#1
Erg hè? Kan ook echt boos worden op alles en iedereen nu. Maar moet maar blijven relativeren dat het door mezelf komt. 😂
Balen dat het niet gelukt is... Hopelijk ben je snel weer klaar voor een nieuwe poging!
Herkenbaar als de pest idd! Mja ik persoonlijk vind dat ik teveel van mezelf heb geëist, is gewoon te zwaar 4 verslavingen afkicken tegelijk dus ik gun mezelf - voorlopig- toch dat peukje... ga in de toekomst idd wel weer een nieuwe poging wagen!😄 Hoop dat jij nu iig wel de kracht hebt om los te laten..❤

