Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC / te lang door gegaan..

XTC / te lang door gegaan..

47 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
ging niet om 140ers. was 2x 115 en 1x (mnaar zeggen) 130 dus waarschijnlijk iets minder. Maar ik heb nu 3 dagen non stop geslapen en voral heel veel nagedacht over waarom ik altijd zo kkdom ben als het erop aankomt (want de dag erna was super belangrijk voor ons). Nou daar ben ik nu wel uit. Dat is verder te persoonlijk.

Ik had na 2 pillen gewoon een supergoede avond verspreid over 6 uur ofzo. Dat ging echt ontzettend goed en ik denk wel dat daar mn grens gewoon ligt. Misschien Wat meer uitrusten tussendoor want ik heb echt nonstop gedanst volgens mij en ik ga eigenlijk zelden zo los. Dus ik denk dat het ook een combinatie was van dingen. Want ik had ook niet goed gegeten enzo, heel de dag gewerkt.

Nou volgende keer (dat is vrij recent, Awakenings) gaat het in ieder geval anders.

@Kaasbaas: gisteren hebben mn vriendin en ik samen geslapen in elkaars armen. Dat was fijn. Maar toen ze wakker werd keek ze me aan en zei ze: Ik ben nog steeds boos hoor. Dus ja. Nog Hetzelfde..
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#2
kan zijn dat het bij iedereen anders is maar zo ervaar ik een overdossis niet

bij mij is het meer dat ik er gwn niet bij ben verloren loop in een kamer van 5 op 5 (maar echt ernstig) dat ik eigelijk nietmeer beschik over mijn korttermijns geheugen en ik de dag erna ook nog maar 1/5 van de avond herinner

denk dat dat meisje je gwn een kutpil heeft gegeven jmmr voor je ... als je haar nog eens ziet mep haar dan

als ik slechte pillen heb gooi/spoel ik ze weg want een ander z'n avond voor 5 euro verneuken vind ik nu niet echt de moeite

heb zelf ooit toen ik 16 was 4 slechte pillen verkocht aan vrienden van mijn vriend (ik blijf beweren dat dit komt omdat ik er gwn niet meer bij was) ,ik zouw dit anders nooit doen
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja nou ja. uiteindelijk is het mn eigen schuld en zij bleef zeggen dat ik `goed vaag´ zou worden daarvan dus ik kon het ook wel verwachten.


anyway alles is thuis uitgepraat. :)
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat is mooi :)!
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik wil hier toch nog even op terug komen. Ik heb vanacht weer 3 pillen genomen alleen nu anders verspreid. Vorige week had ik 3x een hele pil genomen en nu had ik om half 12 een hele genomen en vanaf half 2 elk uur een halfje tot ik aan de 3 zat en het daarna uit laten werken. Dat ging heerlijk.

Daarbij komt wel dat ik heel erg uitgerust was, 3 goede maaltijden had gegeten met veel kolydraten. En mn state of mind was veel beter. Ik heb de helft aan water gedronken en 2x cola tussendoor. Ik had ook geen 20 lollies op. Wel 2 pakjes kauwgum. :P
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Dopezilla is de naam van degene die Olle genoemd is. :)
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#7
hoelang heb je het +/- gevoelt?

wouw dit binnekort ook eens proberen omdat het mij niet lukt langer dan 7-8 uur door te gaan zelfs met bijnemen na 2 uur
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
DDeeJay zei:
hoelang heb je het +/- gevoelt?

wouw dit binnekort ook eens proberen omdat het mij niet lukt langer dan 7-8 uur door te gaan zelfs met bijnemen na 2 uur
Klik om te vergroten...

ik denk een uur of 5. met een piek van een uur waar ik regelmatig even stil moest staan omdat het overweldigend was. ik heb het ook maar 9 uur kunnen rekken hoor. Ik was wel wazig en voelde me lekker, maar niet meer zoals in het begin. Maar misschien komt dat ook omdat ik niet zo veel uit ga en vaak voor 6u al op bed lig :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."