Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB afbouwen thuis zonder pammetjes

GHB afbouwen thuis zonder pammetjes

275 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Scheelt dat ik nu de buisjes vast ga klaarmaken voor de nacht. Kwestie van in een glas doen, snel opdrinken en snel inslaap proberen te komen weer. 😂
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Super hoe het gaat Perzikje!

Heb je een plan voor straks? Als je op 0 zit, kun je er gemakkelijk voor zorgen dat je niet in aanraking komt met het goedje of personen die gebruiken?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Buu zei:
Ik zou je schema niet omgooien. Why change a winning team. Je bent zo dichtbij, op dit tempo ben je volgende week klaar.
Klik om te vergroten...

Je hebt gelijk. Ik wil te snel... Even doorzetten nog. Ga zo mijn eerste 0.6 nemen!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Harmless zei:
Super hoe het gaat Perzikje!

Heb je een plan voor straks? Als je op 0 zit, kun je er gemakkelijk voor zorgen dat je niet in aanraking komt met het goedje of personen die gebruiken?
Klik om te vergroten...

Ben er ook heel blij mee! Hopelijk weer zo’n goede dag vandaag.

GHB is in beheer bij een maat van me. Moet zeggen dat iedereen van mijn vrienden ervan af wist, die probeerde me al een langere tijd er vanaf te krijgen dus support krijg ik sowieso! Geen GHB gebruik ik mijn bijzijn tenminste.

Moet even kijken hoe dit verder gaat en hoe ik het ga vinden. Desnoods toch hulp inschakelen. Maar ik praat er wel veel over, dat scheelt voor mij al enorm.
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Echt ziek ja dat je dan zelfs dood kunt gaan, echt troep, dat wil je niet meer, weg met die tyfuszooi😄
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Perzikje zei:
Mja, het afkicken begint ook pas straks. Als het lichamelijke weg is. Maar ik ben Keta ook de baas geworden. Dus dit moet ook lukken! @Snelleke Snel
Klik om te vergroten...
Het is denk ik heel goed dat je beseft dat je er nog niet bent als je straks op nul staat. Blijf alsjeblieft gebruik maken van deze community als je het lastig hebt, zeker na deze periode. Je bent al zo ver gekomen, hou dat vast.. :)
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Harmless zei:
Het is denk ik heel goed dat je beseft dat je er nog niet bent als je straks op nul staat. Blijf alsjeblieft gebruik maken van deze community als je het lastig hebt, zeker na deze periode. Je bent al zo ver gekomen, hou dat vast.. :)
Klik om te vergroten...

Zeker weten! Ik ga hier gewoon blijven posten hoe het gaat. Ook voor mezelf, vind het ook fijn om terug te kunnen lezen. Beseffen waar je vandaan komt en wat je absoluut niet meer wil ook.

Ben echt blij met alle mensen ook hier. Jullie hebben mij stuk voor stuk zwaar gemotiveerd om door te blijven gaan!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Klinkt stom misschien, maar als ik dit niet op het forum had gezet, had ik waarschijnlijk wel een kleine terugval gehad. Door alles op deze manier te delen, moet ik me niet alleen voor mezelf, maar ook voor jullie bewijzen. (Natuurlijk, ik doe het voor mezelf) maar jullie zijn net dat extra zetje om even te laten zien dat het wél kan! @Harmless
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mooie van hier is natuurlijk dat mensen je begrijpen. Ik herken niets persoonlijk van wat je schrijft (want niet verslavingsgevoelig en geen kennis van GHB) maar waardeer je kracht en weet van lezen en tv (Tygo in de GHB) wat een troep dat spul is en hoe zwaar afkicken ervan is.. :)
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Harmless zei:
Mooie van hier is natuurlijk dat mensen je begrijpen. Ik herken niets persoonlijk van wat je schrijft (want niet verslavingsgevoelig en geen kennis van GHB) maar waardeer je kracht en weet van lezen en tv (Tygo in de GHB) wat een troep dat spul is en hoe zwaar afkicken ervan is.. :)
Klik om te vergroten...

Jep, aangrijpende afleveringen waren dat. Toch vond ik het ergens fijn om ze te kijken. Kon mezelf ergens mee vergelijken ofzo.

Dan vind ik het toch bijzonder dat je m’n avontuurtje mee volgt. Dankjewel!
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Perzikje zei:
Zeker weten! Ik ga hier gewoon blijven posten hoe het gaat. Ook voor mezelf, vind het ook fijn om terug te kunnen lezen. Beseffen waar je vandaan komt en wat je absoluut niet meer wil ook.

Ben echt blij met alle mensen ook hier. Jullie hebben mij stuk voor stuk zwaar gemotiveerd om door te blijven gaan!
Klik om te vergroten...

Dat kan idd heel handig zijn om jezelf te laten zien wie je niet, nooit! meer wilt zijn. Ik ging ook dingen teruglezen van mezelf, dan zie je eigenlijk pas hoe achterlijk je bezig was toen, en dat is heel motiverend kan ik zeggen😂. Dan zie je het pas écht, daarom, ff doorzetten dan kun je over een tijdje teruglezen en trots zijn op jezelf met wat je hebt overwonnen 😁
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Snelleke Snel zei:
Dat kan idd heel handig zijn om jezelf te laten zien wie je niet, nooit! meer wilt zijn. Ik ging ook dingen teruglezen van mezelf, dan zie je eigenlijk pas hoe achterlijk je bezig was toen, en dat is heel motiverend kan ik zeggen😂. Dan zie je het pas écht, daarom, ff doorzetten dan kun je over een tijdje teruglezen en trots zijn op jezelf met wat je hebt overwonnen 😁
Klik om te vergroten...

Precies. Heb dan toch een soort dagboek bijgehouden. Echt wel tof voor strakjes. Dan kan ik er weer om lachen, idioot ben ik ook denk ik dan. 🤪
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Perzikje zei:
Precies. Heb dan toch een soort dagboek bijgehouden. Echt wel tof voor strakjes. Dan kan ik er weer om lachen, idioot ben ik ook denk ik dan. 🤪
Klik om te vergroten...

Kan confronterend zijn, maar daarom ook gelijk een houvast. Nja we doen allemaal gekke dingen in het leven toch, niks idioots aan hoor. Je krijgt meer levenservaring en inzichten waar je later ook profijt van kunt hebben, ik zou mijn drugsjaren echt niet opnieuw willen beleven maar spijt heb ik er ook niet van. Het heeft mij gemaakt tot wie ik nu ben, tegenslagen overwonnen en verslavingen gekillt, ik ben best trots op mezelf.. Durf ik eindelijk in 28 jaar oprecht te zeggen😁toch alles voor elkaar gebokst, allemaal alleen. Ik spreek weleens meisjes van rond de 20 op m'n werk die nooit iets meemaken nooit iets hebben gebruikt, alleen maar Netflix kijken met hun vriend, moeten ze zelf weten dikke prima... Maar ik was op die leeftijd de gekste avonturen aan het beleven, dat is toch waar het om gaat, LEVEN! En nu haal ik weleens van die verhalen op met vrienden, dat is prachtig om op terug te kijken, al die gekke shit. Voor geen goud zou ik het weer doen, mr... leuke levenservaringen toch...😜
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Snelleke Snel zei:
Kan confronterend zijn, maar daarom ook gelijk een houvast. Nja we doen allemaal gekke dingen in het leven toch, niks idioots aan hoor. Je krijgt meer levenservaring en inzichten waar je later ook profijt van kunt hebben, ik zou mijn drugsjaren echt niet opnieuw willen beleven maar spijt heb ik er ook niet van. Het heeft mij gemaakt tot wie ik nu ben, tegenslagen overwonnen en verslavingen gekillt, ik ben best trots op mezelf.. Durf ik eindelijk in 28 jaar oprecht te zeggen😁toch alles voor elkaar gebokst, allemaal alleen. Ik spreek weleens meisjes van rond de 20 op m'n werk die nooit iets meemaken nooit iets hebben gebruikt, alleen maar Netflix kijken met hun vriend, moeten ze zelf weten dikke prima... Maar ik was op die leeftijd de gekste avonturen aan het beleven, dat is toch waar het om gaat, LEVEN! En nu haal ik weleens van die verhalen op met vrienden, dat is prachtig om op terug te kijken, al die gekke shit. Voor geen goud zou ik het weer doen, mr... leuke levenservaringen toch...😜
Klik om te vergroten...

Zeker waar. Zou het ook niet terug willen draaien. Super veel over mezelf geleerd maar ook over andere. Leuke mensen leren kennen, de mooiste feestjes meegemaakt, nachten lang struinen in de zomer. Nee, ik zou het niet anders gedaan hebben.

Nee, dat burgelijke leventje is top. Maar moest kwa drugs toch eerst mijn wilde haren kwijt. 🤪
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Perzikje zei:
Zeker waar. Zou het ook niet terug willen draaien. Super veel over mezelf geleerd maar ook over andere. Leuke mensen leren kennen, de mooiste feestjes meegemaakt, nachten lang struinen in de zomer. Nee, ik zou het niet anders gedaan hebben.

Nee, dat burgelijke leventje is top. Maar moest kwa drugs toch eerst mijn wilde haren kwijt. 🤪
Klik om te vergroten...

Echt he, dat zijn gewoon je beste jaren, alles voor de eerste keer meemaken, heerlijk. Jaaa die zomer nachten waren altijd de beste, lkkr zo'n zwoele temperatuur en dan door een bos of duin heen trippen terwijl je er geen fuck meer van snapt😂. Met de jaren heel veel meegemaakt en ontdekt, da's onbetaalbaar!
Haha nou ik ook, vroeger was ik elke dag op pad, moet er nu niet meer aan denken, nu ben ik liever thuis met m'n kussentje en m'n dekentje😋 Had vandaag eigenlijk een verjaardag waar ik gwn echt geen zin in had, gezegd dat ik moest werken, zo geen zin meer in fck it😂. Zit liever alleen in m'n eigen stulpje, vind t allemaal best...

Jezus ik wordt bejaard😱

Haha, hoe gaat ie nu verder met jou eigenlijk?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
Snelleke Snel zei:
Echt he, dat zijn gewoon je beste jaren, alles voor de eerste keer meemaken, heerlijk. Jaaa die zomer nachten waren altijd de beste, lkkr zo'n zwoele temperatuur en dan door een bos of duin heen trippen terwijl je er geen fuck meer van snapt😂. Met de jaren heel veel meegemaakt en ontdekt, da's onbetaalbaar!
Haha nou ik ook, vroeger was ik elke dag op pad, moet er nu niet meer aan denken, nu ben ik liever thuis met m'n kussentje en m'n dekentje😋 Had vandaag eigenlijk een verjaardag waar ik gwn echt geen zin in had, gezegd dat ik moest werken, zo geen zin meer in fck it😂. Zit liever alleen in m'n eigen stulpje, vind t allemaal best...

Jezus ik wordt bejaard😱

Haha, hoe gaat ie nu verder met jou eigenlijk?
Klik om te vergroten...

Ik ben 23 en voel me soms al 30. Laat mij tegenwoordig maar lekker thuis zitten ook, hup de bank op met mijn hond en lekker chillen. Ik moest vandaag eigenlijk werken maar ik heb vrij gekregen. Heb morgen eigenlijk een familie dag, maar aangezien ik nog steeds om de 2 uur moet nemen en geen paniek voor mezelf wil creëren blijf ik lekker thuis. Heeeeerlijk. Kan tegenwoordig ook echt genieten van alleen zijn. Lukte mij vroeger ook nooit... Altijd chillen en feestjes.

Gaat goed... Beetje last van hartkloppingen, zweten, onrust. Maar al met al, mag niet klagen denk ik!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
Perzikje zei:
@Snelleke Snel Meer dan dit heb ik niet nodig! 😂
Klik om te vergroten...
Honden zijn het leven.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ganggang💯 zei:
Honden zijn het leven.
Klik om te vergroten...

Mijn steun en toeverlaat. Kan niet zonder haar. ❤️
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Perzikje zei:
Ik ben 23 en voel me soms al 30. Laat mij tegenwoordig maar lekker thuis zitten ook, hup de bank op met mijn hond en lekker chillen. Ik moest vandaag eigenlijk werken maar ik heb vrij gekregen. Heb morgen eigenlijk een familie dag, maar aangezien ik nog steeds om de 2 uur moet nemen en geen paniek voor mezelf wil creëren blijf ik lekker thuis. Heeeeerlijk. Kan tegenwoordig ook echt genieten van alleen zijn. Lukte mij vroeger ook nooit... Altijd chillen en feestjes.

Gaat goed... Beetje last van hartkloppingen, zweten, onrust. Maar al met al, mag niet klagen denk ik!
Klik om te vergroten...

Soms denk ik zou dat door al die zooi komen, dat je eigenlijk gwn geen behoefte meer hebt om ergens heen te gaan? Je hebt alles toch al meegemaakt... echt spannend is dat ook niet meer...😅mja komen we nooit achter denk, heb er wel vrede mee eigenlijk. Juist, jij snapt het😁lkkr chillen, niemand meer voor nodig.. valt mij ook op als je ergens heengaat er altijd zo'n moment komt dat iedereen op z'n telefoon zit, nou lekker gezellig, kan ik thuis ook🙄mensen zijn teveel met andere dingen bezig, dus wrm zou ik nog moeite doen... thuis kan ik er bijlopen hoe ik wil zonder gezeik, wat wil je nog meer😎

Oh dat is nog te overzien toch, je bent er bijna!🙂so over hartkloppingen gesproken, ik voel m'n hart erg onregelmatig gaan de hele tijd, en m'n handen en voeten lijken wel dood zo koud, echt klaar met die troep weer☹maarja dat was mijn doel, zorgen dat ik het na dit weekend helemaal zat ben, wat k eigenlijk al was.. Hoop dat jij ook klaar bent straks, op naar een nieuw begin YEA😁

Oohh kijk aan, lekker toch, geen verplichtingen, lijkt me voor jou nu ook geen overbodige luxe, lkkr je eigen ontzien😁
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Perzikje zei:
Mijn steun en toeverlaat. Kan niet zonder haar. ❤️
Klik om te vergroten...

Omg zo cute, ik heb ook een pittie/staff, toevallig😁😍

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...14
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."