#1
30 IQ punten zijn er wel heel veel om te verliezen zeg ![:openmouth:]()
IQ is niet iets om in te geloven of niet. De relevantie is iets om te geloven of niet. Het kunnen hebben van andere vormen van intelligentie/hersencapaciteit dan door IQ wordt gemeten is iets om over te discuseren.
30 punter lager scoren doe je echt niet zomaar.
IQ is niet iets om in te geloven of niet. De relevantie is iets om te geloven of niet. Het kunnen hebben van andere vormen van intelligentie/hersencapaciteit dan door IQ wordt gemeten is iets om over te discuseren.
30 punter lager scoren doe je echt niet zomaar.