Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC / te lang door gegaan..

XTC / te lang door gegaan..

47 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
m
megatrippieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Leuk Report. En ook wel herkenbaar dat nog even doorzetten als je er eigenlijk al klaar mee bent. Tegen de tijd dat je hebt geaccepteerd dat het tijd is om naar huis te gaan komt er iemand met de suggestie om nog 1 keer iets bij te pakken. Ter plekke verdring je alle logica en slikt vlot nog een keer bij. naar huis is immers naar huis en betekend feestje over. En je weet zo niet wanneer je weer van je volgende feestje kunt genieten. Wat betreft wat te veel is en wat niet dat is iets wat per persoon verschild. Sommige kennissen en vrienden gaan bij minder als 200mg per nacht al omver. en dan heb ik het ook nog over mensen van ruim 100KG. En er zijn mensen die in een nacht 1gram weg slikken en daar niet echt anders van worden. Persoonlijk heeft vaker dan 2 x slikken geen nut voor mij aangezien ik vanaf de derde keer alleen maar strakker kom te staan en er geen sprake meer is van het "XTC gevoel" . Maar dat verschild per persoon. Wij hebben altijd primperan bij ons voor noodgevallen. Mocht er iemand echt niet meer kunnen stoppen met braken (nooit zo maar geven braken doe je meestal niet voor niets) dan kan een primperan zetpil uitkomst bieden. Maar het verstandigste is gewoon naar je lichaam en verstand luisteren natuurlijk. En zorgen dat je niet meer bij je hebt als wat je wil gebruiken en natuurlijk nooit ongeteste pillen van anderen slikken.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
megatrippie zei:
< Maar het verstandigste is gewoon naar je lichaam en verstand luisteren natuurlijk. En zorgen dat je niet meer bij je hebt als wat je wil gebruiken en natuurlijk nooit ongeteste pillen van anderen slikken.
Klik om te vergroten...

precies. en dat is ook precies hoe ik altijd tegenover drugs nemen sta. Je voelt zelf aan of iets kan ja of nee. Alleen toen tjsa.. werd ik even meegesleept omdat ik inderdaad alle logica over boord had gegooid.
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je hebt er van geleerd kerel, daar gaat het om.

In het vervolg neem je deze kennis mee en maak je niet dezelfde fout (hoop ik).

:rock:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat sowieso niet.. ik heb mezelf en mn vriendin onomkeerbare schade aangedaan en ik schaam me nog steeds kapot.. buiten dat heb ik ook echt een paar uur in doodsangst gelegen, ik hield er serieus rekening mee dat ik dood aan het gaat was..
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#5
KoxBox zei:
Raar.. Ik heb dit weekend van vrijdagnacht 12u tot vorige nacht 3u MDMA genomen, een gram over 27u gespreid en ik heb/had nergens last van.
Klik om te vergroten...

Heb je dan uberhaupt nog wel een euforisch gevoel?
Voel je je dan niet fucked?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nibiru zei:
KoxBox zei:
Raar.. Ik heb dit weekend van vrijdagnacht 12u tot vorige nacht 3u MDMA genomen, een gram over 27u gespreid en ik heb/had nergens last van.
Klik om te vergroten...

Heb je dan uberhaupt nog wel een euforisch gevoel?
Voel je je dan niet fucked?
Klik om te vergroten...
De eerste 3-4 keer dat je bijneemt nog wel daarna is het gewoon wazig/strak zijn en hallucineren. :smoke:
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat jij had met je laatste pil, had ik met mijn eerste mcPP ervaring. Hallucinaties erg dronken gevoel, wazig in je kop en dag erna misselijk en ergste koppijn ooit!

In mijn mcPP pil zat anti kots middel, reden dat het er bij mij niet uitkwam misschien?
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#8
Testcentrum had hem opgestuurd naar een lab, ze waren niet bekend met deze pillen.
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mooi reportje :)
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hey dude, je had echt met mij moeten chillen, volgende keer mochten we naar eenzelfde fuif gaan nummertjes uitwisselen anders?
Ik heb altijd een verschrikkelijke crash en moest (zoals gebruikelijk bij mij) ook overgeven, waarop de security gozer mij eruit wou zetten, mijn vriendin heeft me er toen uitgepraat maar ik was daarna nog wel ontzettend misselijk, terwijl dit eerder meteen na het overgeven ophield,
enfin, ik heb de laatste uurtjes ook heel vaag misselijk gezeten, maar dan kun naar mijn ervaring het beste je hoofd ergens op laten rusten, en met de minste inspanning een beetje praten, en tabaksrook vermijden.
Uiteindelijk had ik weer een beetje grip op mezelf en ben nog even heerlijk gaan hakken, maar ik weet hoe klote crashen kan zijn op hogere doseringen, vooral als je er wat gevoelig voor bent.
Ik had 2 blauwe boompjes op en kristallen, wat voor mijn proporties wat aan de hoge kant is.
En tsja, ik kan persoonlijk niet wachten tot ik m'n vriendin weer zie, want ik voel me toch een beetje lullig dat ze allemaal tijd heeft moeten spenderen aan het op mij letten, ze had sowieso al heel veel voor ons gezelschap gedaan die avond..
Zo, ik dacht ik doe mijn verhaaltje ook even, aangezien ik een aantal dingen wel aan jou verhaal kon relateren.

Oh en afschrikken zal wel meevallen toch, ik bedoel, je hebt gezien hoe ik erbij liep hahaha :P
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
kaasbaas zei:
Whoaw balen man, maar 3 pillen is ook best veel, vind ik in ieder geval. Nou ja, lesje geleerd? Heb je nog veel problemen gehad met je vriendin?
Klik om te vergroten...

3 pillen veel, ben je gek? Over een nacht is dat niet veel hoor. In een keer is dat wel een beetje teveel of je moet kut pillen hebben.
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
atbboy zei:
kaasbaas zei:
Whoaw balen man, maar 3 pillen is ook best veel, vind ik in ieder geval. Nou ja, lesje geleerd? Heb je nog veel problemen gehad met je vriendin?
Klik om te vergroten...

3 pillen veel, ben je gek? Over een nacht is dat niet veel hoor. In een keer is dat wel een beetje teveel of je moet kut pillen hebben.
Klik om te vergroten...

Ik gek? Kwa gevoel mag het dan misschien niet veel zijn maar je hersenen en andere orgaantjes krijgen toch wel een flinke klap... Het ligt er maar niet aan of je je daar bewust van word zoals luchtigtoetje of je het niet merkt en 30 jaar later opeens erachter komt dat de helft van je brein niet meer werkt zoals het hoort.
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#13
3 pillen op een avond vind ik best veel als het om 140-ers gaan.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
ging niet om 140ers. was 2x 115 en 1x (mnaar zeggen) 130 dus waarschijnlijk iets minder. Maar ik heb nu 3 dagen non stop geslapen en voral heel veel nagedacht over waarom ik altijd zo kkdom ben als het erop aankomt (want de dag erna was super belangrijk voor ons). Nou daar ben ik nu wel uit. Dat is verder te persoonlijk.

Ik had na 2 pillen gewoon een supergoede avond verspreid over 6 uur ofzo. Dat ging echt ontzettend goed en ik denk wel dat daar mn grens gewoon ligt. Misschien Wat meer uitrusten tussendoor want ik heb echt nonstop gedanst volgens mij en ik ga eigenlijk zelden zo los. Dus ik denk dat het ook een combinatie was van dingen. Want ik had ook niet goed gegeten enzo, heel de dag gewerkt.

Nou volgende keer (dat is vrij recent, Awakenings) gaat het in ieder geval anders.

@Kaasbaas: gisteren hebben mn vriendin en ik samen geslapen in elkaars armen. Dat was fijn. Maar toen ze wakker werd keek ze me aan en zei ze: Ik ben nog steeds boos hoor. Dus ja. Nog Hetzelfde..
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#15
kan zijn dat het bij iedereen anders is maar zo ervaar ik een overdossis niet

bij mij is het meer dat ik er gwn niet bij ben verloren loop in een kamer van 5 op 5 (maar echt ernstig) dat ik eigelijk nietmeer beschik over mijn korttermijns geheugen en ik de dag erna ook nog maar 1/5 van de avond herinner

denk dat dat meisje je gwn een kutpil heeft gegeven jmmr voor je ... als je haar nog eens ziet mep haar dan

als ik slechte pillen heb gooi/spoel ik ze weg want een ander z'n avond voor 5 euro verneuken vind ik nu niet echt de moeite

heb zelf ooit toen ik 16 was 4 slechte pillen verkocht aan vrienden van mijn vriend (ik blijf beweren dat dit komt omdat ik er gwn niet meer bij was) ,ik zouw dit anders nooit doen
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
ja nou ja. uiteindelijk is het mn eigen schuld en zij bleef zeggen dat ik `goed vaag´ zou worden daarvan dus ik kon het ook wel verwachten.


anyway alles is thuis uitgepraat. :)
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat is mooi :)!
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik wil hier toch nog even op terug komen. Ik heb vanacht weer 3 pillen genomen alleen nu anders verspreid. Vorige week had ik 3x een hele pil genomen en nu had ik om half 12 een hele genomen en vanaf half 2 elk uur een halfje tot ik aan de 3 zat en het daarna uit laten werken. Dat ging heerlijk.

Daarbij komt wel dat ik heel erg uitgerust was, 3 goede maaltijden had gegeten met veel kolydraten. En mn state of mind was veel beter. Ik heb de helft aan water gedronken en 2x cola tussendoor. Ik had ook geen 20 lollies op. Wel 2 pakjes kauwgum. :P
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Dopezilla is de naam van degene die Olle genoemd is. :)
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#20
hoelang heb je het +/- gevoelt?

wouw dit binnekort ook eens proberen omdat het mij niet lukt langer dan 7-8 uur door te gaan zelfs met bijnemen na 2 uur

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."