Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB afbouwen thuis zonder pammetjes

GHB afbouwen thuis zonder pammetjes

275 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Perzikje zei:
Erg hè? Kan ook echt boos worden op alles en iedereen nu. Maar moet maar blijven relativeren dat het door mezelf komt. 😂

Balen dat het niet gelukt is... Hopelijk ben je snel weer klaar voor een nieuwe poging!
Klik om te vergroten...

Herkenbaar als de pest idd! Mja ik persoonlijk vind dat ik teveel van mezelf heb geëist, is gewoon te zwaar 4 verslavingen afkicken tegelijk dus ik gun mezelf - voorlopig- toch dat peukje... ga in de toekomst idd wel weer een nieuwe poging wagen!😄 Hoop dat jij nu iig wel de kracht hebt om los te laten..❤
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat naar te horen dat je afgelopen maandag iets heftig hebt meegemaakt 😔
Een terugval kan gebeuren tijdens het afkicken.
Dit heeft niet meis.
Je bent je alweer aan het herpakken dus dat is super goed van je.
Ook respect dat je het hier eerlijk deelt.


QUOTE="Perzikje, post: 1349896, member: 149807"]
Ga ik straks doen... Zonde is het. :(
[/QUOTE]

Ik neem aan dat je bedoeld dat het zonde is om de ghb weg te gooien.
Ik zie dit juist niet als zonde want het zou pas zonde zijn als je het op zou maken.
Wees trots op jezelf als je het weg gooit!!

Houd vol meis, tegenslagen horen er helaas bij.
Jij kunt dit en zal dit ook volbrengen!!. 💪😘🤗
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Syl zei:
Ik neem aan dat je bedoeld dat het zonde is om de ghb weg te gooien.
Ik zie dit juist niet als zonde want het zou pas zonde zijn als je het op zou maken.
Wees trots op jezelf als je het weg gooit!!
Klik om te vergroten...
Dit! Op een tegeltje aan de muur.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jongens, ik bedoelde niet dat het zonde is van de GHB 😂
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#5
Perzikje zei:
Jongens, ik bedoelde niet dat het zonde is van de GHB 😂
Klik om te vergroten...

Dan bedoelde je dat je terugval hebt gehad neem ik aan.
Tuurlijk is het zonde, maar je herpakt jezelf en gaat weer verder.
Uiteindelijk behaal je ook je doel alleen doe je er nu iets langer over.
Dat maakt niets uit!! 💪
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Je leert je valkuilen kennen als je een terugval hebt. Bedenk je alvast wat je de volgende keer kan doen als je weer slecht nieuws krijgt. Mij leidt iets met m'n handen doen goed af, zoals poetsen of stofzuigen.

Schaam je niet en vergeef jezelf.
Ga verder met stoppen, jij kan dit!
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Mmm.....erg spijtig om te lezen.
Denk aan de lange fase dat je aan het afkicken was en ook allemaal stress en shit had.
Je kan het nu weer!
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heftig, maar goed hoe je ermee omgaat. Toch weer steun zoeken in plaats van te verzanden in zelfmedelijden. Je stelt je super kwetsbaar op door je "misstap" kenbaar te maken. Dat vind ik knap.

Daarnaast zou ik niet wachten met de resterende G weg te mikken. Gewoon nu doen, dan kom je ook niet meer in de verleiding..

Je kunt dit! 😘🥳
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Thanks voor de lieve berichtjes. ❤️

Heb ook wel even getwijfeld of ik het wel of niet moest delen. Blij dat ik het toch gedaan heb, afkicken is namelijk niet alleen rozengeur... Terugval hoort er voor sommige ook gewoon bij en het is nu even een besef momentje dat ik weer weet waar ik niet naar terug wil.

Het gaat redelijk ok nu, hartslag is wel enorm onregelmatig gaat makkelijk van 125 naar 80... Waar ik me best druk over kan maken. Ik zweet lichtjes en voel me wel enorm somber maar daar kan ik prima mee leven.

Na morgen gaat de GHB weg, dan ben ik lang genoeg nuchter weer en weet ik zeker dat er niks geks meer gaat gebeuren van het niet nemen. (nogal gevoelig voor paniekaanvallen, is geen uitstel... 🙃)

Hou jullie op de hoogte! ❤️
W
Wijze lesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Spyro zei:
Ik ben er ook gewoon echt helemaal klaar mee... Ik wil zo graag weer eens een nachtje normaal kunnen slapen. Geen 24/7 rekening meer moeten houden met die klote buisjes. Ik heb de afgelopen weken alleen maar 24/7 op dit forum zitten kijken... Opzoek naar soortgelijke situatie’s en tips. Ik heb alleen net pas een account aangemaakt. Ik hoop ook echt dat andere wat uit mijn post kunnen halen...
Klik om te vergroten...
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#11
@Spyro wassup ondertussen?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gaat goed. Heb afgelopen nacht Phenibut gebruikt. Voel me echt super en heb echt als een blok geslapen! Slapen is echt een drama geweest en voel me fris en fruitig nu. :nevergonnagiveyouup::cheerpompom:
G
Ganjasmoker1993Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Spyro zei:
Gaat goed. Heb afgelopen nacht Phenibut gebruikt. Voel me echt super en heb echt als een blok geslapen! Slapen is echt een drama geweest en voel me fris en fruitig nu. :nevergonnagiveyouup::cheerpompom:
Klik om te vergroten...
Pas wel op met phenibut. Uit ervaring weet ik dat dit al na enkele dagen een verschrikkelijke ontwenning kan geven. Zou zonde zijn na alles wat je hebt behaald. Respect!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ganjasmoker1993 zei:
Pas wel op met phenibut. Uit ervaring weet ik dat dit al na enkele dagen een verschrikkelijke ontwenning kan geven. Zou zonde zijn na alles wat je hebt behaald. Respect!
Klik om te vergroten...
Ik weet heel goed wat Phenibut doet. Alleen weet ik ook dat als je verslaafd bent aan Phenibut dat je dit ook heel gemakkelijk per dag kan afbouwen. Ook daar zijn schema’s voor, zonder afkick. En laat ik die nou toevallig hebben.

Maar goed, zo ver laat ik het ook helemaal niet komen. 😬

Edit* Thanks voor je zorgen. Veel mensen zijn bang voor Pheni, maar ik heb daar aardig wat onderzoek naar gedaan en het is niet zo verschrikkelijk als mensen denken als je de juiste info hebt. Maar ik snap het wel.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hier en daar een slippertje GHB maar ben niet lichamelijk afhankelijk op dit moment. 😊

Wel zo fair om toe te geven dat dit middel mij meer beïnvloed dan ik had verwacht maar ben allang geblessed met het feit dat ik niet in een 24/7 cyclus zit. Al moet ik natuurlijk wel enorm oppassen.
G
Ganjasmoker1993Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Spyro zei:
Hier en daar een slippertje GHB maar ben niet lichamelijk afhankelijk op dit moment. 😊

Wel zo fair om toe te geven dat dit middel mij meer beïnvloed dan ik had verwacht maar ben allang geblessed met het feit dat ik niet in een 24/7 cyclus zit. Al moet ik natuurlijk wel enorm oppassen.
Klik om te vergroten...
Sporadisch ghb gebruik zou ik wel enorm mee uitkijken. Na alles wat je hebt meegemaakt is het imo niet meer waard om GHB sporadisch te gebruiken. Zôveel (ex) - ghb verslaafde vallen (bij sporadisch gebruik) weer terug in hun 24/7 ritme.
Gun jezelf die hel die je tijdens het afkicken hebt meegemaakt niet, en stop gewoon met het ghb gebruik.

Begrijp me niet verkeerd. Ik weet dat de cravings verschrikkelijk zijn! Ik ben zelfs 8 jaar lang verslaafd aan kratom (ahoew dit niet te vergelijken is, begrijp ik je denkwijze wel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."