurde. Maar je kunt vast ook hele leuke flashbacks hebben. Maar die van pillen lijkt me echt niet leuk hoor Klik om te vergroten... dit is geen flashback dat klinkt als 'sleeping paralyses' oftewel slaapverlamming, redelijk zeldzame aandoening. In het begin is het eng, maar het went als je het vaker krijgt. Slaapverlamming of slaapparalyse is een symptoom van narcolepsie, een slaapstoornis. Kenmerk van slaapverlamming is dat de spieren in het lichaam vlak voor het in slaap vallen of direct na het ontwaken verlamd zijn. De verlamming kan gepaard gaan met hallucinaties (zogeheten hypnagoge waarnemingsstoornissen). Het verschijnsel is relatief onbekend en er wordt nog maar recent wetenschappelijk onderzoek naar gedaan. Om deze reden is er nog geen zekerheid over de oorzaak van het verschijnsel. Verlamming van de spieren treedt normaliter op tijdens de REM-slaap. Alleen de oogspieren en het hart zijn dan nog actief. Deze verlamming treedt op ter voorkoming dat bewegingen in dromen echt uitgevoerd worden. Bij slaapverlamming bevindt de persoon zich als het ware tussen droom en waaktoestand in, waardoor hij zich niet kan bewegen. Dit kan zeer beangstigend zijn voor de persoon in kwestie."
"Ik ga zaterdag naar Sziget met het vliegtuig, en ben van plan een potje synthetische caffeine mee te nemen. Zou ik hier geen problemen mee kunnen krijgen en kan ik dit beter ff ergens aangeven of zou dit geen probleem zijn?"
"alcohol: 15.000 euro hasj/wiet: 3000 euro nicotine: 4000 euro cocaine: 1000 euro ervaringen en vriendschappen opgedaan: onbetaalbaar"
"oke, ik zal morgen nog even naar het cjib bellen, maar dat wordt waarschijnlijk dus de postbode omkopen of bedreigen"