Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[KET] Bad gaan zuigt

[KET] Bad gaan zuigt

38 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Intoxication zei:
atbboy zei:
Noem je dat bad gaan wat ben jij een watje...
1x ket voor mij was 500mg nasaal, ja beetje veel weet ik was ook al meer dan 3 nachten wakker van speed dus klapte lekker in, ik was wel misselijk maar heb niet hoeven kotsen.
Klik om te vergroten...
niet stoer bro, betekend dat je versneden shit hebt, dat is minder he :stoned:
Klik om te vergroten...

Versneden shit?, neem jij 500mg van die keta dan... ik kon niet eens meer bewegen vloog overal heen wis niet wat me over kwam... Ik zag zelfs met me ogen open vervormingen, niet echt hallicunaties ofzo volgesnmij maar kwam wel in de buurt. Had nog nooit keta op en was wss niet echt slim na 3 dagen wakker van speed.
F
FretzelLid
01-01-2024, 00:00
#2
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
lolnoob zei:
En je had ook nog bijna hallucinaties, gefeliciteerd :grin:
Klik om te vergroten...

Bijna hallucinaties :tearsofjoy:, ik vraag me af hoe ie daar zat... "WHOAW GAST, WHOAW, IK ZIE BIJNA ROZE OLIFANTJES, IK ZIE ZE NIET MAAR WEL BIJNA HOOR. WHOAW!!".
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#4


Holy shit achter die deur zitten de roze olifantjes, ik zie ze bijna!!!! Alleen die deur staat in de weg.


Edit: Ok in mijn hoofd klonk het leuker als ik deze post zo terug lees :beer:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#5
lolnoob zei:
Edit: Ok in mijn hoofd klonk het leuker als ik deze post zo terug lees :beer:
Klik om te vergroten...

Iets te ver gezocht :grin:
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#6
lolnoob zei:
Edit: Ok in mijn hoofd klonk het leuker als ik deze post zo terug lees :beer:
Klik om te vergroten...

Ik zal het eens herlezen als ik stoned ben, wie weet komt het dan wel tot zijn recht :beer: :grin:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik vond hem ook wel leuk. en die attboy is me een opscheppert zeg. ik dacht altijd dat hier alleen verstandige mensen zaten :rolleyes:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik vind A een rare naam hoor.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
lolnoob zei:
Wauw wat ben je cool ik vind je helemaal geweldig wil je mijn vriendje zijn. Echt super dat je meteen een halve gram door je neus hebt geboord jij bent echt geen watje maar een super coole gast. Damn wat een held.

En je had ook nog bijna hallucinaties, gefeliciteerd :grin:
Klik om te vergroten...

YES YES, ik heb fans!
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#10
En dan ook nog eens pseudograppig expres de ironie niet snappen :sunglasses: Wat een held :hearteyes:
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vind dit badgaan verhaal van de ts nu persoonlijk ook wel niet echt zo indrukwekkend. Ok hij heeft moeten overgeven, maar naar mijn gevoel hoort dat er een beetje bij als je ket snuift. Ik krijg heel makkelijk last van mijn maag onder ket, zeker in wat hogere dosissen :kots: , maar dat heeft me wel nog nooit tegengehouden :P .
Ik vind overgeven op ket persoonlijk ook niet zo heel erg, tkomt er zo vlotjes uit dan :grin: !

@ attboy: jij hebt zeker een hele hoop vrienden in het echt :openmouth: ?
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bewild zei:
@ attboy: jij hebt zeker een hele hoop vrienden in het echt :openmouth: ?
Klik om te vergroten...

Niet nodig, hij slikt zijn xtc liever alleen op een bankje. :)
B
Blazing BananaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vandaag besloten A. en ik ketamine te gaan nemen. Hij kwam naar mij toe met 200 mg en, naief als wij waren, besloten we dat in 2 delen op te splitsen en naar binnen de werken(nassaal). Deze shit sloeg echt snel in, dus gingen we maar naar buiten.
Het eerste kwartier was echt leuk. Alles duizelde en onze perspectie begon helemaal raar te doen enzo. Iedere minuut leek wel een uur(A. we zitten echt al uren, moet jij niet weg? *A. kijkt op klok* Jo, we zitten nog maar 2 minuten hier). Toen besloten we wat te gaan lopen...

En toen brak de hel los. Na eventjes lopen moesten we ineens allebei kotsen, waarna we maar gingen zitten. Bij A. was er na het kotsen niets meer aan de hand. Hij kon nog vrolijk doortrippen, maar ik voelde me echt ronduit kut. Ik kon niet meer naar de omgeving kijken, want dan werd ik echt heel misselijk dus ik keek naar beneden en hield mijn ogen dicht. Zo bleef ik een tijdje zitten, waarna ik weer moest kotsen. Ik had het ook ontiegelijk koud. A. was ondertussen al weer vrolijk aan het rondhoppen. Zo bleef ik een tijdje zitten, totdat ik dacht dat ik kon opstaan -> waarop ik gelijk weer kotste.


Wat heb ik geleerd: Ket is duivels :tongueout:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#14
Keta is echt niet duivels, wees gewoon niet zo'n rund om voor de eerste keer 100mg in 1 keer door je neus te jagen. Ik begon met lijntjes van 10 mg (doe nog steeds kleine lijntjes en bouw het geleidelijk op). Logisch dat je over je nek gaat..
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Blazing Banana zei:
Wat heb ik geleerd: Ket is duivels :tongueout:
Klik om te vergroten...

Ik denk dat het voornamelijk aan jou lag hoor... :rolleyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heb je het vaker gedaan? In het begin vond ik keta ook duister. Het "welkom thuis" gevoel kwam later pas.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Noem je dat bad gaan wat ben jij een watje...
1x ket voor mij was 500mg nasaal, ja beetje veel weet ik was ook al meer dan 3 nachten wakker van speed dus klapte lekker in, ik was wel misselijk maar heb niet hoeven kotsen.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#18
LeonR123 zei:
mij lijkt ketamine ook echt kut... maja ik heb et nog nooit geprobeerd. Zal het ook niet doen denk ik, ik hoor allemaal slechte verhalen erover. En zoiezo ik zou nooit iets snuiven, dat vind ik gewoon te ver gaan.
Klik om te vergroten...

Let op mijn woorden dat jij iets zal gaan snuiven in je leven.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tripper zei:
LeonR123 zei:
mij lijkt ketamine ook echt kut... maja ik heb et nog nooit geprobeerd. Zal het ook niet doen denk ik, ik hoor allemaal slechte verhalen erover. En zoiezo ik zou nooit iets snuiven, dat vind ik gewoon te ver gaan.
Klik om te vergroten...

Let op mijn woorden dat jij iets zal gaan snuiven in je leven.
Klik om te vergroten...
Minstens zijn eigen scheten.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#20
atbboy zei:
Noem je dat bad gaan wat ben jij een watje...
1x ket voor mij was 500mg nasaal, ja beetje veel weet ik was ook al meer dan 3 nachten wakker van speed dus klapte lekker in, ik was wel misselijk maar heb niet hoeven kotsen.
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."