Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEffect van GHB?

Effect van GHB?

43 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een lichte overdosis :hearteyes:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#2
Eerst zo waus en vaag als een konijn lache lache lachekick en daarna in slaapvallen
=
lichteoverdosis
=
:hearteyes:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ben benieuwd of het wat maandjes houdbaar is anders flikker ik alles weg door de gootsteen ..[/quote]

Is je gootsteen ook weer ontstopt
ghb staat (bijna) synoniem aan gootsteenontstopper
p
pancakeLid
01-01-2024, 00:00
#4
ligt het aan mij of ligt de gemiddelde dosis van iedereen zo laag? ik weeg 80 kilo en neem altijd 5 ml, en dan moet ik soms nog bijnemen omdat ik bijna niks voel..
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#5
daar is geen pijl op te trekken
W
WappieWappieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Irezz zei:
Als iemand het me 's gedoseerd zou aanbieden op 'n feesje of wherever: sure!
Klik om te vergroten...
Dat is juist een beetje het probleem met GHB, er is geen vaste dosering voor. Het is niet zo makkelijk als bijvoorbeeld MDMA, waar je gewoon 2 mg per kilo lichaamsgewicht rekent en dat valt haast bij iedereen wel goed. De ene persoon kan een stuk meer GHB hebben dan de ander. En de enige manier om daarachter te komen is: Proberen. Met weinig beginnen, voel je niks, jammer dan volgende keer een klein stapje meer. En dat net zo vaak tot je voor jezelf de juiste dosis hebt gevonden.

+ De ene GHB is de andere niet. GHB als vloeistof zit altijd water door, maar de ene kan meer verdund zijn dan de ander. Je kunt het daarom ook het beste zelf maken ( is niet moeilijk ) dan weet je tenminste wat je hebt. Of je moet al wat meer ervaring met GHB hebben, dan kun je over het algemeen aan de hand van de smaak en structuur ook wel een beetje oordelen of het goede GHB is of niet. Goede GHB hoor zowieso wat visceus te zijn, heb je waterige GHB dan heb je troep of GBL ( maar GBL proeft en ruikt totaal anders dus dat is voor iedereen wel te onderscheiden ).

W.F.L. zei:
Maar in van die citrusdingen zoals Sprite merk je het echt bijna niet ontdekte ik laast. Voorheen met water, daarna AA drink of grenadine maar nu ik dit ontdekt heb ga ik het enkel nog met Sprite nemen haha. :P Bodempjes zijn ook minder chill vind ik omdat je het dan juist beter smaakt.
Klik om te vergroten...

I'll try :grin:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Idd, ik gebruik tot nu toe altijd thuis ofzo gewoon.
Ik giet wat uit de fles in de dop, trek er met de spuit het juiste aantal ml uit, neem een goeie slok drinken in mn mond, spuit de G snel achterin, slik het door & neem nog 1/2slokken als ik het een beetje proef. Meestal als je het snel doet ligt het achterin op het drinken nog en proef je zo goed als niks.. Zo wel, neem je nog snel een slok.. De smaak heb ik nooit echt last van..

Zure of zoete drankjes werken het beste vind ik.. Met water proef je het toch sneller & dan is het idd écht heel ranzig :P
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
vanavond om half 8 voor het eerst g geprobeerd gewoon thuis. na een half uurtje voelde ik wel 'iets'.. 'k zette de muziek wat harder was naar mijn idee mooier.. had goeie zin.. en terwijl ik praatte hoorde ik toch ergens dat ik ef praatte met dubbele tong.
Maar al met al, weinig "meer" van gevoelt.

Heb ook niet echt veel gepakt, want wilde niet inslaapvallen omdat ik 'teveel' heb genomen.

Maar wel voor herhaling vatbaar, nu ik weet dat deze dosering dus te weinig is voor "voelbare ervaring".
ik had een héél dun bodempje vol of weinig van een dopje (doorsnee 3cm) genomen
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat doet GHB met jouw? Hoe voelt het voor je aan bv.
En welke dosis (+ lichaamsgewicht) heb je?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Pff.. Ik vind dat het heel gelijkaardig is aan alcohol, maar het effect vind ik persoonlijk prettiger. Bij alcohol duurt het ook niet lang voordat ik de grens overschrijd van een beetje gedronken of gewoon schijtezat en dan is het niet leuk meer.. Maar: Euforie, vrede, minder angst/meer zelfvertrouwen, muziek klinkt mooier, "wazigheid", alles kan een beetje beginnen draaien (zoals bij teveel alcohol :beer:), lopen wordt dan moeilijker enz (bij hogere dosissen..) Heel erg fijn spul in ieder geval. Een soort van illegale alcohol vind ik.

2 ml volstaat in mijn geval. (Ik weeg 54kg ofzo)
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb het in totaal 5 keer geprobeerd, ben er een beetje duizelig van geweest, inderdaad een soort dronken roes of zo. Verder heb ik er helemaal niets van.

Ben uiteindelijk tot 3,5 ml gegaan, dus aan de dosis ligt het niet. Heb het spul zelf gemaakt, op de goede manier, dus daar lag het ook niet aan.

GHB is blijkbaar niets voor mij.....
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb het nu iets van 4x gedaan en ik vind het niet geweldig. Ik word er namelijk nogal misselijk en wiebelig van... Heb er 1x wel geweldige seks op gehad, maar die andere keren voelde ik me dusdanig beroerd, dat het voor mij eigenlijk niet meer zo nodig hoeft.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#13
Volgens mij had ik 5ml in totaal op en ik heb een lichaamsgewicht van 65kg ofzo en ja.. ik kon al snel in slaapvallen en deed het ook als ik de kanskreeg, maar die kans kreeg ik niet zo vaak, haha. Het was wel chill alles was vaag, langzaam enzo, soort bullet-time zoals ik ken als ik stomdronken ben, maar wel beter
a
azerty1987Lid
01-01-2024, 00:00
#14
het heeft met je gewicht temaken ook wat je gegeten hebt en of je een man/vouw bent..
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#15
dutchmarshal zei:
het heeft met je gewicht temaken ook wat je gegeten hebt en of je een man/vouw bent..
Klik om te vergroten...

Daarnaast zegt de aanduiding 5 ml helemaal niks, hier kan makkelijk genoeg inzitten om je omver te krijgen, maar er kan ook niks inzitten.

Ik heb mijn ghb helemaal uitgekookt, zo kan ik het afwegen op een weegschaal.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Die tintelingen over je hele lijf zijn trouwens ook wel relaxt. En je wordt er een botergeile perverseling van. :smoke:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gebruikt icm met wat speed,meer praterig,opgewekter,vrolijker.
Onbekende dosis was van iemand die aan de mdma zat,gekregen laatse beetje.
Heb er nog teveel van staan terwijl ik het nooit gebruik,was ooit is ergens anders voor bedoeld.

Ben benieuwd of het wat maandjes houdbaar is anders flikker ik alles weg door de gootsteen ..
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#18
Carlitos zei:
Gebruikt icm met wat speed,meer praterig,opgewekter,vrolijker.
Onbekende dosis was van iemand die aan de mdma zat,gekregen laatse beetje.
Heb er nog teveel van staan terwijl ik het nooit gebruik,was ooit is ergens anders voor bedoeld.

Ben benieuwd of het wat maandjes houdbaar is anders flikker ik alles weg door de gootsteen ..
Klik om te vergroten...

Ik zou het laten indampen, dus gewoon in een geschikt pannetje droppen en af laten koken. Kijk wel uit als al het water verdampt is en er is alleen nog ghb over. Het kan namelijk zijn dat je het niet opvalt dat al het water weg is, de ghb is dan gesmolten, dit gebeurd pas bij 150 ° C dus verbrand je niet. hehe. Ziet wel vet uit als het dan kristalliseert weer.

Zo kan je het volgens mij eindeloos lang bewaren, enige probleem aan ghb oplossingen is dat het water slecht kan worden.


Winehouse zei:
Carlitos zei:
Ben benieuwd of het wat maandjes houdbaar is anders flikker ik alles weg door de gootsteen ..
Klik om te vergroten...

Is je gootsteen ook weer ontstopt
ghb staat (bijna) synoniem aan gootsteenontstopper
Klik om te vergroten...

Hou je klinklare onzin bij je, GHB zal je gootsteen nog geen klein beetje ontstoppen. Alleen omdat je gootsteenonstopper kunt gebruiken om g te maken heet niet dat g gootsteenontstopper is. Dus hoe je dom commentaar maar gewoon bij je.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Flip Trip zei:
Carlitos zei:
Gebruikt icm met wat speed,meer praterig,opgewekter,vrolijker.
Onbekende dosis was van iemand die aan de mdma zat,gekregen laatse beetje.
Heb er nog teveel van staan terwijl ik het nooit gebruik,was ooit is ergens anders voor bedoeld.

Ben benieuwd of het wat maandjes houdbaar is anders flikker ik alles weg door de gootsteen ..
Klik om te vergroten...

Ik zou het laten indampen, dus gewoon in een geschikt pannetje droppen en af laten koken. Kijk wel uit als al het water verdampt is en er is alleen nog ghb over. Het kan namelijk zijn dat je het niet opvalt dat al het water weg is, de ghb is dan gesmolten, dit gebeurd pas bij 150 ° C dus verbrand je niet. hehe. Ziet wel vet uit als het dan kristalliseert weer.

Zo kan je het volgens mij eindeloos lang bewaren, enige probleem aan ghb oplossingen is dat het water slecht kan worden.


Winehouse zei:
Carlitos zei:
Ben benieuwd of het wat maandjes houdbaar is anders flikker ik alles weg door de gootsteen ..
Klik om te vergroten...

Is je gootsteen ook weer ontstopt
ghb staat (bijna) synoniem aan gootsteenontstopper
Klik om te vergroten...

Hou je klinklare onzin bij je, GHB zal je gootsteen nog geen klein beetje ontstoppen. Alleen omdat je gootsteenonstopper kunt gebruiken om g te maken heet niet dat g gootsteenontstopper is. Dus hoe je dom commentaar maar gewoon bij je.
Klik om te vergroten...

En weet je ook hoelang het in een gewone fles (plastic) fles houdbaar is ?
Zij nog dat het in glas moest staat tegen verkoper.
Het staat nu @ een vriend en het is ook meteen dik een liter wat ik gekocht heb in een impuls,maar het staat er al wat weekjes..

Luie carlitos.. :wave:
a
azerty1987Lid
01-01-2024, 00:00
#20
als het met demi water is gemaakt en koel bewaard word kan het maanden meegaan heb zelf al 4 maanden een hoeveelheid in mijn kluisje.. is nogsteeds perfect

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."