Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"leg een vierkantje neer in plaats van een lijntje"
"Wat maakt het uit, als je denkt dat het goed doet om te verdunnen dan zal dat ook zo zijn. Als je het goed wil doen dan moet je de ghb + ged. water verwarmen en dan weer af laten koelen. Ged. water is slecht voor je omdat er helemaal niets meer in zit. Alle stoffen die een lichaam nodig heeft zijn eruit. Maar als je zo'n klein beetje drinkt dan maakt dat niets uit."
"Wie heeft de keurinsdienst van waren gezien? De manderijnen in blik zijn altijd zo mooi geschild. Dat doen ze dus gewoon met gootsteen ontstopper. Daarna gooien ze er zoutzuur bij om het weer te neutraliseren."
"Re: wie kan me vragen beantwoorden over me ghb gebruik DOODS Antigone zei: bloempjuh zei: ......dit is de eerste x dat ik 2 weken elke dag heb gepakt ben ik nu verslaafd?.........wie kan me helpen ben echt DOODSBANG na al die verhalen Klik om te vergroten... Je gedraagt je wel een beetje als een dramaqueen hoor bloempjuh Hoe is het er inmiddels mee? Klik om te vergroten... Is niet zo raar toch? Als je de berichten leest wat en hoe zwaar de afkickverschijnselen zijin kan je aardig bang worden. Zij weet waarschijnlijk ook niet dat 2 weken contiue gebruik waarschijnlijk niet echt een zwaar afkick geeft en zeker niet levensbedreigend is."
"Dit artikel kwam ik tegen op het internet, blijkbaar gaat men toch inzien wat de enigste veilige methode van afkicken is. http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/stad/article4228589.ece/Verslaafde_aan_ghb_krijgt_drug_op_recept"
"Ik vraag me af of ze wel ervaring met ghb hebben. Er is niets ovet te vinden op hun site. Ghb verslaving is in ieder geval een verhaal apart en moet op de juiste manier gestopt worden anders kan het wel eens je leven kosten."
"Hier klopt iets niet, als ik jou was zou ik snel naar het ziekenhuis gaan. Normaal moet je erg last van ontwenningsverschijnselen krijgen"
"noeli zei: het is een sluipmoordenaar, je moet het niet doen. neem een pilletje Klik om te vergroten... Lijkt me toch wel aan de persoon liggen als er misbruik van word gemaakt en niet aan het middel."
"Kan dit helpen bij afkicken van ghb en de slapeloosheid? http://www.marktplaza.be/GABA-2418460.php"
"Hallo, na 3 maanden 24/7 ghb ben ik nu wel klaar met afbouwen. Overdags kan ik wel zonder maar om in slaap te kunnen komen heb ik toch steeds wel wat ghb nodig. Zelfs met een zware oxazepam van 50mg lukt het niet zonder een paar ml ghb om in slaap te vallen. En ja dan word ik 5 a 6 uur later wakker om (1ml is dan genoeg) bij te nemen om weer verder te kunnen slapen. Hoe kan ik hier nu het beste vanaf komen en weer normaal op me zelf slapen?"