#1
Thanks voor de lieve berichtjes. ❤️
Heb ook wel even getwijfeld of ik het wel of niet moest delen. Blij dat ik het toch gedaan heb, afkicken is namelijk niet alleen rozengeur... Terugval hoort er voor sommige ook gewoon bij en het is nu even een besef momentje dat ik weer weet waar ik niet naar terug wil.
Het gaat redelijk ok nu, hartslag is wel enorm onregelmatig gaat makkelijk van 125 naar 80... Waar ik me best druk over kan maken. Ik zweet lichtjes en voel me wel enorm somber maar daar kan ik prima mee leven.
Na morgen gaat de GHB weg, dan ben ik lang genoeg nuchter weer en weet ik zeker dat er niks geks meer gaat gebeuren van het niet nemen. (nogal gevoelig voor paniekaanvallen, is geen uitstel... 🙃)
Hou jullie op de hoogte! ❤️
Heb ook wel even getwijfeld of ik het wel of niet moest delen. Blij dat ik het toch gedaan heb, afkicken is namelijk niet alleen rozengeur... Terugval hoort er voor sommige ook gewoon bij en het is nu even een besef momentje dat ik weer weet waar ik niet naar terug wil.
Het gaat redelijk ok nu, hartslag is wel enorm onregelmatig gaat makkelijk van 125 naar 80... Waar ik me best druk over kan maken. Ik zweet lichtjes en voel me wel enorm somber maar daar kan ik prima mee leven.
Na morgen gaat de GHB weg, dan ben ik lang genoeg nuchter weer en weet ik zeker dat er niks geks meer gaat gebeuren van het niet nemen. (nogal gevoelig voor paniekaanvallen, is geen uitstel... 🙃)
Hou jullie op de hoogte! ❤️

