Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Inmiddels een jaar verder. nog meer mensen die lange termijn gevolgen ervaren? zelf gebruik ik nu al jaren niks meer. heel soms een enkel shotje alcohol en nog minder vaak een stukje spacecake. Mijn geheugen is helaas nog niet beter geworden. ook mijn concentratievermogen is ver te zoeken. het verergerd wel als ik moe ben of al druk ben geweest."
"dat heb je wel eens niet te veel ghb zorgt ook voor een effect een beetje vergelijkbaar met alcohol misschien daardoor ik weet het niet"
"@ technora: lees eens goed gbL mja... on topic: ik heb geen ervaring met GBL wel met ghb maar ik denk dat je na een uur wel 0.5 tot 1 ml erbij kan nemen maar je zult zelf moeten uitvinden wat voor jou het lkkrst is enzo maar nu heb je iig een richtlijn"
"hallucinaties zijn niet zo heel raar met G ik ben nogal gevoelig ervoor en kan met goede G al bij 7ml aan het trippen zijn het is natuurlijk niet ter vergelijken met paddo's maar het is wel degelijk trippen snap mensen niet die het bij andere mensen in hun drinken doen"
"dat is dus een goed voorbeeld waarom je alles op internet niet gelijk kan geloven het is dus echt niet smaak en geurloos ik vind het in een drankje heel zout smaken en puur brand het op je tong met een zuurige zoute smaak hoe het ruikt... ik heb hier nix meer bij de hand maar het ruikt gewoon chemisch als je het ruikt weet je gelijk eigenlijk dat het iets is wat je niet in hoort te nemen zelfs als ik het had at the momentzou ik er voor jou niet speciaal aan gaan ruiken wordt kotsmisselijk van de geur"
"kijk bij je eigen gestarte topic zou ik zeggen http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=10374"
"dat is wel beetje normaal ja als je de zoekfunctie zou gebruiken zou je het ook weten maar omdat ik me toch verveel:P ik zou met 3.5 ml beginnen ik ben begonnen met 5ml en vind dat eigenlijk wel te veel na 1uur/2uur denkt van dat mag wel heftiger of je voelt helemaal nix kan je bij pakken en ik raad je aan om 2ml bij te pakken en mischien de volgende keer gelijk 4 pakken en volgende keer misschien nog meer je moet je eigen hoeveelheid die jij prettig vind ff uitzoeken"
"zoals boven ook al werd gezegt van alleen ghb ga je nie snel dood alleen in combi met alcohol of andere drugs verder is het ook verstandig om niet in 1 keer 15ml te nemen als je zelf het gevoel hebt na 3ml en dan 2 ur later weer dat het gevaarlijk word gewoon niet doen dan :P neem dan 1.5 tot 2.5 ml en kijk hoe dat voelt in slaap vallen (nok gaan) kan je ook al bij 2ml om het maar zo te stellen ligt er gewoon aan hoeveel je weegt, of je moe bent of niet en hoe gevoelig je ervoor bent ik weeg best veel maar ik ben heel erg gevoelig bij 2ml kan ik al behoorlijk vaag zijn maar 15ml kan ik ook aan :P (was toen denk ik beetje hyper enzo) ook helpt lopen wel een beetje als je merkt dat je bijna in slaap valt (op eigen risico :P) maar ik denk dat als je het zelf bij 3ml houd er nie veel kan gebeuren"
"ik stem voor loting"
"ik zou in het begin 1/2 tot 2/3 cola dop nemen en na een uur anderhalf uur bij doseren als je denkt dat je daar behoefte aan hebt en dan ongeveer 1/3 er bij pakken ofsow"