Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[KET] Bad gaan zuigt

[KET] Bad gaan zuigt

38 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bewild zei:
@ attboy: jij hebt zeker een hele hoop vrienden in het echt :openmouth: ?
Klik om te vergroten...

Niet nodig, hij slikt zijn xtc liever alleen op een bankje. :)
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#2
atbboy zei:
Noem je dat bad gaan wat ben jij een watje...
1x ket voor mij was 500mg nasaal, ja beetje veel weet ik was ook al meer dan 3 nachten wakker van speed dus klapte lekker in, ik was wel misselijk maar heb niet hoeven kotsen.
Klik om te vergroten...

M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Is de verleiding trouwens hoog om bij keta steeds meer te gaan nemen? wil het nog wel eens proberen, en dan wel dat ik echt ga trippen, maar ook mezelf weer niet numb ofzo. Goed, dat zoek ik tegen die tijd wel uit, ik weet toch van mezelf dat ik me eerst constant ga inlezen.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#4
Matheson zei:
Is de verleiding trouwens hoog om bij keta steeds meer te gaan nemen? wil het nog wel eens proberen, en dan wel dat ik echt ga trippen, maar ook mezelf weer niet numb ofzo. Goed, dat zoek ik tegen die tijd wel uit, ik weet toch van mezelf dat ik me eerst constant ga inlezen.
Klik om te vergroten...

Nee totaal geen verleiding, keta is niet verslavend (enkel geestelijk). Je hebt ook geen last van tolerantie tenzij je het echt enorm vaak gaat doen. Ik heb 3 weken dagelijks gebruikt en heb nooit meer moeten nemen voor hetzelfde effect.

En ik heb nog nooit van keta echt getript. Daarvoor moet je je een K-hole snuiven dus niet numb maar compleet wasted :sunglasses:
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik bedoel meer of tijdens het gebruiken niet de verleiding best groot om nog even een beetje bij te nemen om nog ietsje dieper/verder te gaan...
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#6
Matheson zei:
Ik bedoel meer of tijdens het gebruiken niet de verleiding best groot om nog even een beetje bij te nemen om nog ietsje dieper/verder te gaan...
Klik om te vergroten...

Aah zo bedoel je, die verleiding is inderdaad tamelijk groot ja :sunglasses: Maar maakt dat veel uit? Het is niet dat voor die keer dat je gebruikt het veel kwaad kan als je wat meer of minder neemt.
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#7
spacelord zei:
die verleiding is inderdaad tamelijk groot ja :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Zeker als je echt wil trippen van de keta, wat dus alleen gaat gebeuren bij een hoge dosering (K-hole). Vraag is inderdaad of dat erg is, je gaat immers voor een trip en daarvoor heb je een flinke hoeveelheid keta nodig.
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#8
hmm, dat zal ik zelf moeten gaan ondervinden. Misschien.
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vond het wel grappig :sunglasses: Maar ja, wie ben ik :confused:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#10
Matheson zei:
hmm, dat zal ik zelf moeten gaan ondervinden. Misschien.
Klik om te vergroten...

Maar hoeveel ervaring heb je ermee? Want je kan het beter opbouwen van bv 20 naar 40 naar 80 tot 200 a 300, niet gelijk de 2e keer dat je gebruikt je trippend snuiven.
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wauw wat ben je cool ik vind je helemaal geweldig wil je mijn vriendje zijn. Echt super dat je meteen een halve gram door je neus hebt geboord jij bent echt geen watje maar een super coole gast. Damn wat een held.

En je had ook nog bijna hallucinaties, gefeliciteerd :grin:
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#12
spacelord zei:
Matheson zei:
hmm, dat zal ik zelf moeten gaan ondervinden. Misschien.
Klik om te vergroten...

Maar hoeveel ervaring heb je ermee? Want je kan het beter opbouwen van bv 20 naar 40 naar 80 tot 200 a 300, niet gelijk de 2e keer dat je gebruikt je trippend snuiven.
Klik om te vergroten...


Geen ervaring. dat kun je ook wel merken. wel erg nieuwsgierig. Ik was ook eventjes hardop aan het denken, haha.
Ik bedoelde ook eigenlijk niet trippen, maar iig meer dan het 'je gaat scheef lopen-effect' wat uit ervaring met kleine doseringen hoor. En inderdaad, voorzichtig opbouwen lijkt mij ook het beste.

Tegen de tijd dat ik het wil gaan doen ga ik het eens even mooi uitzoeken allemaal.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#13
atbboy zei:
Noem je dat bad gaan wat ben jij een watje...
1x ket voor mij was 500mg nasaal, ja beetje veel weet ik was ook al meer dan 3 nachten wakker van speed dus klapte lekker in, ik was wel misselijk maar heb niet hoeven kotsen.
Klik om te vergroten...
niet stoer bro, betekend dat je versneden shit hebt, dat is minder he :stoned:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#14
Intoxication zei:
atbboy zei:
Noem je dat bad gaan wat ben jij een watje...
1x ket voor mij was 500mg nasaal, ja beetje veel weet ik was ook al meer dan 3 nachten wakker van speed dus klapte lekker in, ik was wel misselijk maar heb niet hoeven kotsen.
Klik om te vergroten...
niet stoer bro, betekend dat je versneden shit hebt, dat is minder he :stoned:
Klik om te vergroten...

Of hij schrijft gewoon een fictieve dosis neer..
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
atbboy zei:
Noem je dat bad gaan wat ben jij een watje...
1x ket voor mij was 500mg nasaal, ja beetje veel weet ik was ook al meer dan 3 nachten wakker van speed dus klapte lekker in, ik was wel misselijk maar heb niet hoeven kotsen.
Klik om te vergroten...

Haaaaaaaaahahahahahahahahaha
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Intoxication zei:
atbboy zei:
Noem je dat bad gaan wat ben jij een watje...
1x ket voor mij was 500mg nasaal, ja beetje veel weet ik was ook al meer dan 3 nachten wakker van speed dus klapte lekker in, ik was wel misselijk maar heb niet hoeven kotsen.
Klik om te vergroten...
niet stoer bro, betekend dat je versneden shit hebt, dat is minder he :stoned:
Klik om te vergroten...

Versneden shit?, neem jij 500mg van die keta dan... ik kon niet eens meer bewegen vloog overal heen wis niet wat me over kwam... Ik zag zelfs met me ogen open vervormingen, niet echt hallicunaties ofzo volgesnmij maar kwam wel in de buurt. Had nog nooit keta op en was wss niet echt slim na 3 dagen wakker van speed.
F
FretzelLid
01-01-2024, 00:00
#17
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
lolnoob zei:
En je had ook nog bijna hallucinaties, gefeliciteerd :grin:
Klik om te vergroten...

Bijna hallucinaties :tearsofjoy:, ik vraag me af hoe ie daar zat... "WHOAW GAST, WHOAW, IK ZIE BIJNA ROZE OLIFANTJES, IK ZIE ZE NIET MAAR WEL BIJNA HOOR. WHOAW!!".
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#19


Holy shit achter die deur zitten de roze olifantjes, ik zie ze bijna!!!! Alleen die deur staat in de weg.


Edit: Ok in mijn hoofd klonk het leuker als ik deze post zo terug lees :beer:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#20
lolnoob zei:
Edit: Ok in mijn hoofd klonk het leuker als ik deze post zo terug lees :beer:
Klik om te vergroten...

Iets te ver gezocht :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."