#1
Leuk Report. En ook wel herkenbaar dat nog even doorzetten als je er eigenlijk al klaar mee bent. Tegen de tijd dat je hebt geaccepteerd dat het tijd is om naar huis te gaan komt er iemand met de suggestie om nog 1 keer iets bij te pakken. Ter plekke verdring je alle logica en slikt vlot nog een keer bij. naar huis is immers naar huis en betekend feestje over. En je weet zo niet wanneer je weer van je volgende feestje kunt genieten. Wat betreft wat te veel is en wat niet dat is iets wat per persoon verschild. Sommige kennissen en vrienden gaan bij minder als 200mg per nacht al omver. en dan heb ik het ook nog over mensen van ruim 100KG. En er zijn mensen die in een nacht 1gram weg slikken en daar niet echt anders van worden. Persoonlijk heeft vaker dan 2 x slikken geen nut voor mij aangezien ik vanaf de derde keer alleen maar strakker kom te staan en er geen sprake meer is van het "XTC gevoel" . Maar dat verschild per persoon. Wij hebben altijd primperan bij ons voor noodgevallen. Mocht er iemand echt niet meer kunnen stoppen met braken (nooit zo maar geven braken doe je meestal niet voor niets) dan kan een primperan zetpil uitkomst bieden. Maar het verstandigste is gewoon naar je lichaam en verstand luisteren natuurlijk. En zorgen dat je niet meer bij je hebt als wat je wil gebruiken en natuurlijk nooit ongeteste pillen van anderen slikken.

