#1
Dit valt me vooral bij coke vaak op. Dat het vaak dezelfde soort mensen zijn die dat gebruiken. Mensen die niet zelfverzekerd genoeg zijn enzo. Die vinden het de beste drug ooit. Persoonlijk vind ik het maar rotzooi.
Mdma daarintegen vind ik wel weer mooi. Dat laat wel gewoon je echte ik zien. Je ego word er kleiner van. Je voelt jezelf niet het stoere binkie zoals bij coke bijvoorbeeld. Prachtig middel mdma. Ook tripmiddelen zijn favoriet van me. 11x paddo's, 1x lsd. Lsd was maar 50mics dus mijn voorkeur gaat nu nog naar paddo's uit. De net wat kortere duur. En ook het hele gebeuren van, het met je vrienden de paddo's eten enzo vind ik echt wat hebben. Na een paar keer valt ook de smaak best mee.
Terugkomend op het eerste gedeelte. De meeste mensen die coke snuiven, en dan bedoel ik vooral de die-hard coke gebruikers die minimaal elk weekend een gram of 2 weg snuiven. Vind ik geen leuke mensen. Ze voelen zichzelf veel te groot. Zoeken of krijgen vaak makkelijk ruzie. En het zijn leugenaars. Dat merk ik ook bij 2 mensen die ik ken. Ze zouden al 27x stoppen en hebben niks bij zich, zullen niks kopen, hebben niks op. En uiteindelijk zitten ze suf van een gram coke en drank in een hoek van de kroeg te spacen en de volgende dag weer. Ik vind het persoonlijk geen leuke mensen. Geef mij maar de VERSTANDIGE* mdma gebruikers en trippers.
*Mensen die onverstandig pillen gebruiken vind ik vaak ook betweterige en geen leuke mensen. De weekendslikkers bijvoorbeeld. Zal vast niet voor iedereen gelden maar meeste die k ken wel :P
Mdma daarintegen vind ik wel weer mooi. Dat laat wel gewoon je echte ik zien. Je ego word er kleiner van. Je voelt jezelf niet het stoere binkie zoals bij coke bijvoorbeeld. Prachtig middel mdma. Ook tripmiddelen zijn favoriet van me. 11x paddo's, 1x lsd. Lsd was maar 50mics dus mijn voorkeur gaat nu nog naar paddo's uit. De net wat kortere duur. En ook het hele gebeuren van, het met je vrienden de paddo's eten enzo vind ik echt wat hebben. Na een paar keer valt ook de smaak best mee.
Terugkomend op het eerste gedeelte. De meeste mensen die coke snuiven, en dan bedoel ik vooral de die-hard coke gebruikers die minimaal elk weekend een gram of 2 weg snuiven. Vind ik geen leuke mensen. Ze voelen zichzelf veel te groot. Zoeken of krijgen vaak makkelijk ruzie. En het zijn leugenaars. Dat merk ik ook bij 2 mensen die ik ken. Ze zouden al 27x stoppen en hebben niks bij zich, zullen niks kopen, hebben niks op. En uiteindelijk zitten ze suf van een gram coke en drank in een hoek van de kroeg te spacen en de volgende dag weer. Ik vind het persoonlijk geen leuke mensen. Geef mij maar de VERSTANDIGE* mdma gebruikers en trippers.
*Mensen die onverstandig pillen gebruiken vind ik vaak ook betweterige en geen leuke mensen. De weekendslikkers bijvoorbeeld. Zal vast niet voor iedereen gelden maar meeste die k ken wel :P