Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hier hetzelfde, was tot voor kort 'weekendgebruiker' zat er toen waarschijnlijk al met mijn kont te ver in de shit, maar ik wou het niet zien. Nu overdosis later en vier uur in een cel te hebben gezeten met mijn eigen kleren om me nek om me te verhangen is het einde van de g daar. Heb 2 nachten niet kunnen slapen. Kon ik nooit na 1 of 2 dagen gebruiken van dat spul. Hartkloppingen, liedjes in mn hoofd, gedachten die razen. Nee ik dacht (ze denken dat ik add heb) dat ik mezelf wel stukje geluk zou mogen hebben. Ff rust en wel geluksgevoeltjes, waarvan behandelaar zei dat ik die nooit zou ervaren. Dus heb het recht gepraat voor mezelf. Maar hoop van harte dat mensen open ogen doen en spul weg doen, voordat je te ver in de shit komt...."
"In eerste instantie vond ik jou reactie erg kwetsend. Maar kan gelukkig zo beredeneren dat jij teveel met jezelf (en verslaving) in de knoop zit om er anders op te kunnen reageren. Sterkte ermee. Dan nu s6 verhaal, sinds dat voorval geen ghb meer aangeraakt en meer levendiger dan ooit.... Laat nog eens van je horen zou ik zeggen..."
"Herken dat het niet slapen en liedjes en woelen, dat heb ik al na weekend gebruiken. Zal misschien dan met het out gaan te maken hebben?"
"Nou heeft niks met out gaan te maken, want afgelopen weekend weinig gebruikt en toch niet kunnen slapen. En dat heb ik toch echt wel nodig om goed te kunnen functioneren."
"Nou ik vind het wel enigzins belangrijk om te weten als ik GHB ga gebruiken, dan ook zo'n gare kop krijg. Met bulten en gaten en weet ik het wat."
"Ik baseer mijn vraag op aanleiding van de vragen over meth, en die foto's die erbij horen. Maar goed ik zal inderdaad het niet snappen."
"Haha ow oke, gelukkig. Ja ik weet er ook niet veel van. Vandaar dat ik op dit forum ook kom nu..."
"Echt een verschrikkelijk verhaal. Ziek zijn die mensen."
"Sommige hebben ook bijwerkingen, ligt aan de persoon zelf. Dit is wat ik tegen kom: Mogelijke bijwerkingen zie deze link. Die zijn niet misselijk. www.ucb-pharma.nl/_up/ucbpharma_nl/.../ ... _Xyrem.pdf"
"Leven heeft zeker zin, jij kunt gerust stoppen joh. Kijk je wilskracht in je verhaal al eruit ploppen qua sport en jointjes van drie per dag naar drie in weekend. Laat de drugs even voor wat het is en experimenteer als je wat ouder bent. Ik heb achteraf spijt dat ik toen ik net 16 werd ben begonnen heb daardoor heel wat dingen gemist. Eerst leren/ groeien/ ontwikkelen dan gebruiken (met mate)"