#1
Intoxication zei:niet stoer bro, betekend dat je versneden shit hebt, dat is minder heatbboy zei:Noem je dat bad gaan wat ben jij een watje...
1x ket voor mij was 500mg nasaal, ja beetje veel weet ik was ook al meer dan 3 nachten wakker van speed dus klapte lekker in, ik was wel misselijk maar heb niet hoeven kotsen.![]()
Versneden shit?, neem jij 500mg van die keta dan... ik kon niet eens meer bewegen vloog overal heen wis niet wat me over kwam... Ik zag zelfs met me ogen open vervormingen, niet echt hallicunaties ofzo volgesnmij maar kwam wel in de buurt. Had nog nooit keta op en was wss niet echt slim na 3 dagen wakker van speed.


, maar dat heeft me wel nog nooit tegengehouden :P .