#1
het is maar net hoe je dat zelf ervaart denk ik...mdma kan je hersenen echt rare dingen doen hoor.

TrippyShit zei:HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Dat is dus echt de allergrootste bullshit ever he![]()
Mijn favoriete avond uitgaan is een groot hardstyle feest met mdma. En ik heb een perfecte jeugd gehad. Allebei mn ouders vanaf dag 1 die bijna nooit echt ruzie hebben. Etc etc etc... Dus dat slaat echt nergens op wat je zegt. Dat is hetzelfde als: Alle mensen die dik zijn eten elke dag mcdonalds. Of elke homo heeft aids. Rare vergelijkingen. Maarja jij komt ook met een raar standpunt. Er zullen vast wel mensen zijn die het daarom doen. Maar dat heeft niks met de drug zelf te maken. Bij coke zou ik het ietsie redelijker vinden. Dat zijn vaak(VAAK OOK NIET) mensen die niet volledig tevreden met zichzelf. Dan is coke een wondermiddel. Maar om terug te komen op jouw standpunt. Dat slaat echt helemaal nergens op. Ik vind het gewoon lachwekkend. iig niet voor mij en alle mensen die IK ken.
Wel houd ik ook veel van psychedelica. En mdma dat zijn mijn druuugs
Ik niet.Paikea zei:En alcohol?
Angramar Temenos zei:Rechts = fascisten, misdadigers en moordenaars.
Links = Good guys, hippies, sociale mensen en idealisten!
Lekker kort door de bocht, maar zo zie ik het. En ja, ik heb me verdiept in politiek.. Ligt er denk ik meer aan dat ik zelf radicaal marxistisch ben.
TrippyShit zei:HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Dat is dus echt de allergrootste bullshit ever he![]()
Mijn favoriete avond uitgaan is een groot hardstyle feest met mdma. En ik heb een perfecte jeugd gehad. Allebei mn ouders vanaf dag 1 die bijna nooit echt ruzie hebben. Etc etc etc... Dus dat slaat echt nergens op wat je zegt. Dat is hetzelfde als: Alle mensen die dik zijn eten elke dag mcdonalds. Of elke homo heeft aids. Rare vergelijkingen. Maarja jij komt ook met een raar standpunt. Er zullen vast wel mensen zijn die het daarom doen. Maar dat heeft niks met de drug zelf te maken. Bij coke zou ik het ietsie redelijker vinden. Dat zijn vaak(VAAK OOK NIET) mensen die niet volledig tevreden met zichzelf. Dan is coke een wondermiddel. Maar om terug te komen op jouw standpunt. Dat slaat echt helemaal nergens op. Ik vind het gewoon lachwekkend. iig niet voor mij en alle mensen die IK ken.
Wel houd ik ook veel van psychedelica. En mdma dat zijn mijn druuugs
steelpad zei:Angramar Temenos zei:Rechts = fascisten, misdadigers en moordenaars.
Links = Good guys, hippies, sociale mensen en idealisten!
Lekker kort door de bocht, maar zo zie ik het. En ja, ik heb me verdiept in politiek.. Ligt er denk ik meer aan dat ik zelf radicaal marxistisch ben.
Links = three huggers, schapenwollen sokken, (onverzorgd haar), oversociale irritante mensen, allochtoon liefhebbers.
Nu dat is mijn kijk erop, doe ermee wat je wil![]()
againagain zei:hmmmmmmmm en waar val ik onder dan? Oftewel in welk hokje stop je mij?
Ik heb jarenlang speed gebruikt, geblowed en getript en de laatste jaren gebruik ik heroine en ik slik paddos.
Ben zeer benieuwd in welk hokje ik thuishoor?
Groetjes againagain.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."