Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey allemaal, Ik ben al sinds 2012 lid, maar ben nooit actief geweest, lees altijd alleen dingen op het forum maar post zelden/nooit iets. Ik heb in de afgelopen jaren wel eens wat speed gebruikt, vanaf 2011-2014 zoān 20x Dit waren wel altijd hoeveelheden van 0,5-1 gram. Ik nam dan bommetjes of gwn lijntjes. Vaak bleef ik hierdoor 2 dagen wakker, dat vond ik redelijk hinderlijk altijd. Ik vind amfetamine hartstikke fijn, maar er zit helaas een uit-knop op drugs. Dit resulteerde altijd in plafond dienst. Nu vroeg ik mij af hoe ik soms af en toe een klein beetje kan gebruiken zonder dat ik hier āhersenschadeā aan overhoud. Ik weet van zuivere mdma dat je daar maximaal 120mg van kan nemen wat het absolute maximum is volgens rollsafe.org De optimale dosis ligt tussen 81-100mg om geen neurotoxicity te krijgen met mdma. Hier zijn studies van. Ik vroeg mij af of zoiets ook bestaat voor speed. Ik ben nu eigenlijk meer de kant op aan het gaan van het juist doseren, waarmee zo je geen schade aanricht. Een aantal jaren geleden op festivals was dat wel anders, maar dat vind ik niet meer chill. Ik wil eigenlijk gwn soms een nachtje door kunnen halen en daarna gwn kunnen slapen. Wat zijn de metabolic pathways van zuivere amfetamine? Wat voor rest stoffen blijven er achter in het lichaam?"
"Ik weet niet of het aan mijn G lag, maar k heb een glazen flesje bewaard met 40 ml ofzo en dit heeft een aantal maanden in mijn bureaukastje gelegen maar op zolder waar mijn kamer is, kan het erg heet worden. Toen ik het weer wilde nemen proefde het erg zurig en de werking van bijna helemaal weg.... Sindsdien bewaar ik het in de koelkast gwn. Niemand heeft dat door."
"MissMarie90 zei: Ik ben zo'n 3 jaar verslaafd geweest aan ghb. Moest elke 2 uur gebruiken en top dosis was 9ml. niet trots op maar toch. Intussen ruim 5 jaar clean, wel trots op. Nou vroeg ik me af of er meer mensen zijn die langere tijd verslaafd zijn geweest, en nu clean zijn. Dit omdat ik wel nieuwsgierig ben of die mensen ook wat merken van wat de ghb zou kunnen hebben aangericht. Zelf heb ik erg last van mijn geheugen. Lange termijn gaat nog wel, al is dat ook minder. Maar korte termijn geheugen is echt een ramp. voor mensen die in iq-testen geloven, mijne zijn officieel gedaan. voor verslaving was het 128 en erna was het 98. Het is nog wel gemiddeld maar toch drastisch gedaald. Nou kan je discussiƫren of dit aan de ghb verslaving te wijten valt maar daarom vraag ik aan mensen: Hebben (ex)verslaafden van ghb een soort lang termijn beschadiging gemerkt na al dat gebruik? Klik om te vergroten... Door de overweldigende hoeveelheid dopamine die wordt vrijgegeven in de hersenen, gaat je lichaam zich aanpassen aan die hoeveelheden. Je krijgt dan cognitive / memory impairment. Dit is het verlies van cognitief vermogen/geheugenverlies. Want dopamine heeft een verband met cognitie en geheugen. Het lichaam past zijn endogene dopamine levels aan als het ware, doordat je jezelf een grote toediening geeft op frequente basis. En hierdoor krijg je je fucked up geheugen van. Ik heb in 2013 een tijdje flink wat gebruikt, bijna elk weekend op feestjes etc. Maar dit is de sluiproute naar addiction. Met alcohol gebruik is dit effect nog veel groter. Ik dronk meestal whiskey en G. Dit gaf voor mij de juiste set up om lekker los te gaan. WARNING IEDEREEN DIE DIT LEEST: DOE DIT NOOIT NA! DIT IS LEVENSGEVAARLIJK. Ik weeg 110kg ben groot van postuur, bodybuilder type en ik ken mijn grenzen heel goed. Het drinken van die whiskey ging met hele kleine sipjes en G ook per 1ml. Ik kreeg last van me geheugen en ben er toen helemaal mee gestopt maar heb het wel een jaar gedaan ofzo. En nu af en toe met oud en nieuw, zonder alcohol of andere drugs, alleen m'n watertje."