#1
Oh... ik lees net dat je het door de wc heb gespoeld! TOP!!!!!
Ik zeg niks meer ...![:wink:]()
Ik zeg niks meer ...
g-zuidoost zei:Je gebruikt teveel door elkaar met korte pauze's. Je kan in principe heel veel gebruiken, maar door mijn eigen ervaring neem ik altijd alles achter elkaar op 1 dag i.p.v een paar ml en paar uur niks en dan weer wat. Geef je lichaam rust dus hou minimaal 12 uur per dag dat je nuchter bent. Reken dus 3u na je laatste dosis vanaf dat moment ben je nuchter.
Gebruik zelf eigenlijk dagenlijks maar hooguit 4x 3,5 ml zodat ik ongeveer 15 uur nuchter bem geweest voordat ik weer gebruik. Hou dit al 2 jaar vol zonder problemen. Sommige weekenden wel eens 30/40 uur nonstop, maar erna weer met de pauze's. Hou dit als regel en je krijgt nooit een verslaving. Tuurlijk de een is gevoeliger dan de ander maar met dit gebruik (als je uberhaupt dagelijks gebruikt) krijgt niemand een lichamelijke afhankelijkheid.
Geestelijk voel ik mezelf ook goed zonder g het is puur de gewenning om het te gebruiken , maar als het moet zou ik ook zonder kunnen. Moet wel zeggen g is echt een verrijking in mijn leven geworden, ik train ook net als jij en de g gebruik ik om te ontspannen of me op somkige momenten gewoon door de dag te slepen zonder dat ik schade aanricht aan mijn lichaam. Echt super en alcohol is zo gaar vergeleken en ook erg slecht.
Gr
BigM zei:Echter morgen een feestje...ik twijfel om 1 of 2 dosissen te nemen in de avond. Ik denk dat ik in staat ben om verantwoord te gebruiken...maar misschien is het te snel?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."