Met wie: J, R en nog wat vrienden
Wat: Bier, wiet en 1 pilletje xtc(witte kroontjes)
Hoi, ik heb afgelopen zaterdag voor het eerst xtc gebruikt en wil graag mijn ervaringen ermee met jullie delen.
Ik blow wel en heb al eens paddo's en salvia gehad maar heb nooit ervaring gehad met hard-drugs.
R was voor het weekend alleen thuis en gaf een feestje dus ik en J en nog wat andere lui gingen naar zijn huis toe om flink te spacen. R kon pillen regelen dus hij haalde 2 pilletjes voor J en mij om het te proberen.
Toen we eenmaal bij R thuis waren gingen we een joint of 3 draaien om op te warmen voor de avond.
We zuipten een paar biertjes op en smokten de joints op en gingen binnen op de bank wat dom zitten te lullen terwijl we chill balls of steel gingen kijken op een groot full HD scherm.
Na een uurtje of 2 besloten J en ik om de x te nemen en dat deden we vrijwel gelijk toen we beide erover begonnen. Ik moest zon 45min wachten voordat ik maar iets kon voelen van de x maar na een uurtje voelde ik me ineens nuchter want ervoor was ik stronken van het wiet en het bier.
Ik voelde me erg aanwezig op het feest en erg opgewekt ook. Ik zag alles scherp en was niet echt weg maar alsof ik een paar energie-dranken op had gezopen. Het was allemaal best wel vaag omdat ik erg overdreven reageerde op kutopmerkingen van de stonede lui die erbij zaten. Ze lulden bijv. over onnozele shit en ik ging er serieus op in.
Na nog een paar uurjes te tv te zitten kijken met leeggezopen bierflesjes naast mijn stoel (moest om de 20min iets drinken) voelde ik me erg geïrriteerd door de hond van R omdat ie tegen mijn been zat te rijden. Het is een teefje ook en dat vond ik vaag en irritant tegelijkertijd. Ik zei tegen R dat ik dat mormel wel weg wil hebben en R die zei voor de grap "Anders ga je maar buiten slapen"
Ik was ineens erg pissig geworden omdat ik het gevoel had gekregen dat hij het voor de hond opnam ipv dat hij het beest wegjoeg. Zo'n driftbui heb ik nooit gehad en ik dacht dat ik bad ging omdat ik steeds allemaal gedachten had dat ik daar niet gewild was enzo.
J daarentegen was helemaal wit geworden en ik kon zweren dat ie er zelfs groen uitzag toen hij op het bankje half lag te slapen. Ik zag zijn kotsbui wel aankomen en het was alleen maar afwachten wanneer hij zou gaan braken.
Niet lang erna snelde hij de tuin in en braakte zijn lunch eruit in R zijn tuin
Een paar lui stormden naar buiten om het te checken en 1 kerel zag het niet liggen doordat het buitenlicht uit stond, stapte volop in J zijn kots en gleed haast uit.
Om 5 uur s'nachts voelde ik er weinig van en het klaarde allemaal op zo'n beetje. Iedereen was vrij rustig geworden en de helft ging al slapen. R en ik waren nog klaarwakker en gingen er nog 1 roken. Daarna gingen we nog een beetje tv kijken (southpark-weekend en porno XD
![:grin:]()
)