Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC / te lang door gegaan..

XTC / te lang door gegaan..

47 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat is mooi :)!
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik wil hier toch nog even op terug komen. Ik heb vanacht weer 3 pillen genomen alleen nu anders verspreid. Vorige week had ik 3x een hele pil genomen en nu had ik om half 12 een hele genomen en vanaf half 2 elk uur een halfje tot ik aan de 3 zat en het daarna uit laten werken. Dat ging heerlijk.

Daarbij komt wel dat ik heel erg uitgerust was, 3 goede maaltijden had gegeten met veel kolydraten. En mn state of mind was veel beter. Ik heb de helft aan water gedronken en 2x cola tussendoor. Ik had ook geen 20 lollies op. Wel 2 pakjes kauwgum. :P
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Dopezilla is de naam van degene die Olle genoemd is. :)
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#4
hoelang heb je het +/- gevoelt?

wouw dit binnekort ook eens proberen omdat het mij niet lukt langer dan 7-8 uur door te gaan zelfs met bijnemen na 2 uur
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
DDeeJay zei:
hoelang heb je het +/- gevoelt?

wouw dit binnekort ook eens proberen omdat het mij niet lukt langer dan 7-8 uur door te gaan zelfs met bijnemen na 2 uur
Klik om te vergroten...

ik denk een uur of 5. met een piek van een uur waar ik regelmatig even stil moest staan omdat het overweldigend was. ik heb het ook maar 9 uur kunnen rekken hoor. Ik was wel wazig en voelde me lekker, maar niet meer zoals in het begin. Maar misschien komt dat ook omdat ik niet zo veel uit ga en vaak voor 6u al op bed lig :)
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
W.F.L. zei:
Dopezilla is de naam van degene die Olle genoemd is. :)
Klik om te vergroten...

yes, had het ondertussen gevonden. thanks! :grin:
r
rushhourLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb op Oud op Nieuw een zalig feestje gehad!
Ik was tegen 22 h begonnen met speed, en was goed aan het gaan.
Ik was ondertussen opzoek naar pillen, omdat ik de mijn, een 5-tal verkocht had.
Uiteindelijk had ik GHB gevonden, en heb ik dit rustig opgebruikt tijdens de nacht.
Maar tegen half 3 in de morgen was ik weer volledig nuchter en begon ik een zoektocht naar pillen.
Na even te zoeken kon ik kiezen tussen rode batmannen of blauwe driehoeken, wat ik heb gekozen weet ik niet meer , maar wat ik wel weet is dat ik 2 pillen tegelijk nam, wat later dus geen al te best idee leek te zijn.
Na een halfuur begonnen de pillen te werken, maar niet naar gewenst. Ik begon mij misselijk te voelen , tot ik uiteindelijk moest braken. na het braken ging ik helemaal los, alles werd duidelijk en voorwerpen die ik vasthad werden zacht en veranderde van grootte.Een soort van lsd-trip.
Na een uur of 2 werd ik compleet zot , dat ik kei hard te bewegen was, dat ik zelf niet meer wist wat ik deed. Ik had schrik, en zweette heel veel en plots heel kou. Toen ik naar huis ging kon ik de de slaap niet vatten, de muren, voorwerpen kwamen naar me toe. Dit heeft toch nog tot 21 h geduurd. Ik zou deze pillen toch niet aanraden als je er niet op voorbereid bent.
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#8
Of gewoon verstandiger gebruiken :tearsofjoy: .
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Denk dat je laatste pil gewoon een klote pil is geweest hoor!
Kan gewoon niet anders eigenlijk...vooral omdat ze ook nog eens zei dat je "goed vaag zou worden".
Ik ben nog nooit misselijk geweest van mdmapillen en mijn vrienden eigenlijk ook niet. Zal wel een combinatie van weet ik wat geweest zijn?
Maar any way, wel een leuke avond gehad dus, op het eind en de uren erna dus :wink:
Leer er les uit :sunglasses:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoeveel tijd laat jij tussen je pillen?

Als je zo vaak in frequentie MDMA blijft gebruiken zul je er op een gegeven moment geen ene fuck meer van voelen.

Ik heb van mijn 19e tot mijn 21ste ELK weekend gebruikt. In het begin 1-3, later, omdat ik niets meer voelde, 3-8 op een avond.

Nu, 9 jaar later kan ik wachten tot ik een ons weeg, MDMA doet geen flikker meer. Ja ik ben scheef maar het MDMA gevoel, nee. En ik ben zoveel meer verrot dan vroeger. Ik probeer het stug elke keer weer, maar het werkt gewoon echt niet. Welke dosis ik ook pak.

Ik heb mijn receptoren naar de klote geholpen en mag blij zijn dat ik van nature een blij en opgewekt persoon ben anders had ik nu standaard depressief geweest.

Hou gewoon 3-4 maanden tussen je gebruik.

Oh, en die laatste pil was troep, als je al MDMA in je systeem hebt zul je nooit zo reageren op MDMA.

Koop NOOIT drugs van mensen die je niet kent en neem het niet als het niet getest is, ook al claimen zijn dat het getest is op zoveel en zoveel. Hou van jezelf en wees voorzichtig met jezelf. Je hebt maar 1 lichaam.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als ik meer dan 2 keer bij pak dan voel ik me moe, draaierig en vaag. Mijn concentratie en geheugen zijn dan ook van een goudvis en als ik met iemand praat vergeet ik vaak midden in de zin waar het over ging, ik voel me dan soms met vlagen echt kut en wil alleen maar slapen. Geen pretje. :P
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Maar komt dat niet omdat je aardig wat gecombineerd had?
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#13
luchtigtoetje zei:
Maar komt dat niet omdat je aardig wat gecombineerd had?
Klik om te vergroten...

Denk wel dat mdma genoeg potentie heeft om zonder combinatie,

tomz0r zei:
Als ik meer dan 2 keer bij pak dan voel ik me moe, draaierig en vaag. Mijn concentratie en geheugen zijn dan ook van een goudvis en als ik met iemand praat vergeet ik vaak midden in de zin waar het over ging, ik voel me dan soms met vlagen echt kut en wil alleen maar slapen. Geen pretje. :P
Klik om te vergroten...

je zo te krijgen. :)
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Drientje zei:
Hoeveel tijd laat jij tussen je pillen?

Als je zo vaak in frequentie MDMA blijft gebruiken zul je er op een gegeven moment geen ene fuck meer van voelen.

Ik heb van mijn 19e tot mijn 21ste ELK weekend gebruikt. In het begin 1-3, later, omdat ik niets meer voelde, 3-8 op een avond.

Nu, 9 jaar later kan ik wachten tot ik een ons weeg, MDMA doet geen flikker meer. Ja ik ben scheef maar het MDMA gevoel, nee. En ik ben zoveel meer verrot dan vroeger. Ik probeer het stug elke keer weer, maar het werkt gewoon echt niet. Welke dosis ik ook pak.

Ik heb mijn receptoren naar de klote geholpen en mag blij zijn dat ik van nature een blij en opgewekt persoon ben anders had ik nu standaard depressief geweest.

Hou gewoon 3-4 maanden tussen je gebruik.

Oh, en die laatste pil was troep, als je al MDMA in je systeem hebt zul je nooit zo reageren op MDMA.

Koop NOOIT drugs van mensen die je niet kent en neem het niet als het niet getest is, ook al claimen zijn dat het getest is op zoveel en zoveel. Hou van jezelf en wees voorzichtig met jezelf. Je hebt maar 1 lichaam.
Klik om te vergroten...

ik weet het. Normaal gesproken ben ik de gene die aan iedereen loopt te verkondigen dat ongeteste drugs (door jezelf getest) nooit iets is waar je aan moet beginnen. Dus ook niet als je het van een vreemde koopt. Maar ik had toen echt.. zo een enorme comedown.. ik werd van superblij zo ongelooflijk ongelukkig en alle blije mensen om mij heen maakte dit nog erger. Dat heeft me over de streep getrokken.

Verder was mijn laatste keer daarvoor op lunapark en dus daar zat ehm.. bijna 2 maanden tussen? anyway, daarna op oud en nieuw gewoon hetzelfde genomen. (1x hele geteste pil van 115mg, en daarna 4x halfje van dezelfde serie).

Mijn volgende keer word 12 maart. Dus dan zit er weer 2 maanden en 2 weken tussen. Ik probeer hier echt op te letten hoor :) but thanks for the warning :)
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#15
2 maanden is niet genoeg, mdma fuckt zwaar met je serotoninehuishouden....

Maar dat weet je zelf ook wel denk ik.

Opgelet. :)
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lavalamp zei:
2 maanden is niet genoeg, mdma fuckt zwaar met je serotoninehuishouden....

Maar dat weet je zelf ook wel denk ik.

Opgelet. :)
Klik om te vergroten...

het was 3 maanden toch? dan zit ik er 2 weken van af.. daar kan ik wel mee leven :)
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#17
die 2-3 maand zijn meestal killers!

ik hou het meestal 1.5-2 maand vol ^^

met uitzondering ooit 7 maand omdat ik in een nieuwe vriendenkring kwam :)
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#18
luchtigtoetje zei:
Lavalamp zei:
2 maanden is niet genoeg, mdma fuckt zwaar met je serotoninehuishouden....

Maar dat weet je zelf ook wel denk ik.

Opgelet. :)
Klik om te vergroten...

het was 3 maanden toch? dan zit ik er 2 weken van af.. daar kan ik wel mee leven :)
Klik om te vergroten...

Bij minimaal gebruik (dus lage dosis) laat ik er minimaal 8 weken tussen, maar in de praktijk haal ik 12 weken ook wel.
Bij echt "zwaar" gebruik (<450mg) houd ik het wel wat langer vol hoor, dan zit ik op minimaal 4 maanden, laatste keer zelfs 4,5 en pas over 2,5 maand is het weer zover :)
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
tsja, ik heb de laatste keer 345mg gebruikt. Dus dat is bijna zwaar gebruik. dus 10 weken lijkt me prima :)
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#20
luchtigtoetje zei:
tsja, ik heb de laatste keer 345mg gebruikt. Dus dat is bijna zwaar gebruik. dus 10 weken lijkt me prima :)
Klik om te vergroten...

En verder gewoon gezond eten (en drinken) en geen slechte dingen doen :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."