#1
Dat is mooi
!
DDeeJay zei:hoelang heb je het +/- gevoelt?
wouw dit binnekort ook eens proberen omdat het mij niet lukt langer dan 7-8 uur door te gaan zelfs met bijnemen na 2 uur
W.F.L. zei:Dopezilla is de naam van degene die Olle genoemd is.![]()
luchtigtoetje zei:Maar komt dat niet omdat je aardig wat gecombineerd had?
tomz0r zei:Als ik meer dan 2 keer bij pak dan voel ik me moe, draaierig en vaag. Mijn concentratie en geheugen zijn dan ook van een goudvis en als ik met iemand praat vergeet ik vaak midden in de zin waar het over ging, ik voel me dan soms met vlagen echt kut en wil alleen maar slapen. Geen pretje. :P
Drientje zei:Hoeveel tijd laat jij tussen je pillen?
Als je zo vaak in frequentie MDMA blijft gebruiken zul je er op een gegeven moment geen ene fuck meer van voelen.
Ik heb van mijn 19e tot mijn 21ste ELK weekend gebruikt. In het begin 1-3, later, omdat ik niets meer voelde, 3-8 op een avond.
Nu, 9 jaar later kan ik wachten tot ik een ons weeg, MDMA doet geen flikker meer. Ja ik ben scheef maar het MDMA gevoel, nee. En ik ben zoveel meer verrot dan vroeger. Ik probeer het stug elke keer weer, maar het werkt gewoon echt niet. Welke dosis ik ook pak.
Ik heb mijn receptoren naar de klote geholpen en mag blij zijn dat ik van nature een blij en opgewekt persoon ben anders had ik nu standaard depressief geweest.
Hou gewoon 3-4 maanden tussen je gebruik.
Oh, en die laatste pil was troep, als je al MDMA in je systeem hebt zul je nooit zo reageren op MDMA.
Koop NOOIT drugs van mensen die je niet kent en neem het niet als het niet getest is, ook al claimen zijn dat het getest is op zoveel en zoveel. Hou van jezelf en wees voorzichtig met jezelf. Je hebt maar 1 lichaam.
Lavalamp zei:2 maanden is niet genoeg, mdma fuckt zwaar met je serotoninehuishouden....
Maar dat weet je zelf ook wel denk ik.
Opgelet.![]()
luchtigtoetje zei:Lavalamp zei:2 maanden is niet genoeg, mdma fuckt zwaar met je serotoninehuishouden....
Maar dat weet je zelf ook wel denk ik.
Opgelet.![]()
het was 3 maanden toch? dan zit ik er 2 weken van af.. daar kan ik wel mee leven![]()
luchtigtoetje zei:tsja, ik heb de laatste keer 345mg gebruikt. Dus dat is bijna zwaar gebruik. dus 10 weken lijkt me prima![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."