"hallo, ik ben styn...
aub geef mij een kans om normaal te praten,
ik geef toe ik was toen overweldigend over drugs, het was mijn leven. gespecialiseerd op het internet, veel forums, enzovoort.
ik ben gecolokeerd geweest in een psychiatrische kliniek.
de politie kwam mij thuis halen. dan in het ziekenhuis bloedtest en plastest ondergaan.
ik was toen al 7-14 dagen clean van gbl,
( ik moest stoppen omdat ik geen geld meer had, tot de dag van mijn colokatie het ging die dag aankomen, ik zat in een psychose en ik wist het, daarom dat ik trug gbl bestelden, voor uit de psychose te graken ).
tijdens dat ik was opgenomen, had ik maar zin in een ding, en dat was slapen tot ik trug vrij was.
ikben 5-6maand opgenomen geweest, niet veel meegedaan met therapie'n omdat ik altijd supermoe was,,, tot ik naar groep c mocht ( behandelgroep ) toen mijzelf hard moeten pushen door de moeheid heen bijten en alle therapie'n meegevolgt. maar dan hadk weer gedronken en 1jointje gerookt,gepakt, trug naar observatie ( gesloten deuren)
geen enkele dokter of psychiater wilt het middel baclofen voorschrijven omdat het een spierverslapper is. ik weet dat gbl zelf heel slecht is voor mij, maar hoe ga ik door deze afkick heen, ik wil geen gbl, maar ik wil gewoon trug het gevoel hebben van wakker zijn. mijn afkick is vergelijkbaar met doodmoe zijn, ( nergens geen zin, nergens energie voor,alles is teveel)
ik ben nu al 1maand thuis, in mijn kamer aant leven, en ik wil het niet meer,
ik wil drastisch veranderen, vooruitgang boeken, en gaan werken,
ik sta op de lijst voor een sociale woning. omdat mijn ouders mij thuis niet meer willen, ik mag er voorlopig wel blijven, omdat ik anders op straat moet leven, en dan is de situatie slechter dan beter...
mijn vraag is dus: kan het dat een gbl-ghb verslaving - bepaalde stoffen in je hersenen verminderd zijn als je trug clean bent ( ook na lange tijd clean te zijn) ...
ik denk van wel omdat ik mij constant heel moe voel, tenzei als ik speed doe...
kortom: Ghb-gbl niemand zou het mogen gebruiken omdat je er echt kapot van gaat.
Sorry voor al mijn fouten op deze forum
groetjes: styn"
In: verslaafd gestopt voor 5 maand, opnieuw gebruiken?
1-1-2024