Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaddo Tripreport - Fantastische ervaring!

Paddo Tripreport - Fantastische ervaring!

42 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Paddotrip

Wie: Ik trippen, + een vriend die nuchter was (behalve wiet en benzo's die die uit medische redenen slikt), maar niet echt een sitter. Gewoon maat van me. Een gedeelte, daarna ging hij weg en ik tripte verder op m'n kamer + een stukje buiten
Wat: Mexicaantjes.
Waar: Een stukje op m'n kamer, een stukje bij een vriend. Ik moest ook naar de supermarkt :tearsofjoy:
Source: Smartshop De Stoelendans in Deventer. Aanrader!
Hoe: Gewoon weggekauwd met veel water wegspoelen.
Waneer: Ingenomen om 15:40, gisteren

Het begin:

School is uit, en ik heb bij die kerel afgesproken om z'n PC op te krikken (Hij heeft hem net nieuw, en internet werkt net). Ik was al van plan om die dag paddo's te doen (trip al 2 weken van te voren geplanned, maar m'n andere tripbuddy zei op het laatste moment af). Ik had al een flinke tijd geen drugs gebruikt (tijdje geleden een hit salvia, maand geleden LSA, 2 maanden daarvoor helemaal niks, ongeveer 3 maanden geleden paddo's voor het laatst).

Ik vertrek naar huis, en zeg m'n vader dat ik die computer ga installeren, sinds die kerel ook een vriend van m'n pa is. Ik vertrek eerst naar de smartshop in het centrum, om de paddo's te halen. Smartshop de stoelendans in Deventer, bij de plaatselijke sjamaan/paddoexpert Peter Paddo. Toen ik daar aankwam zat die niet in de winkel, maar in de coffeeshop tegenover. Lekker dan :tearsofjoy:

Ik heb er meteen zin in, ik kijk even bij de coffeeshop en hij komt er al aan. Ik zeg dat ik een bak mexicaantjes wil; ik overweeg ernstig om ze al in de smartshop te nemen, maar besluit het toch maar niet te doen, omdat ik geen zin heb dat de trip inslaat als ik midden in de stad ben. Dus ik vertrek naar die vriend, als ik aankom is die nog niet thuis. Ik ga naar binnen, paddo's pakken, glas water. Ik ga kauwen; De smaak is niet te harden, maar ik eet ze toch allemaal netjes weg, elke slok wegspoelen met een flinke hoeveelheid water. Die vriend komt op dat moment eraan, en ik begin aan de computer. Ik installeer Firefox, verder kom ik niet; Ik begin flinke lachkicks te hebben, en ga DF; Ik maak een paar stomme posts (Zoals m'n eerste post in deze topic: Klik.)

Al snel raak ik verveeld met het internet, en ga ik op de bank liggen, hard spacend op het luxaflex (witte, met allemaal lichtstralen die er doorheen vallen; lijkt alsof alle kleuren van de regenboog erop dansen). Ik maak grappen dat het plafond niet golft, wat het wel lichtjes deed toen ik daar kwam met LSA op. Die vriend lult nog wat tegen me over de computer; Ik besef dat het totaal niks uitmaakt en irriteer me er lichtjes aan, want ik wil gewoon spacen op het luxaflex. Na een tijdje beslissen we om een wandeling te maken. Zo gezegd, zo gedaan; Het was flink leuk, de straat leek steeds korter of langer te worden, en de bomen leken lichtjes te bewegen zonder van hun plaats te komen. (Dus ik zag niet "Bomen weglopen" of zoiets, het leek eerder alsof de verhoudingen tussen de bomen en de straat anders werden). Ik amuseerde me er wel aan, de trip was al flink begonnen.

Toen kwam ik naar huis, en m'n pa was er. Het was een hele opgave om voor m'n pa normaal te doen terwijl ik nauwelijks wist hoe m'n schoenen werkten en hoe ik ze uit moest doen. Tot m'n verschrikking zei m'n pa dat die vanavond uit ging en ik zelf maar wat moest halen in de supermarkt, en gaf me het geld ervoor, de rest moest die terughebben. Kut, kut, ik dacht "dit zal echt verkeerd gaan, fuck". Maar gelukkig weet ik wel dat je nooit "eruit" moet willen, dus ik dacht "zal er maar het beste van maken, misschien wordt het leuk ook".

Ik ging naar buiten, maar oeps, m'n fiets was nog bij die vriend. 100 meter lopen ongeveer. Ik ga daar naartoe, en onderweg beginnen een paar kinderen van 10 me te etteren. Fuck denk ik, ik wist helemaal niet wat ik moest doen, wat m'n reactie was, ik dacht wel "als ik nu wat moet doen gaat dit echt zwaar, zwaar fout". Ook hier maakte ik een flitsende recovery :hearteyes: . Ik zei tegen ze "Luister, ik heb drugs gehad ik zou maar weggaan". Daar schrokken ze gelukkig van, maar ik helaas ook. Ik dacht toen van "hahaha, net als op DF, ga ik bad of zo HAHAHA XD" en toen ging het weer helemaal goed. Ik stap op m'n fiets, en fiets naar de supermarkt. Onderweg moet ik door een straatje dat helemaal door het bos gaat; dat leek net een groene tunnel voor mij, die korter en langer scheen te worden naarmate ik me inbeeldde dat ik er snel of langzaam zou zijn. Na door de "tunnel" te zijn gekomen vond ik me een hele piet; In m'n hoofd had de reis uren geduurd (was maar 2-3 minuten of zo).

Toen ik in de luide supermarkt tussen allemaal mensen kwam, voelde ik me zwaar para. "Ze zien vast dat ik raar ben, dat ik gek ben, ze kijken allemaal, dat is een junk, junk, junk.." etc. Dat veegde ik weer aan de kant (Heb er nu genoeg oefening mee -.-) en loop een beetje doelloos door de supermarkt, geen idee hoe lang. Op gegeven moment probeer ik te bedenken wat ik vaak zou kopen; Ik kom uiteindelijk naar buiten met een fles cola, frikandelbroodjes, een diepvriespizza, en 6 bakken cherrytomaten (Ben verslaafd aan die kutdingen :grin:). Van die Excellent dingen van de AH. In de supermarkt waren alle lampen heel lekker visueel, met allemaal regenboogcirkels om ze heen, maar ik "mocht" er niet naar kijken omdat mensen dan zouden weten dat ik "gek" was :(. In mijn hoofd kon iedereen ze zien, maar alleen iemand die gek was keek ernaar.

Toen ik buiten was, amuseerde ik me enorm. Ik was eindelijk "ontsnapt", en ik ging m'n frikandelbroodjes pakken, alleen boeiden die me totaal niet. Ik was eerder geinterreseerd in het pakje, dat het zonlicht reflecteerde; Prachtig vond ik het. Het pakje reflecteerde de zon, die de natuur ons gaf, helemaal om me heen, en ik vermaakte me er zo mee! Het duurde 10 minuten voor ik door had hoe ik hem open moest maken. Uiteindelijk naar huis gefietst, niks bijzonder gebeurt, behalve weer die "Tunnel" in het bos.

Ik ging naar m'n kamer, op bed verder spacen. Closed eyes was het echt heel mooi en visueel! Ik zat op gegeven moment spiralende stralen af te vuren in de psychedelic wereld; Zo ver van het universum, terwijl het universum maar een klein stukje was van het alles, en het alles weer een klein stukje van een groter alles. De stralen die ik uitschoot waren enorm, ze zouden zoveel veranderen, maar op een kosmische, nee nog grotere schaal, op de schaal van vele miljarden, trilljarden jaren. Ik keek maar door m'n eigen perspectief, maar er waren zoveel meer perspectieven; Als ik al die perspectieven fijnmaalde en een regenboogachtige staat om mezelf kreeg, dat was wijsheid, ja, dat was het. Het was me geopenbaard. Ik snapte het niet, maar het hoefde ook niet. Niks hoefde. Alles is een.

Toen ging ik wat sinaasappelsap drinken, ik vergat hoe dat moest, dus ik dacht "Het staat vast wel op het pakje". Ik ging alles wat erop stond hardop zeggen, en toen op een idiote manier rappen; Ik zat zo'n 5 minute "Koemelkvrij, koemelkvrij" te zingen als een echte Eminem (Terwijl ik niet eens naar rap/R&B luister). Daarna keek ik naar de streepjescode; Daar zag ik 1én en 0én in, alleen toen ik een extra dik streepje zag vond ik het een 2, en dat kon niet in een binaire wereld, dus toen voelde ik dat ik helemaal uit de tijd/ruimte viel. Ik zette wat mooie muziek op (Visions of Atlantis, mijn lievelingstripband). Nog een half uurtje heerlijk verder spacen, ogen dicht iets tussen wakker zijn en dromen. Toen begon het langzaam uit te werken; Tijdens het naspacen m'n pizza gebakken, wat chips gegeten.

Visuals:5 open eye (vervormingen en stralen en zo), 9 closed eye (het was geweldig!)
Filosofisch: 8, minstens.
Body load: 4-5. Voelde me een beetje zwaar, maar niet echt wat verder.
Mind load: 7. Ik was redelijk van de kaart, en ik zag echt weg te trippen.
Gehele ervaring: 8. Het was geweldig, en ik kan nauwlijks wachten tot m'n volgende trip!

:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Ik zit nu in een paddotrip

Goede vlucht :grin: ! (zit zelf aan de 2-cb :hearteyes: )
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Ik zit nu in een paddotrip

Enjoy the ride :wave:
Brengt me op het idee dat ik ook weer eens paddo's moet doen alweer jaren geleden.
Tripze!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Report geschreven, zoals beloofd :).
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Ik zit nu in een paddotrip

lekker vaag :grin: zekker weeknd :stoned:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vond het redelijk moeilijk om het "bad" van me af te slaan in die momenten, moest echt m'n best doen.
t
trojan.exeLid
01-01-2024, 00:00
#7
grappig geschreven, vermakelijk report!

betrapte mezelf erop af en toe te moeten glimlachen om stukjes als
Angramar Temenos zei:
Paddotrip







Die vriend lult nog wat tegen me over de computer; Ik besef dat het totaal niks uitmaakt en irriteer me er lichtjes aan, want ik wil gewoon spacen op het luxaflex

Toen kwam ik naar huis, en m'n pa was er. Het was een hele opgave om voor m'n pa normaal te doen terwijl ik nauwelijks wist hoe m'n schoenen werkten en hoe ik ze uit moest doen.

Ik ga daar naartoe, en onderweg beginnen een paar kinderen van 10 me te etteren. Fuck denk ik, ik wist helemaal niet wat ik moest doen, wat m'n reactie was, ik dacht wel "als ik nu wat moet doen gaat dit echt zwaar, zwaar fout". Ook hier maakte ik een flitsende recovery :hearteyes: . Ik zei tegen ze "Luister, ik heb drugs gehad ik zou maar weggaan".
Klik om te vergroten...

:mrgreen:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#8
zat gister zelf eerst aan de 2cb, en daarna een zegeltje, report komt er aan! ik slaap nog steeds niet :grin:

Verder leuke ervaring!
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mooie trip :) Ik zou het ook nog wel eens in mn eentje willen doen :stoned:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Angramar Temenos zei:
Paddotrip


Toen ging ik wat sinaasappelsap drinken, ik vergat hoe dat moest, dus ik dacht "Het staat vast wel op het pakje". Ik ging alles wat erop stond hardop zeggen, en toen op een idiote manier rappen; Ik zat zo'n 5 minute "Koemelkvrij, koemelkvrij" te zingen als een echte Eminem (Terwijl ik niet eens naar rap/R&B luister).
Klik om te vergroten...

Haha, wat grappig! Ik zie het helemaal voor me.
Nice reportje, Angramar.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Leuk report, je gaat goed met je trip om zo te lezen.

Toen ging ik wat sinaasappelsap drinken, ik vergat hoe dat moest, dus ik dacht "Het staat vast wel op het pakje".
Klik om te vergroten...

Dit vond ik trouwens erg grappig, heel erg paddo achtig ook.
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#12
Leuke trip :)

Kan me voorstellen dat dit voor kinderen heel eng klinkt: "Luister, ik heb drugs gehad ik zou maar weggaan". :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#13
kapitein-x zei:
Leuke trip :)

Kan me voorstellen dat dit voor kinderen heel eng klinkt: "Luister, ik heb drugs gehad ik zou maar weggaan". :grin:
Klik om te vergroten...

Ik wist bij god niet wat ik verder moest zeggen :tearsofjoy: . Kwam als eerste in me op.
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#14
leuk report, het lijk mij alleen niks om tussen de mensen te lopen in de albert.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
dutch-lycan zei:
leuk report, het lijk mij alleen niks om tussen de mensen te lopen in de albert.
Klik om te vergroten...

Is het ook totaal niet, maar ik had niet veel keus. Als ik "Nee, ik ga niet" of zoiets tegen m'n pa zei, zou die beginnen met vragen.. In een trip zou ik me zelf daar echt niet redden (gewoon normaal reageren en niet als een mongool op alles lachen was al moeilijk). En als ik door de mand was gevallen zou die boos worden dat ik "weer es aan de drugs zit", al weet die dat ik af en toe gebruik.

En een schreeuwende ruzie tijdens een trip = giga-badtrip. Ik heb dan liever een paar minuten waar ik para ben en "lichtjes" bad ga.
M
MirrorballLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mooi report man,
Ik vind je poll alleen nogal tot het onzinnige aan liggen.
Om je report nou gelijk een 10 te geven vind ik ook weer zoveel van het goede, nou is het uberhaupt ook nogal moeilijk om een Report een cijfer te geven, maargoed..

Mooi geschreven, klinkt als een leuke ervaring en ik zal je een "10" geven omdat dat het dichstbij mijn mening ligt :wink:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Goed report. Klinkt inderdaad als een fantastische ervaring.

Ondanks de zich herhalende stijlfout een zin met 'ik' te beginnen was het prettig om te lezen.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Pikachu zei:
Waarom hebben mensen dit report in vredesnaam een 'totale bagger' gegeven? T was leuk om te lezen, kon me goed inleven ^^
Klik om te vergroten...

Ja, dat is inderdaad een beetje kinderachtig. Waarschijnlijk eerst gestemd dan gelezen. Of niet eens gelezen.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#19
Grappig report. Alleen zonde dat je die stress had met die supermarkt, die kindjes en je vader. Dat soort momenten zijn echt kut, zacht uitgedrukt.

Verder leuk geschreven, alleen die poll vind ik nergens op slaan.
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#20
Angramar Temenos zei:
Ik vond het redelijk moeilijk om het "bad" van me af te slaan in die momenten, moest echt m'n best doen.
Klik om te vergroten...

Sja dat is dan ook de eeuwige struggle in life. Vooral met paddo's op komt deze struggle iets meer naar buiten :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."