#1
magictrip zei:Toen ik buiten was, amuseerde ik me enorm. Ik was eindelijk "ontsnapt", en ik ging m'n frikandelbroodjes pakken, alleen boeiden die me totaal niet. Ik was eerder geinterreseerd in het pakje, dat het zonlicht reflecteerde; Prachtig vond ik het. Het pakje reflecteerde de zon, die de natuur ons gaf, helemaal om me heen, en ik vermaakte me er zo mee! Het duurde 10 minuten voor ik door had hoe ik hem open moest maken.
hahaha geweldig
Als we met een groepje gaan trippen halen we wel eens een Heiniken tapvat en elke keer is het weer de kunst om die tap aan te sluiten. Eerst kijken hoe mooi het wel niet is en dan die kraan er proberen op te zetten. Al bijna 10 keer ofzo gedaan, maar we krijgen die kraan er nooit gelijk op.
Als je hem er nou op doet voor de trip begint?