Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaddo Tripreport - Fantastische ervaring!

Paddo Tripreport - Fantastische ervaring!

42 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Ik zit nu in een paddotrip

Goede vlucht :grin: ! (zit zelf aan de 2-cb :hearteyes: )
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Ik zit nu in een paddotrip

Enjoy the ride :wave:
Brengt me op het idee dat ik ook weer eens paddo's moet doen alweer jaren geleden.
Tripze!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Report geschreven, zoals beloofd :).
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Ik zit nu in een paddotrip

lekker vaag :grin: zekker weeknd :stoned:
t
trojan.exeLid
01-01-2024, 00:00
#5
grappig geschreven, vermakelijk report!

betrapte mezelf erop af en toe te moeten glimlachen om stukjes als
Angramar Temenos zei:
Paddotrip







Die vriend lult nog wat tegen me over de computer; Ik besef dat het totaal niks uitmaakt en irriteer me er lichtjes aan, want ik wil gewoon spacen op het luxaflex

Toen kwam ik naar huis, en m'n pa was er. Het was een hele opgave om voor m'n pa normaal te doen terwijl ik nauwelijks wist hoe m'n schoenen werkten en hoe ik ze uit moest doen.

Ik ga daar naartoe, en onderweg beginnen een paar kinderen van 10 me te etteren. Fuck denk ik, ik wist helemaal niet wat ik moest doen, wat m'n reactie was, ik dacht wel "als ik nu wat moet doen gaat dit echt zwaar, zwaar fout". Ook hier maakte ik een flitsende recovery :hearteyes: . Ik zei tegen ze "Luister, ik heb drugs gehad ik zou maar weggaan".
Klik om te vergroten...

:mrgreen:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#6
zat gister zelf eerst aan de 2cb, en daarna een zegeltje, report komt er aan! ik slaap nog steeds niet :grin:

Verder leuke ervaring!
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mooie trip :) Ik zou het ook nog wel eens in mn eentje willen doen :stoned:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Angramar Temenos zei:
Paddotrip


Toen ging ik wat sinaasappelsap drinken, ik vergat hoe dat moest, dus ik dacht "Het staat vast wel op het pakje". Ik ging alles wat erop stond hardop zeggen, en toen op een idiote manier rappen; Ik zat zo'n 5 minute "Koemelkvrij, koemelkvrij" te zingen als een echte Eminem (Terwijl ik niet eens naar rap/R&B luister).
Klik om te vergroten...

Haha, wat grappig! Ik zie het helemaal voor me.
Nice reportje, Angramar.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Leuk report, je gaat goed met je trip om zo te lezen.

Toen ging ik wat sinaasappelsap drinken, ik vergat hoe dat moest, dus ik dacht "Het staat vast wel op het pakje".
Klik om te vergroten...

Dit vond ik trouwens erg grappig, heel erg paddo achtig ook.
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#10
Leuke trip :)

Kan me voorstellen dat dit voor kinderen heel eng klinkt: "Luister, ik heb drugs gehad ik zou maar weggaan". :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
kapitein-x zei:
Leuke trip :)

Kan me voorstellen dat dit voor kinderen heel eng klinkt: "Luister, ik heb drugs gehad ik zou maar weggaan". :grin:
Klik om te vergroten...

Ik wist bij god niet wat ik verder moest zeggen :tearsofjoy: . Kwam als eerste in me op.
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#12
leuk report, het lijk mij alleen niks om tussen de mensen te lopen in de albert.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#13
dutch-lycan zei:
leuk report, het lijk mij alleen niks om tussen de mensen te lopen in de albert.
Klik om te vergroten...

Is het ook totaal niet, maar ik had niet veel keus. Als ik "Nee, ik ga niet" of zoiets tegen m'n pa zei, zou die beginnen met vragen.. In een trip zou ik me zelf daar echt niet redden (gewoon normaal reageren en niet als een mongool op alles lachen was al moeilijk). En als ik door de mand was gevallen zou die boos worden dat ik "weer es aan de drugs zit", al weet die dat ik af en toe gebruik.

En een schreeuwende ruzie tijdens een trip = giga-badtrip. Ik heb dan liever een paar minuten waar ik para ben en "lichtjes" bad ga.
M
MirrorballLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mooi report man,
Ik vind je poll alleen nogal tot het onzinnige aan liggen.
Om je report nou gelijk een 10 te geven vind ik ook weer zoveel van het goede, nou is het uberhaupt ook nogal moeilijk om een Report een cijfer te geven, maargoed..

Mooi geschreven, klinkt als een leuke ervaring en ik zal je een "10" geven omdat dat het dichstbij mijn mening ligt :wink:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#15
Goed report. Klinkt inderdaad als een fantastische ervaring.

Ondanks de zich herhalende stijlfout een zin met 'ik' te beginnen was het prettig om te lezen.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#16
Pikachu zei:
Waarom hebben mensen dit report in vredesnaam een 'totale bagger' gegeven? T was leuk om te lezen, kon me goed inleven ^^
Klik om te vergroten...

Ja, dat is inderdaad een beetje kinderachtig. Waarschijnlijk eerst gestemd dan gelezen. Of niet eens gelezen.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#17
Grappig report. Alleen zonde dat je die stress had met die supermarkt, die kindjes en je vader. Dat soort momenten zijn echt kut, zacht uitgedrukt.

Verder leuk geschreven, alleen die poll vind ik nergens op slaan.
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#18
Angramar Temenos zei:
Ik vond het redelijk moeilijk om het "bad" van me af te slaan in die momenten, moest echt m'n best doen.
Klik om te vergroten...

Sja dat is dan ook de eeuwige struggle in life. Vooral met paddo's op komt deze struggle iets meer naar buiten :grin:
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#19
leuk report. ik vind het alleen wel enorm slecht voorbereid. :wave:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Riel zei:
leuk report. ik vind het alleen wel enorm slecht voorbereid. :wave:
Klik om te vergroten...

Ik had het een week van te voren voorbereidt, maar toen wou iemand op het laatste moment niet en moest ik improviseren...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."