Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC - Witte Kroontjes - Een avondje trippen

XTC - Witte Kroontjes - Een avondje trippen

19 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dit is geen mdma natuurlijk :P Ik schat em ook op mcpp aangezien dat veel in pillen zit de laatste tijd en als ik het zo lees kan ik ook niks anders bedenken. Regel volgende keer zelf je pillen, laat ze testen als deze mogelijkheid er is, zorg dat er mdma in je pillen zit. DAN zul je een vette avond meemaken.
N
NikoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Met wie: J, R en nog wat vrienden
Wat: Bier, wiet en 1 pilletje xtc(witte kroontjes)

Hoi, ik heb afgelopen zaterdag voor het eerst xtc gebruikt en wil graag mijn ervaringen ermee met jullie delen.
Ik blow wel en heb al eens paddo's en salvia gehad maar heb nooit ervaring gehad met hard-drugs.


R was voor het weekend alleen thuis en gaf een feestje dus ik en J en nog wat andere lui gingen naar zijn huis toe om flink te spacen. R kon pillen regelen dus hij haalde 2 pilletjes voor J en mij om het te proberen.

Toen we eenmaal bij R thuis waren gingen we een joint of 3 draaien om op te warmen voor de avond. :stoned:
We zuipten een paar biertjes op en smokten de joints op en gingen binnen op de bank wat dom zitten te lullen terwijl we chill balls of steel gingen kijken op een groot full HD scherm.

Na een uurtje of 2 besloten J en ik om de x te nemen en dat deden we vrijwel gelijk toen we beide erover begonnen. Ik moest zon 45min wachten voordat ik maar iets kon voelen van de x maar na een uurtje voelde ik me ineens nuchter want ervoor was ik stronken van het wiet en het bier.
Ik voelde me erg aanwezig op het feest en erg opgewekt ook. Ik zag alles scherp en was niet echt weg maar alsof ik een paar energie-dranken op had gezopen. Het was allemaal best wel vaag omdat ik erg overdreven reageerde op kutopmerkingen van de stonede lui die erbij zaten. Ze lulden bijv. over onnozele shit en ik ging er serieus op in.

Na nog een paar uurjes te tv te zitten kijken met leeggezopen bierflesjes naast mijn stoel (moest om de 20min iets drinken) voelde ik me erg geïrriteerd door de hond van R omdat ie tegen mijn been zat te rijden. Het is een teefje ook en dat vond ik vaag en irritant tegelijkertijd. Ik zei tegen R dat ik dat mormel wel weg wil hebben en R die zei voor de grap "Anders ga je maar buiten slapen"
Ik was ineens erg pissig geworden omdat ik het gevoel had gekregen dat hij het voor de hond opnam ipv dat hij het beest wegjoeg. Zo'n driftbui heb ik nooit gehad en ik dacht dat ik bad ging omdat ik steeds allemaal gedachten had dat ik daar niet gewild was enzo.

J daarentegen was helemaal wit geworden en ik kon zweren dat ie er zelfs groen uitzag toen hij op het bankje half lag te slapen. Ik zag zijn kotsbui wel aankomen en het was alleen maar afwachten wanneer hij zou gaan braken.
Niet lang erna snelde hij de tuin in en braakte zijn lunch eruit in R zijn tuin :kots:
Een paar lui stormden naar buiten om het te checken en 1 kerel zag het niet liggen doordat het buitenlicht uit stond, stapte volop in J zijn kots en gleed haast uit.

Om 5 uur s'nachts voelde ik er weinig van en het klaarde allemaal op zo'n beetje. Iedereen was vrij rustig geworden en de helft ging al slapen. R en ik waren nog klaarwakker en gingen er nog 1 roken. Daarna gingen we nog een beetje tv kijken (southpark-weekend en porno XD :grin: )
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Leuk, al die mCPP reportjes.. :P
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#4
mCPP is vies ouwe!

regel mdma dan heb je een heerlijke avond!
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik had ook witte kroontjes, daar zat speed in (getest)
Toch genomen, speed is niet mij drug, want ik houd van spacen en niet zo nuchter zijn en niet goed kunnen slapen
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Had je zelf nou niet zoiets van goh zou dit wel MDMA zijn?

Het is niet voor niks dat iedereen hier roept laat je pillen testen

(Enne veel bier drinken tijdens een trip is echt heel erg dom...)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
J86 zei:
Had je zelf nou niet zoiets van goh zou dit wel MDMA zijn?

Het is niet voor niks dat iedereen hier roept laat je pillen testen

(Enne veel bier drinken tijdens een trip is echt heel erg dom...)
Klik om te vergroten...

Tenzij je in België woont natuurlijk... Maar inderdaad als je in Nederland woont laat je het best testen want er zijn belachelijk veel vervuilde pillen in omloop.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je had speedpillen ouwe :grin:

Volgende keer wel echte XTC regelen =)
s
seraphiniaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ga er even van uit dat het wel xtc was.

Zelf heb ik met xtc dat het de eerste paar minuten een beetje overweldigend is en niet per see prettig. Je moet dan even een momentje voor jezelf nemen, het gevoel plaatsen en dan losgaan. De setting waarin je het nu deed is ook gewoon niet optimaal.
Je had zitten blowen en te drinken en zat een beetje tv te kijken met stonede mensen om je heen die op een heel ander niveau zitten. Dan klapt die xtc in, je wordt ongemakkelijk en daardoor kwetsbaar. Het klinkt aannemlijk dat je in deze geirriteerde staat bleef hangen en dat escaleert snel.

Geef xtc zeker nog een kans wat het is een erg mooie, zo niet de mooiste drug.
Ga met een paar goede vrienden in een leeg huis zitten. Zorg dat je genoeg xtc hebt en laat het dit keer testen. Muziek, fruit, wierook, dekentjes kunnen totaal overbodig zijn, maar kunnen ook HEERLIJK zijn. Als alles goed gaat wordt dit een ervaring om nooit te vergeten.
En houdt het bij 2-3 keer per jaar MAXIMAAL.

succes
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#10
als het mdma was geweest dan had je tripreport meer op dit geleken:
:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#11
Denk dat het speed waas hoor.
M
Mr.VanderkartLid
01-01-2024, 00:00
#12
Witte kroontjes? a.k.a de Witte Rolexjes.
Vroeger waren die goed, kwam ze dit weekend weer tegen.
2 gedropt zonder te testen en ik lachte mezelf uit op de goede hoop die ik had, natuurlijk een 2e druk.
Waar kom je vandaan? noem anders een plaats in de buurt als je het neit wilt zeggen, ben wel benieuwd of we dezelfde hebben ghad. :wave:
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#13
J0rrit zei:
Denk dat het speed waas hoor.
Klik om te vergroten...
Er zit bijna nooit speed in pillen.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#14
kiekert zei:
J0rrit zei:
Denk dat het speed waas hoor.
Klik om te vergroten...
Er zit bijna nooit speed in pillen.
Klik om te vergroten...

Waarop baseer je dat?
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#15
Testresultaten.

In 2006 en 2007 zat er maar in slechts 3% van de pillen speed, in 2008 kan dat wel wat meer geworden zijn omdat toen de MDMAcrisis begon en de 'vervuilde' pillen op de markt kwamen.
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja, het is ondertussen 2009 en ik denk dat het aantal speedpillen gewoon gaat blijven stijgen :)
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#17
Soma zei:
Ja, het is ondertussen 2009 en ik denk dat het aantal speedpillen gewoon gaat blijven stijgen :)
Klik om te vergroten...
'ik denk' is geen bewijs.
N
NeuroLid
01-01-2024, 00:00
#18
Don’t you just loooooove MCPP :rolleyes:
j
junkieLid
01-01-2024, 00:00
#19
als ik me pillen heb getikt voel ik me altijd goed sociaal en
heb zin om te wandelen tegewoordig geniet ik er met volle teugen
van. wat wel vet was is een vriend van me die heeft een keer een
hele avond in een schommelstoel met een aansteker lopen 'vonken'
om het zo maar te noemen, tot het vuursteentje op was een ze aansteker
was helemaal krom. ik zelf geniet dan altijd gewoon van het wandelen
meestal loop ik dan wel een kilometer of 20-25 (van haarlem naar beverwijk)
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#20
VOlgende keer schijven met mdma erin proberen te regelen he, nu heb je denk ik rotzooi ( = speed denk ik ) gehad.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."