Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB afbouwen thuis zonder pammetjes

GHB afbouwen thuis zonder pammetjes

275 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Harmless zei:
Het is denk ik heel goed dat je beseft dat je er nog niet bent als je straks op nul staat. Blijf alsjeblieft gebruik maken van deze community als je het lastig hebt, zeker na deze periode. Je bent al zo ver gekomen, hou dat vast.. :)
Klik om te vergroten...

Zeker weten! Ik ga hier gewoon blijven posten hoe het gaat. Ook voor mezelf, vind het ook fijn om terug te kunnen lezen. Beseffen waar je vandaan komt en wat je absoluut niet meer wil ook.

Ben echt blij met alle mensen ook hier. Jullie hebben mij stuk voor stuk zwaar gemotiveerd om door te blijven gaan!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Klinkt stom misschien, maar als ik dit niet op het forum had gezet, had ik waarschijnlijk wel een kleine terugval gehad. Door alles op deze manier te delen, moet ik me niet alleen voor mezelf, maar ook voor jullie bewijzen. (Natuurlijk, ik doe het voor mezelf) maar jullie zijn net dat extra zetje om even te laten zien dat het wél kan! @Harmless
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mooie van hier is natuurlijk dat mensen je begrijpen. Ik herken niets persoonlijk van wat je schrijft (want niet verslavingsgevoelig en geen kennis van GHB) maar waardeer je kracht en weet van lezen en tv (Tygo in de GHB) wat een troep dat spul is en hoe zwaar afkicken ervan is.. :)
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Perzikje zei:
Ik heb al heel lang geen pep meer gepakt. Mijn hart was gewoon stabiel. Het is sinds die laatste dosis, alweer.
Klik om te vergroten...
Je hebt niet geslapen. Je reserves waren al op omdat je in de afkick zit. Je bent aan het afbouwen op een hoog tempo dus je lichaam draait al op volle toeren. Als je dan ook pep neemt, wat ook je reserves uit put en vol op je dopamine werkt krijg je dit soort ellende. Bel aub de huisarts.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Snelleke Snel zei:
Daar heeft ze nu lekker veel aan🙄
Klik om te vergroten...
Ik heb er nog bij gezet dat ze de huisarts moet bellen. Deze post van jou is ook niet echt nuttig, als zovelen.
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik probeer haar nog gerust te stellen en zeg dat ze moet bellen, jij zegt alleen wat ze fout heeft gedaan
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Perzikje zei:
Ik ga sowieso naar de dokter omdat ik iets wil tegen mijn paniekaanvallen. Maar ik weet in dit geval gewoon niet waar ik nu echt last van heb? De afkick? De paniekaanval? Who knows...
Klik om te vergroten...
Snelleke Snel zei:
k probeer haar nog gerust te stellen en zeg dat ze moet bellen, jij zegt alleen wat ze fout heeft gedaan
Klik om te vergroten...
Ik verklaar slechts wat er aan de hand is. Want daar vroeg ze naar. En het beste is om die paniekaanvallen te counteren nu, anders volgen er nog meer slechte beslissingen.
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja ik probeerde dat te voorkomen omdat ik het idee krijg dat ze op het punt stond snapje, was daar ook bang voor..

maar goed, heb je nu wel gebeld? Zekere voor het onzekere!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb ze aan de tel gehad. Ze gaan er vanuit dat het een paniekaanval is. Vermoeidheid > angst dat de dosis niet aanslaat > paniek.

Ik moet oefeningen doen en ze hebben geadviseerd zo snel mogelijk een afspraak te maken bij mijn eigen HA. Even de opties bespreken wat betreft de paniek. Mocht ik nou toch het gevoel hebben dat er iets ergs aan de hand is moet ik direct weer contact opnemen.

Ik weet zelf ook heel goed wat ik fout gedaan heb. Maar zelfs zonder die pep had dit kunnen gebeuren omdat ik gewoon veel onderliggende angst heb wat betreft de G. Ademen gaat iets beter nu, maar heb nog wel een rete snelle hartslag en zweet me rot.

Ik vind niet dat ik perse “proffesionele” hulp hier nodig bij heb. Ik ben kapot ver gekomen, in m’n eentje en dat laatste stukje ga ik ook gewoon redden. Ook zonder die pammetjes. Ik kan het niet perfect doen, er zullen momenten zijn dat ik een stapje terug zet maar ik zorg ervoor dat ik weer 10 stappen verder kom. Ik kan dit wel... Prima dat jullie geen vertrouwen hebben in mij. Maar ik geloof er wel in. 100%.
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Perzikje zei:
Heb ze aan de tel gehad. Ze gaan er vanuit dat het een paniekaanval is. Vermoeidheid > angst dat de dosis niet aanslaat > paniek.

Ik moet oefeningen doen en ze hebben geadviseerd zo snel mogelijk een afspraak te maken bij mijn eigen HA. Even de opties bespreken wat betreft de paniek. Mocht ik nou toch het gevoel hebben dat er iets ergs aan de hand is moet ik direct weer contact opnemen.

Ik weet zelf ook heel goed wat ik fout gedaan heb. Maar zelfs zonder die pep had dit kunnen gebeuren omdat ik gewoon veel onderliggende angst heb wat betreft de G. Ademen gaat iets beter nu, maar heb nog wel een rete snelle hartslag en zweet me rot.

Ik vind niet dat ik perse “proffesionele” hulp hier nodig bij heb. Ik ben kapot ver gekomen, in m’n eentje en dat laatste stukje ga ik ook gewoon redden. Ook zonder die pammetjes. Ik kan het niet perfect doen, er zullen momenten zijn dat ik een stapje terug zet maar ik zorg ervoor dat ik weer 10 stappen verder kom. Ik kan dit wel... Prima dat jullie geen vertrouwen hebben in mij. Maar ik geloof er wel in. 100%.
Klik om te vergroten...

Ik probeer je alleen een hoop ellende te besparen, dacht heel ff dat je op het punt stond om iets te nemen, mja lastig vanachter een scherm te bepalen, hoop dat je t niet verkeerd opvat... t is gewoon een klote drugs😔.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Is het ook. Was niet kut bedoelt. Vind het hartstikke lief dat je mee denkt. Ik had gewoon paniek en moest het even kwijt. Ik heb niks bijgenomen nog. Dus dat zit goed! Het gaat iets beter nu.

Next time deel ik het wel niet zomaar meer hier. Maar bedankt voor je bezorgdheid. Waardeer ik! ❤️
@Snelleke Snel
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Via een bericht is emotie lastig in te schatten he, daarom dacht ik liever voorkomen dan dat je de fout ingaat, maar gelukkig gaat het nog goed😁
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Snelleke Snel zei:
Via een bericht is emotie lastig in te schatten he, daarom dacht ik liever voorkomen dan dat je de fout ingaat, maar gelukkig gaat het nog goed😁
Klik om te vergroten...

Ik ga vandaag maar niet te ver naar beneden met doseren. Pak het wel weer verder op als ik goed geslapen heb. Werkt sowieso beter!
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Perzikje zei:
Ik ga vandaag maar niet te ver naar beneden met doseren. Pak het wel weer verder op als ik goed geslapen heb. Werkt sowieso beter!
Klik om te vergroten...

Gewoon naar je lijf luisteren toch, dat weet alleen jij het beste, ik hoop dat je er snel overheen bent😊

Stay strong!🤗
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
roesjunkie zei:
Je kan het beter van je afschrijven toch. Wij zijn niet diegene die er doorheen gaat, maar we leven wel met je mee.

#staystrongperzikje
Klik om te vergroten...

Voelt gewoon als falen. Wist zelf ook wat ik fout had gedaan, heb ik nog in een hele post beschreven vannacht. Ik maak misschien domme keuzes, maar ik ben niet achterlijk... Moest het gewoon kwijt hier, want had zo 123 niemand om tegenaan te lullen hierover nu.

Doe echt m’n best. Maar voelt alsof ik me aanstel ofzo.

En thanks. Komt goed. ❤️
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
Omdat ik een fout heb gemaakt wil niet meteen zeggen dat ik me maar meteen moet volstoppen met andere medicatie. Ik kan dit wel.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Perzikje zei:
Geen idee of één van jullie dit überhaupt leest maar ik heb er zelf wel baat bij om even mijn ei kwijt te kunnen. Al is het alleen al voor mezelf.
Klik om te vergroten...

Ik lees mee. En leef met je mee! Je hebt je goed gehouden tijdens de paniekaanval.
Blijf maar van je afschrijven als dat helpt!
Vergeef jezelf dat foutje van de pep maar. Weer wat geleerd!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
Natozlato zei:
Ik lees mee. En leef met je mee! Je hebt je goed gehouden tijdens de paniekaanval.
Blijf maar van je afschrijven als dat helpt!
Vergeef jezelf dat foutje van de pep maar. Weer wat geleerd!
Klik om te vergroten...

Thanks, doet me goed! Til er ook niet te zwaar aan. Is gewoon een les geweest. We gaan gewoon weer door. Ik kom er wel!
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Perzikje zei:
Voelt gewoon als falen. Wist zelf ook wat ik fout had gedaan
Klik om te vergroten...

Niet jezelf naar beneden halen😉fouten leer je van, en iedereen maakt ze, zo ben ik ook weer lekker fout bezig, maarja weetje je kunt beste gewoon accepteren en vooruitkijken, gebeurd is gebeurd.. Je bent hartstikke goed opweg toch😘
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
Goed dat je gebeld hebt. Ik heb zeker wel vertrouwen in je. Je bent immers al zo ver gekomen. Maar je maakt het jezelf in de eindsprint onnodig lastig, het was makkelijker geweest met hulpmiddelen, al dan niet in de vorm van begeleiding. Maar goed, dat is nu wel vaak genoeg gezegd.

Hier in het noorden hebben we een mooie uitspraak voor jouw manier: kop dr'veur en bek op stuur. Oftewel doorploeteren, dan kom je er wel!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...14
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."