Eens met
@SneeuwStorm
Het is logisch maar te makkelijk om hier het verslavingsprotocol overheen te leggen
Ja dan heb je allemaal red flags..maar dan beantwoord je niet de menselijke situatie, maar een automatisch generaliserend progamma.
Ik ken ook een oud veteraan, zeer veel respect voor.en die heeft zijn eigen leven teruggekregen door elke avond een dosering.
Als je alles al geprobeerd hebt en alles.al verloren hebt..ik ontken het verslavingsgevaar niet
Maar zoals een wapen nog nooit iemand heeft gedood, een drug ook niet...
Bijzonder hypocriet welke onderscheid er is tussen 'medicatie'.en drugs.
Alle medicatie is drugs.
Als Parkinsonpatient kan je 12 medicatie slikken, maar 1 x wiet wat wel effect heeft is in sommigen staten strafbaar.
Oxycodon en fentanyl op recept is medicatie.
Maar 1 tramadol van straat ...zit je in het drugscircuit.
Je oma op hoge dosissen oxa en oxy is net zo 'junk' als je achterbuurman.
2.x per nacht GHB op recept(Xyrem) voor narcoleptie..er is niet éen geval van misbruik of verslaving bekend.
Jezelf volgooien met anti depressiva,.. verslavende benzo's... anti psychotica.
Met bijwerkingen van angst, psychoses,leven als een robot en zelfs de dood.
En vergelijk dat met 1.rondje.G per avond.
Zeker gezien de ervaring en leeftijd van TO
Als iemands hersenen net volgroeid zijn staat er van alles op het spel en is dit geen traject voor 50.jaar
Maat iemand.met een heel leven achter z'n rug, zou meer in zijn waarde gelaten moeten worden hoe hij of zij het laatste gedeelte wilt (be)leven.
Post niet gericht aan één lid , mijn mening in t algemeen.