Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsverslaafd gestopt voor 5 maand, opnieuw gebruiken?

verslaafd gestopt voor 5 maand, opnieuw gebruiken?

46 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
styn zei:
ready to do what i want to do ,
Klik om te vergroten...
't heeft je ook o zo ver gebracht.

Wil je echt verbetering, dan zal je moeten stoppen, en je schouders er onder zetten. Zo als nu kom je nergens. Je kan het wel, ook jij , je moet wel willen.

Een zwaar leven mag, en moet geen reden zijn. Hou jezelf voor dat je (als je nuchter bent) vanaf nu zelf de touwtjes in handen neemt. Je zelf je richting bepaald.

Ik heb slechts Lana Del Rey als profielfoto, maar ben toch zeker in bezit van een sjorstaaf.
s
stynLid
01-01-2024, 00:00
#2
Haha da wou ik dus ni weten xp

ahaah seg en qua gebruik ist trug bekke afbouwe e , kheb alles perfect onder controle, juist mijn eetgewoontes ni alleh putain,,, ik had da ook onder controle, maar het hoeveelheid energie da ik verbruik kan ik nooit ni aanvullen met eten :confused:.

status: kben al 4dagen enorme hoeveelheden aan het eten...

thank god for food xp ikmoet blijven eten, anders komt et ni goe zenneh, kwas zo ziek als ne hond, ( ik word normaal gezien nooit ziek) om 1uur 4sandwishe binnegespeelt en 7boterhamme, nu voelk mij trug bekke normaal ikzie het aan men online score van call of duty modern warfare3 amai, ma kga mij vandaag nog bekke kalm houden, morgen back to control the world !!! Hell yeah
s
stynLid
01-01-2024, 00:00
#3
en btw vloei is de beste drugs op de wereld, het zorgt voor een enorm snel herstel van je lichaam. het maakt je slimmer dan wie dan ook op de wereld !!! in combinatie met 1lijntje smorgens en 2glazen cola en supergoeie muziek,, kan niemand je dag nog stuk maken
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#4
hahaha, sjorstaaf!!!
die kende ik nog niet!

En ik vrees ShildPaddo, dat Steyn nog teveel in zijn verslaving en ontkenning zit. Dus onze woorden van (op zijn minst even) stoppen met die handel zijn aan dovenmans oren gericht.

"...en btw vloei is de beste drugs op de wereld, het zorgt voor een enorm snel herstel van je lichaam. het maakt je slimmer dan wie dan ook op de wereld !!! in combinatie met 1lijntje smorgens en 2glazen cola en supergoeie muziek,, kan niemand je dag nog stuk maken..."

Ik snap wel dat je de bovenstaande text lichtelijk ironisch bedoelde, dat hoop ik althans maar. Maar dan nog, het geeft wel je diepere gedachten toch een beetje weer. Dat het de beste drugs ter wereld is is persoonlijk, zelf zou ik dan voor heroine kiezen of coke (shotten). Dat het je slimmer maakt is gewoon aantoonbaar onjuist. Dat je als een speer gaat erna, tesamen met een lijntje s morgens dat geloof ik direct. Maar, enkel al het feit dat je er direct naar verlangt en dan in combie met een lijn, s ochtends vroeg, dat zegt toch wel erg veel hoor. Dan spreken we toch echt van een flinke verslaving, want iedere alcoholist, junk, etc heeft zijn ding nodig direct na het opstaan. Nu hoor ik je denken dat je t niet nodig hebt s ochtends, en best wel zonder kunt. Maar, eerlijkheids halve durf ik dat te betwijfelen want ik heb je dit nu al enkele malen horen zeggen.

Begrijp me alsjeblieft goed, ik val je niet aan of af. En alles wat ik schrijf schrijf ik echt met de beste bedoelingen. Mijn enige doel om deze dingen te schijven is dan je dan hopenlijk wat meer inzicht krijgt in je situatie en gebruik. Want je verslaving als een echte ziekte zien begint met dat je inziet dat je een probleem hebt, en dat de ontkening stopt. Enkel dan kun je beginnen met minderen of zelfs stoppen, al was t maar voor een tijdje, om je lichaam die rust te geven waar het zo duidelijk naar verlangt. Ben zelf 29 jaar aan heroine en allerlei andere handdrugs verslaafd geweest, dus echt, ik val je niet af of aan. Ik herken enkel zoveel dingen bij jou die me doen terug denken aan het begin van mijn verslaving. Zag t toen ook als iets goeds, en dat t enkel positief was op mijn leven. Door zo nog een tijd te hebben geleefd en gedacht richte ik enkel nog meer schade aan dan al "nodig" was.

succes, en, minder even, geef je lichaam die rust waar t zo om schreeuwt!
:wave:
s
stynLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik ontken mijn verslaving ook niet, ik ontken ook niet dat ik het smorgens nodig heb, ikweet dak een verslaving heb, maar nu is het 50x geminderd in gebruik, nu gebruik ik het wanneer ik het wil, ik gebruik het vanwege de positieve effecten,, Heb zelf heel hard afgezien om te minderen want ik was 24/7 verslaafd aan 6-7drugse :) dus ikweet wel wat een verslaving is en ik ontken het zeker niet, maar zoals ik nu ben, heb ik mezelf goed onder controle, kan stoppen wanneer ik wil en waar ik wil, alleen s'avonds jah :confused: ondervind ik wel nogaltijd het probleem het slapen dus da wilt zeggen dat ik de laatste 4-5dagen weer enorm veel vloei heb gebruikt omdat ik het niet voelde = De reden was teweinig eten-vitaminen waar ik mijn lichaam altijd van voorzien had de laatste 2maanden. ik eet mij nu de laatste dagen echt gewoon dood e man, supradyn energie is op al 2weken, ben al een weekje gestopt met speed, daarvoor 1gram op 1week enhalf. Dus ik weet wel waar ik mee bezig ben.

Vroeger niet en dat geef ik eerlijk toe.

ik moet gewoon blijven eten, blijven vitamines pakke, en ghb das echt vetzakkerij,kvoel het niet en tis zo dik-smerig da'k er wijt van moet overgeven, dus in mijn leven, gbl maar het nadeel is van gbl dat je afvalt als een gek als je dan nog eens zo actief doet als mij.
ik heb 4jaar van mijn leven vergooit door den drugs, ik wou dit zosnel mogelijk opnieuw oppakken enjah al de afvalstoffen uit mijn lichaam gezweet en het vet verbrand, nu moet ik dus keiveel eten, en dan benk nimeer van karton maar van beton !

als ik nu eten telang uitstel dan begin ik helemaal door te flashen -aggresief te worden, had niet verwacht dat bijkomen zo een moeilijke taak was als je lijd aan ondergewicht. ( nooit last van gehad ervoor,maar ik ken alles van het menselijk lichaam, heb geen fucking dokter nodig want zelle kennen er juist niets van en pompen u vol met andere chemische drugs waarvan zij denken dat het beter is voor je , FOUT GEDACHT MENSEN
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
SchilDpadDo zei:
Volgensmij is styn gebanned omdat die zichzelf hoger als de rest inschatte.
Klik om te vergroten...
Dit dus :wink:
s
someoneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Styn, wie probeer je nu voor de gek te houden, ons of jezelf?
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Volgensmij is styn gebanned omdat die zichzelf hoger als de rest inschatte.

Dat hij zichzelf voor de gek hield is allang duidelijk.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Blijf het vreemd vinden, dat je toegeeft t nodig te hebben en verslaafd te zijn. Maar dan de volgende zin opend met dat je kan stoppen wanneer je wilt en t enkel voor de voordelige effecten neemt. Dat heet contradictie, (in tegenspraak zijn met elkaar simpel gezegt).

Maar goed, t duurt bij de ene verslaafde wat langer als bij de ander eer hij of zij het probeem echt geheel onder ogen durft of kan zien. Duurt bij jou gewoon nog even wat langer.
Verslaafd zijn aan een middel betekend dat wanneer je ervan afkicked je het gewoon NOOIT meer kunt gebruiken. En zoals jou verhaal nu leest lijkt t alsof je dus wel weet dat je verslaafd bent, maar t nog steeds een beetje goed praat, want je bent nu voor even gemindert. Want je wilt nog niet helemaal echt stoppen met het middel.

En dat is ok, echt, totaal geen probleem mee. Zo werken verslavingen nu eenmaal, het zijn zeer complexe ziekten.
s
someoneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik denk dat hij nooit gestopt is en doorgaat tot het echt niet meer kan...
v
vloeitjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
styn zei:
en btw vloei is de beste drugs op de wereld, het zorgt voor een enorm snel herstel van je lichaam. het maakt je slimmer dan wie dan ook op de wereld !!! in combinatie met 1lijntje smorgens en 2glazen cola en supergoeie muziek,, kan niemand je dag nog stuk maken
Klik om te vergroten...




zegt diegene die er net een lekker g'tje opheeft
s
someoneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Styn is volgens mij al een paar maanden niet meer online geweest, ik vermoed dat hij zijn tijd inmiddels in de een of andere kliniek doorbrengt...

Sterkte Styn!
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#13
someone zei:
Styn is volgens mij al een paar maanden niet meer online geweest, ik vermoed dat hij zijn tijd inmiddels in de een of andere kliniek doorbrengt...

Sterkte Styn!
Klik om te vergroten...

Hopelijk, zou een verstandige keuze zijn van'm.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als iemand opeens maanden niet meer hier komt dan kan dat inderdaad goed nieuws zijn, (opname). Of slecht nieuws, dat t juist heel erg slecht gaat, veel gebruiken of erger.
Laten we het beste hopen,....
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#15
Styn heeft een ban gehad dus zal ook niet meer komen.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Aha, dat verklaard dan alles. Wist niet van deze ban af maar kan me het ergens wel
voorstellen want persoonlijk vind ik drugs gebruik een te serieus onderwerp om er zo
lichtzinnig over te praten als hij deed. Het kwam vaak op mij over als iemand die nog
erg jong is en graag stoer wil doen over zijn gebruikt. Ach, we hebben die tijd allemaal
gehad neem ik aan, ik wel tenminste. Was er jaren trots op dat ik al decennia gebruikte,
en vooral ook hoeveel, en wat allemaal. Beetje raar achteraf gezien, om trots te zijn
op je destructieve gedrag.
Maar goed, dat is dus mijn verhaal. Wil dus niet zeggen dat drugs per definitie slecht
zijn en destructief zijn, en dat recreatief gebruik zeker tot de mogelijkheid behoord.
Alhoewel ik dit met heroine en opiaten in het algemeen toch durf te betwijfelen,
althans zeker voor het grootste gedeelte van de gebruikers ervan.
Maar goed, ik dwaal af,

groetjes,
leveldesigner.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Uit een ander topic van hem :
styn zei:
maarnu WELKE SITE KAN IK BESTELLE EN WELKE NIET, en durft mij ni te banne e man omdak die vraag stel,
Klik om te vergroten...

Toch wel een van de grappigere manieren om een ban aan je broek te krijgen.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#18
hahaha, had dat kommentaar nog niet van die Styn gelezen.
is niet aardig om te zeggen, maar de meer ik lees van hem des te meer begin ik aan zijn verstandelijke vermogens te twijfelen.

want laten we wel zijn;
"en durft mij ni te banne e man omdak die vraag stel,..."
neehoor, waarom iets doen wat uitdrukkelijk verboden is en dan toevoegen dat men daarvoor geen veroordeling verwacht.

Maar goed, we zullen niets meer van Styn vernemen, hij is nml al geband.
Veel voegde zijn geleuter toch niet toe, buiten onzin dan.
b
blackops2Lid
01-01-2024, 00:00
#19
hallo, ik ben styn...
aub geef mij een kans om normaal te praten,
ik geef toe ik was toen overweldigend over drugs, het was mijn leven. gespecialiseerd op het internet, veel forums, enzovoort.

ik ben gecolokeerd geweest in een psychiatrische kliniek.
de politie kwam mij thuis halen. dan in het ziekenhuis bloedtest en plastest ondergaan.
ik was toen al 7-14 dagen clean van gbl,
( ik moest stoppen omdat ik geen geld meer had, tot de dag van mijn colokatie het ging die dag aankomen, ik zat in een psychose en ik wist het, daarom dat ik trug gbl bestelden, voor uit de psychose te graken ).
tijdens dat ik was opgenomen, had ik maar zin in een ding, en dat was slapen tot ik trug vrij was.
ikben 5-6maand opgenomen geweest, niet veel meegedaan met therapie'n omdat ik altijd supermoe was,,, tot ik naar groep c mocht ( behandelgroep ) toen mijzelf hard moeten pushen door de moeheid heen bijten en alle therapie'n meegevolgt. maar dan hadk weer gedronken en 1jointje gerookt,gepakt, trug naar observatie ( gesloten deuren)
geen enkele dokter of psychiater wilt het middel baclofen voorschrijven omdat het een spierverslapper is. ik weet dat gbl zelf heel slecht is voor mij, maar hoe ga ik door deze afkick heen, ik wil geen gbl, maar ik wil gewoon trug het gevoel hebben van wakker zijn. mijn afkick is vergelijkbaar met doodmoe zijn, ( nergens geen zin, nergens energie voor,alles is teveel)

ik ben nu al 1maand thuis, in mijn kamer aant leven, en ik wil het niet meer,
ik wil drastisch veranderen, vooruitgang boeken, en gaan werken,
ik sta op de lijst voor een sociale woning. omdat mijn ouders mij thuis niet meer willen, ik mag er voorlopig wel blijven, omdat ik anders op straat moet leven, en dan is de situatie slechter dan beter...

mijn vraag is dus: kan het dat een gbl-ghb verslaving - bepaalde stoffen in je hersenen verminderd zijn als je trug clean bent ( ook na lange tijd clean te zijn) ...
ik denk van wel omdat ik mij constant heel moe voel, tenzei als ik speed doe...
kortom: Ghb-gbl niemand zou het mogen gebruiken omdat je er echt kapot van gaat.

Sorry voor al mijn fouten op deze forum
groetjes: styn
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hallo Styn, en welkom op het forum.
Je mag gerust ee nieuwe topic aanmaken hoor, maar we kunnen het gesprek nu ook wel hier in deze oude topic houden, maakt niet zoveel uit.

Tja, afkicken is zwaar. En dat je constant zo moe bent, dat kan vele oorzaken hebben hoor. Heb zelf een heroine verslaving achtergrond en ben nooit ghb/gbl verslaafd geweest, maar heb t wel zo'n 20 keer gebruikt. Ik weet niet of een zware verslaving aan ghb/gbl voor altijd je hersenen kan beschadigen. Al met al ben je dus 6 a 7 maanden clean begrijp ik. Kan me wel voorstellen dat hersenen een bepaalde tijd nodig hebben om weer te herstellen, maar niet zo lang denk ik. Denk dus dat er sprake is van iets anders. Je spreekt over speed gebruiken, en dat je je dan wel fit voelt. Wat natuurlijk logisch is. Maar speed vreet energie, zoals je zelf ook wel weet. Dus wanneer je het een dag hebt gebruikt dan kun je je een paar dagen erg moe voelen. Weet niet hoe vaak en veel je dat gebruikt, maar zou je dan 1 a 2 keer per week doen, dan kan ik me voorstellen dat je je de rest van de week erg moe voelt. En dan is er nog depressie, ook dat kan je breken en maken dat je je erg moe voelt. Dus misschien is het een combinatie van dingen waardoor je je zo moe voelt. Denk dat je eerst moet stoppen met speed nemen, en blowen, want ook dat laatste maakt dat je amper door de dag komt, zeker wanneer je toch al niet lekker in je vel zit. Je zult zien dat niet blowen maakt dat je opeens 3 keer zo fit bent. Dus mocht je de hele dag door blowen, dan is dat de reden. Maar, ben geen arts, en ik weet te weinig van de situatie af. Denk dat je eens goed moet nadenken wat je wilt, en dat je dan echt alles moet omgooien. helemaal niet meer blowen is zwaar, blow zelf ook dagelijks. Maar, beperk me nu tot s avonds een bowtje, end at is goed te doen.
Mocht je toch zo moe blijven, dan kun je een arts raadplegen. Wanneer je hormoon huishouding van slag is kun je je ook erg rot en moe voelen. Maar, eerst de speed de deur uit, en enkel s avonds een blowtje roken, weet zeker dat je je dan beter gaat voelen.

succes,

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."