#1
Scheelt dat ik nu de buisjes vast ga klaarmaken voor de nacht. Kwestie van in een glas doen, snel opdrinken en snel inslaap proberen te komen weer. 😂
Ik zou je schema niet omgooien. Why change a winning team. Je bent zo dichtbij, op dit tempo ben je volgende week klaar.
Super hoe het gaat Perzikje!
Heb je een plan voor straks? Als je op 0 zit, kun je er gemakkelijk voor zorgen dat je niet in aanraking komt met het goedje of personen die gebruiken?
Het is denk ik heel goed dat je beseft dat je er nog niet bent als je straks op nul staat. Blijf alsjeblieft gebruik maken van deze community als je het lastig hebt, zeker na deze periode. Je bent al zo ver gekomen, hou dat vast..Mja, het afkicken begint ook pas straks. Als het lichamelijke weg is. Maar ik ben Keta ook de baas geworden. Dus dit moet ook lukken! @Snelleke Snel
Het is denk ik heel goed dat je beseft dat je er nog niet bent als je straks op nul staat. Blijf alsjeblieft gebruik maken van deze community als je het lastig hebt, zeker na deze periode. Je bent al zo ver gekomen, hou dat vast..![]()
Mooie van hier is natuurlijk dat mensen je begrijpen. Ik herken niets persoonlijk van wat je schrijft (want niet verslavingsgevoelig en geen kennis van GHB) maar waardeer je kracht en weet van lezen en tv (Tygo in de GHB) wat een troep dat spul is en hoe zwaar afkicken ervan is..![]()
Zeker weten! Ik ga hier gewoon blijven posten hoe het gaat. Ook voor mezelf, vind het ook fijn om terug te kunnen lezen. Beseffen waar je vandaan komt en wat je absoluut niet meer wil ook.
Ben echt blij met alle mensen ook hier. Jullie hebben mij stuk voor stuk zwaar gemotiveerd om door te blijven gaan!
Dat kan idd heel handig zijn om jezelf te laten zien wie je niet, nooit! meer wilt zijn. Ik ging ook dingen teruglezen van mezelf, dan zie je eigenlijk pas hoe achterlijk je bezig was toen, en dat is heel motiverend kan ik zeggen😂. Dan zie je het pas écht, daarom, ff doorzetten dan kun je over een tijdje teruglezen en trots zijn op jezelf met wat je hebt overwonnen 😁
Precies. Heb dan toch een soort dagboek bijgehouden. Echt wel tof voor strakjes. Dan kan ik er weer om lachen, idioot ben ik ook denk ik dan. 🤪
Kan confronterend zijn, maar daarom ook gelijk een houvast. Nja we doen allemaal gekke dingen in het leven toch, niks idioots aan hoor. Je krijgt meer levenservaring en inzichten waar je later ook profijt van kunt hebben, ik zou mijn drugsjaren echt niet opnieuw willen beleven maar spijt heb ik er ook niet van. Het heeft mij gemaakt tot wie ik nu ben, tegenslagen overwonnen en verslavingen gekillt, ik ben best trots op mezelf.. Durf ik eindelijk in 28 jaar oprecht te zeggen😁toch alles voor elkaar gebokst, allemaal alleen. Ik spreek weleens meisjes van rond de 20 op m'n werk die nooit iets meemaken nooit iets hebben gebruikt, alleen maar Netflix kijken met hun vriend, moeten ze zelf weten dikke prima... Maar ik was op die leeftijd de gekste avonturen aan het beleven, dat is toch waar het om gaat, LEVEN! En nu haal ik weleens van die verhalen op met vrienden, dat is prachtig om op terug te kijken, al die gekke shit. Voor geen goud zou ik het weer doen, mr... leuke levenservaringen toch...😜
Zeker waar. Zou het ook niet terug willen draaien. Super veel over mezelf geleerd maar ook over andere. Leuke mensen leren kennen, de mooiste feestjes meegemaakt, nachten lang struinen in de zomer. Nee, ik zou het niet anders gedaan hebben.
Nee, dat burgelijke leventje is top. Maar moest kwa drugs toch eerst mijn wilde haren kwijt. 🤪
Echt he, dat zijn gewoon je beste jaren, alles voor de eerste keer meemaken, heerlijk. Jaaa die zomer nachten waren altijd de beste, lkkr zo'n zwoele temperatuur en dan door een bos of duin heen trippen terwijl je er geen fuck meer van snapt😂. Met de jaren heel veel meegemaakt en ontdekt, da's onbetaalbaar!
Haha nou ik ook, vroeger was ik elke dag op pad, moet er nu niet meer aan denken, nu ben ik liever thuis met m'n kussentje en m'n dekentje😋 Had vandaag eigenlijk een verjaardag waar ik gwn echt geen zin in had, gezegd dat ik moest werken, zo geen zin meer in fck it😂. Zit liever alleen in m'n eigen stulpje, vind t allemaal best...
Jezus ik wordt bejaard😱
Haha, hoe gaat ie nu verder met jou eigenlijk?
Honden zijn het leven.@Snelleke Snel Meer dan dit heb ik niet nodig! 😂
Honden zijn het leven.
Ik ben 23 en voel me soms al 30. Laat mij tegenwoordig maar lekker thuis zitten ook, hup de bank op met mijn hond en lekker chillen. Ik moest vandaag eigenlijk werken maar ik heb vrij gekregen. Heb morgen eigenlijk een familie dag, maar aangezien ik nog steeds om de 2 uur moet nemen en geen paniek voor mezelf wil creëren blijf ik lekker thuis. Heeeeerlijk. Kan tegenwoordig ook echt genieten van alleen zijn. Lukte mij vroeger ook nooit... Altijd chillen en feestjes.
Gaat goed... Beetje last van hartkloppingen, zweten, onrust. Maar al met al, mag niet klagen denk ik!
Mijn steun en toeverlaat. Kan niet zonder haar. ❤️
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."