#1
Het is denk ik heel goed dat je beseft dat je er nog niet bent als je straks op nul staat. Blijf alsjeblieft gebruik maken van deze community als je het lastig hebt, zeker na deze periode. Je bent al zo ver gekomen, hou dat vast..![]()
Zeker weten! Ik ga hier gewoon blijven posten hoe het gaat. Ook voor mezelf, vind het ook fijn om terug te kunnen lezen. Beseffen waar je vandaan komt en wat je absoluut niet meer wil ook.
Ben echt blij met alle mensen ook hier. Jullie hebben mij stuk voor stuk zwaar gemotiveerd om door te blijven gaan!