ben nu trug 2weken clean, daarvoor had ik nog 1liter geconsumeert en ook clean geweest tijd???
ik heb bestelt gisteren
Waarom ? : drang werd me veel te groot op het moment kon het niet weerstaan,
om trug te zijn wie ik wil zijn,
een sociale jonge die graag veel taken doet
niet een jonge die niets doet en heel de dag geld krijgt van de ziekekas
het gaat binne de 4uur aankomen, ik hoop da ik alles goe in de gaten heb zodat mijn
ouders het niet moeten aanpakken, mijn ouders weten 100% wat ups-tnt levert.
Wat ik ermee ga doen, ik weet het echt niet,
optie 1 : doosje direkt opescheuren en een dosis nemen,
optie 2 : doosje toelaten in een hoekje zetten en afwachten hoe de situatie verloopt
optie 3 : doosje opendoen, en het in de wc leeggieten -
- dit heb ik al eens gedaan toen ik 2jaar non stop eraan verslaafd was )
heb veel steun , maar het is echt een strijd die ik ni gewonnen krijg
ik dacht eventjes uit de bol gaan, en mijn karakter verbeteren,
maar nuchter ben je trug wie je was, alleen met een heel gevoelige lekkernij,
je geniet niet meer van muziek da vindk heel spijtig ze zeggen dat het trugkomt
maar na 2maanden super depressief nuchter gezete te hebben was het de keuze -
trug bestellen of jah iets doen waar ik de moed nog voor moet vinden (z-m)
Natuurlijk gekozen voor het eerste, en wette wa mijn ondervinding is !
kan het leven niet aan, veel te zwaar,
veel sukkelaars die doen alsof ze je vriend zijn, en dan alles stelen van je
En da ik dan denk het komt wel trug goed, andere vriendekring (Fout)-
ge bots harder en harder op u kont trug. op het laatste heb je niets meer
en ben je gewoon 1zware junkie die niets heeft en niets heeft bereikt in zijn leven.
En Dit wil ik zeker niet, ik weet dat ik ermee moet stoppen, ik doe de pogingen
om te gaan afkicken zoals ge u drugsgebruik hebt goedgekeurd moet ge de afkick
erbij nemen. willen ofniet.
Wat de drugs mij aan voordelen bied
heb ik veel energie maar kan ook gewoon tam in de zetel crashen.
ik ben sociaal ik durf te praten tegen iedereen, en ik kom veel buiten .
intenser de wereld verkennen
ik ga trug werk zoeken -ik heb geen diploma heb elekticiteit gestudeerd
maar hier kome we aan het stukje , het werk, daar moet ge u dosis ook kunnen
nemen, tot nu toe is da altijd al gelukt, maar voor in de toekomst -
een kat beland ook niet altijd op zijn pootjes he
De Nadelen van de drug
op het werk stiekem gebruiken, u dosis heb je niet juist in de hand
alles rap rap, maar gbl gewoon in een cola flesje doen (5dosise) en ander colaflesje
voor na te spoelen, heb ik maar 1 keer gedaan, had toen erg veel moeite met
normaal te gedragen, maar toch gelukt
Om het uur te moeten gebruiken ( minder als een uur zelfs 40min ofz)
direkt na je eten moet je je dosis hebben, het is onmiddelijk uitgewerkt
Niemand wilt er iets mee te maken hebben van heel het vloeibare gebeuren
begrijp ik goed, als ik nu nog 18jaar was of volledig clean ben, zou ik ook
nooit niets meer te maken mee willen hebben met de vloeibare
overdoseren : zelf weinig last van soms gebeurt het wel eens maar zeldzaam
Voor te slapen meer vloei nemen voor toch een beetje te -
kunnen slapen helpt niet , je wordt kletsnat wakker
of je kunt helemaal niet slapen dan
Qua schadelijkheid: jah als je nuchter bent na 2jaar of zelfs 1jaar moet je toch goed
nadenken voor alles trug te herrineren, da duurt een tijdje
ik herriner mij het meeste toch
![:)]()
want da voelt raar niet weten -
wat je 3dage gelede gedaan hebt (bevoorbeeld).
En lichamelijk weinig last van, ik weet perfect wat ik moet doen
alsk mij nie goed voel kwartiertje later is het al veel beter
Maar jah je kan zoveel en zolang opzoeken op internet
veel mensen zeggen dat het niet schadelijk is en veel mensen wel
mijn ondervinding: ken u lichaam dan weet je ofda u lichaam het
aankan ofniet , mijn wel want speed, 1gram en ik heb
lichamelijke klachten, zoals koude knieschijven,
maar echt wel heel koud. Teken van slechte bloeddoorstroming
dit was vooral voor mezelf meer duidelijkheid te geven, en zodat jullie het ook eens konden
lezen en als je wilt reageren op mijn topic