Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"kan inderdaad! maar hoeft niet altijd zo te zijn. meestal als je ''nock out'' bent gegaan als je te veel hebt gebruikt en word naar een tijdje wakker kunnen je pupillen er groter door uit gaan zien. als je zo nu en dan eens een potje pakt zal niemand dat aan je puillen zien!"
"Giorgi zei: Ik ben nieuw, maar lees de verhalen hier al geruime tijd. Ben in december afgekickt van de G, na ongeveer een jaar 24/7 gebruik. Ging met mn ouders op vakantie, strip diazepam mee en ben in de auto gestapt. Ik werd de eerste uren vooral heel bang. Wat mij echter opviel is in tegenstelling tot de verhalen, dat ik lichamelijk eigenlijk nergens last van had, op wat trillen na. Het zware was vooral de angst en depressiviteit. Durfde het hele weekend eigenlijk de hotelkamer niet uit. Ik denk dat de lichamelijke afkick sterk afhangt van sporten. Als je veel sport tijdens je verslaving, is het volgens mij makkelijker af te kicken dan als je de hele dag op je kamertje de meest smerige porno loopt te kijken (deed ik er naast) Ik liep ongeveer 50 km per week hard, verdeeld over 4 a 5 keer.Iemand ervaring mee? Klik om te vergroten... haha toevallig heb ik zoiets over sporten tijdens afkicken ook online gezet... jammer dat alleen nieman hier op reageerd? want ik ben ook benieuwt"
"naja ik denk dat sport en lekker bezig zijn er zeker mee te maken heeft ja! goeie tip"
"Telpeva zei: Om je gerust te stellen: GHB verslaving is echt 1 van de makkelijkste verslavingen om van af te komen! Ik geloof dat je als je 4 dagen helemaal G vrij doorkomt dat je er al kan zijn. Heb gehoord van een / de officiele afkick kuur dat die 8 dagen duurt; eventjes doorbijten, maar 8 dagen is goed te overzien dan toch? Sterkte! Klik om te vergroten... ben benieuwt want ik ben al 4 dagen clean.. maar hoe kom je aan deze info dan? en zoiso ligt het erraan hoeveel je hebt gebruikt... hoelang je gewicht .. dus ben benieuwt naar je andwoord"
"dit is echt onveranderwoord gewoon. hoe oud zijn jullie eigenlijk? of is dit gewoon een fake topic... waarscheinlijk wel"
"ik heb non-stop ongeveer 1 jaar gebruikt.. om de 2/3uur wel een potje...ik ben begonnen als verkoper...deur aan deur. en geloof me haha niemand staat te wachten op zoh'n irritante man aan de deur die je wat probeert aan te smeren. toch door gaaan,regen,wint,sneeuw enzzzz. op een dag was het 1graden buiten en een collega gebruikte wel eens potjes (ghb) hij zegt ik heb totaaaal geen last van de kou man. kheb dr wel zin in vandaag eigenlijk. en hij haalt een flesje uit zijn zak en een potje hij vult dat potje drinkt hem op met een blikje redbull... en na 10minuuten was hij supper vrolijk zelfs bij de shagerijnigste mensen gingen de deur open.. en hoppa de 1e sale was binnen. hij zegt tegen me doe er ook een man! je bent al zo goed kan je nagaan hoe goed je het dan zou doen... ik twijfelllen... maaar ik had al wel eens vaker potjes gedaan dus wist wel wat het was. en inderdaat je word dan supper vrolijk en actief ja... dus ik dacht waarom niet. hoppa 1 er in. knallen met de handel....na 2uur hoppa nog een.. de rest zal ik je wel besparen... snachts slaap je niet meer dus...... er nog maar een pakken om te ''slapen'' no way slapen dus gewoon knock out liggen ja en niet slapen. k ben nu na ongeveer een jaar gestopt met diazepam .ben nu al 4dagen 100% clean. mijn handen trillen nog een heel klein beetje. alleen die stemmingswisselingen daar word ik zo moe van. en prikkels in mijn rug ,net of ze met kleine naaltjes in me prikken maar dat word ook met de dag minder. ik slaap voor geen meter geen fut om iets of wat te doen. ik heb thuis alles verteld om gewoon zo eerlijk mogelijk te zijn. daar waren ze heel blij mee. hophop gelijk op internet opgezocht welke vitamines enzzz ik nodig had. wat ik nu heb: vitamine a t/m z vitamine b groene thee speciaal voor lever schoon te maken. mijn grootste probleem is dat ik gewoon mezelf kwijt ben geraakt! waar is die leuke spontane jongen die iedereen aan het lachen maakte? ik wil zo snel mogelijk weer aan de slag als verkoper! en dan moet ik weer op en top fit zijn. mijn idee is om vannaf maandag ook weer elke dag te gaan sporten om mijn lijf weer lekker op conditie te krijgen. is dit een goed plan? zelf heb ik nog 9diazepam tabletjes maar daar ben ik niet zo fan van omdat ze 12uur kunnen werken schijnt. dusssss wie kan mijn advies geven om mij zo snel mogelijk mezelf weer te laten worden. k ben nu 4dagen al 100% clean what to do. en kan een paar biertjes om savonds in slaap ta vallen kwaad in deze situatie? is er iemand die er toevallig een soort afkick dieet heeft heeft ofzo.. want ik hoorde dat melk voedingsstoffen heel goed zijn. zelf heb ik heel veel in de sportschool gezeten en heb nog allerlij shakes. ik wil zooo graag weer mijn oude ik trug. ik heb er echt van geleerd en ik hoop dat ik met deze post ook anderre mensen laat inzien wat die troep met je kan doen. dus voor diegene die willen stoppen of er mee bezig zijn RESPECT!! en als er mensen vragen voor mij hebben beandwoord ik die ook graag!"
"wat is dit voor forum? zijn er wel mensen die verstand hebben van drugs of is dit gewoon een leuk freak forumpje waar iedereen zijn verhaaltjes over drugs verteld? ik zit met een probleem k ben nu al weer 1dag verder ..maar no response hmmmmm"