#1
ging niet om 140ers. was 2x 115 en 1x (mnaar zeggen) 130 dus waarschijnlijk iets minder. Maar ik heb nu 3 dagen non stop geslapen en voral heel veel nagedacht over waarom ik altijd zo kkdom ben als het erop aankomt (want de dag erna was super belangrijk voor ons). Nou daar ben ik nu wel uit. Dat is verder te persoonlijk.
Ik had na 2 pillen gewoon een supergoede avond verspreid over 6 uur ofzo. Dat ging echt ontzettend goed en ik denk wel dat daar mn grens gewoon ligt. Misschien Wat meer uitrusten tussendoor want ik heb echt nonstop gedanst volgens mij en ik ga eigenlijk zelden zo los. Dus ik denk dat het ook een combinatie was van dingen. Want ik had ook niet goed gegeten enzo, heel de dag gewerkt.
Nou volgende keer (dat is vrij recent, Awakenings) gaat het in ieder geval anders.
@Kaasbaas: gisteren hebben mn vriendin en ik samen geslapen in elkaars armen. Dat was fijn. Maar toen ze wakker werd keek ze me aan en zei ze: Ik ben nog steeds boos hoor. Dus ja. Nog Hetzelfde..
Ik had na 2 pillen gewoon een supergoede avond verspreid over 6 uur ofzo. Dat ging echt ontzettend goed en ik denk wel dat daar mn grens gewoon ligt. Misschien Wat meer uitrusten tussendoor want ik heb echt nonstop gedanst volgens mij en ik ga eigenlijk zelden zo los. Dus ik denk dat het ook een combinatie was van dingen. Want ik had ook niet goed gegeten enzo, heel de dag gewerkt.
Nou volgende keer (dat is vrij recent, Awakenings) gaat het in ieder geval anders.
@Kaasbaas: gisteren hebben mn vriendin en ik samen geslapen in elkaars armen. Dat was fijn. Maar toen ze wakker werd keek ze me aan en zei ze: Ik ben nog steeds boos hoor. Dus ja. Nog Hetzelfde..