#1
Re: Ik zit nu in een paddotrip
Goede vlucht
! (zit zelf aan de 2-cb
)
Goede vlucht

Angramar Temenos zei:Paddotrip
Die vriend lult nog wat tegen me over de computer; Ik besef dat het totaal niks uitmaakt en irriteer me er lichtjes aan, want ik wil gewoon spacen op het luxaflex
Toen kwam ik naar huis, en m'n pa was er. Het was een hele opgave om voor m'n pa normaal te doen terwijl ik nauwelijks wist hoe m'n schoenen werkten en hoe ik ze uit moest doen.
Ik ga daar naartoe, en onderweg beginnen een paar kinderen van 10 me te etteren. Fuck denk ik, ik wist helemaal niet wat ik moest doen, wat m'n reactie was, ik dacht wel "als ik nu wat moet doen gaat dit echt zwaar, zwaar fout". Ook hier maakte ik een flitsende recovery. Ik zei tegen ze "Luister, ik heb drugs gehad ik zou maar weggaan".


Angramar Temenos zei:Paddotrip
Toen ging ik wat sinaasappelsap drinken, ik vergat hoe dat moest, dus ik dacht "Het staat vast wel op het pakje". Ik ging alles wat erop stond hardop zeggen, en toen op een idiote manier rappen; Ik zat zo'n 5 minute "Koemelkvrij, koemelkvrij" te zingen als een echte Eminem (Terwijl ik niet eens naar rap/R&B luister).
Toen ging ik wat sinaasappelsap drinken, ik vergat hoe dat moest, dus ik dacht "Het staat vast wel op het pakje".
kapitein-x zei:Leuke trip![]()
Kan me voorstellen dat dit voor kinderen heel eng klinkt: "Luister, ik heb drugs gehad ik zou maar weggaan".![]()
dutch-lycan zei:leuk report, het lijk mij alleen niks om tussen de mensen te lopen in de albert.
Pikachu zei:Waarom hebben mensen dit report in vredesnaam een 'totale bagger' gegeven? T was leuk om te lezen, kon me goed inleven ^^
Angramar Temenos zei:Ik vond het redelijk moeilijk om het "bad" van me af te slaan in die momenten, moest echt m'n best doen.

Riel zei:leuk report. ik vind het alleen wel enorm slecht voorbereid.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."