Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKlappen van truffels gekregen

Klappen van truffels gekregen

32 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
w
wapinhetweekendLid
01-01-2024, 00:00
#1
misschien handig wat benzos erbij te houdeng volgende keer :tearsofjoy:
t
trojan.exeLid
01-01-2024, 00:00
#2
lolnoob zei:
Veel mensen hebben juist dat ze als ze alleen trippen veel dingen ontdekken over zichzelf en nieuwe inzichten krijgen in hun leven. Dan lijkt me het wel erg behulpzaam.
Klik om te vergroten...

idd. het kan je als persoon zeer positief beinvloeden doordat je bijv. in een trip niet om je nare trekjes heen kan en je na de trip daar iets mee doet. of je kan in een trip dingen worden voorgehouden,die je in het dagelijkse leven onbewust wegdrukt maar die ergens voor wrijving zorgen. daardoor bepaalde knopen doorhakken mbt bepaalde kwesties omdat je alleen getript het kunnen best voorkomen...
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dissociatie ! :hearteyes:

En dat van truffels... Wauw. :)
s
sjondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#4
NEYS zei:
Ik hoor mensen geregeld zeggen dat als ze alleen trippen ze ook een tripmaatje hebben. Nu snap ik wat ze bedoelen. Ik zat de hele tijd te praten met iemand waarvan ik dacht dat die over mijn schouder mee keek wat ik allemaal aan het doen was. Terwijl ik natuurlijk helemaal alleen was. Ook keek ik niet meer uit mijn eigen ogen. Ik zag alles ongeveer een meter van achter mijn eigen hoofd. Een hele rare ervaring.
Klik om te vergroten...

there's someone in my head but it's not me :wave:

Pink floyd - brain damage! prachtig nummer

dat met mezelf in discussie zijn ken ik wel. niet alleen uit trips. gebeurt normaal ook wel is :wink:
D
DrugsmeisjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb dezelfde ervaring als jou meegemaakt. Misschien wel in een andere vorm.
Ik had een dag buiten getript met vrienden.
Het was zomers weer en we gingen ''Super truffels net geoogst'' Opeten.
Had eerst een halve portie gegeten. half uur tot uur later andere halve portie er achter aan gegeten. Toen het redelijk begon te werken zat ik in een kring met 7 man ongeveer. 2 vrienden daarvan waren ook aan het trippen.
Op een begeven moment ging ik gewoon uit mijn lichaam voor zoveel secondens.
Mijn hoofd raazde door met gedachtens van: Waar ben ik? Wat is mijn doel op aarde. Waar gaat die auto heen. Daarna ging ik weer uit mijn lichaam en kon ik zo van boven af het kringetje in kijken. Maar niet van mijn lichaam uit. Hele vreemde ervaring! Ik ben op een begeven moment gaan fietsen. Valt zwaar af te raden. Want ging niet echt goed bij mij zal ik zeggen.

Appart dat je het bij paddo's had, ik had het in dit geval bij super truffels :rolleyes:

Gr ! :wave:
b
brick_topLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hehe wauw dat klinkt erg heftig man. Heb zelf nog nooit zoiets meegemaakt op truffels danwel paddo's, maar lijkt me interessant om dit een keer te ervaren..
N
NEYSLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hmm naja dat was dan in zekere zin wel herkenbaar te noemen :wink:
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#8
Alsnog een nice trip report!

Waren het nou paddo's of truffels? =\\
N
NEYSLid
01-01-2024, 00:00
#9
Beste mensen,

Al een aantal jaren lees ik de tripreports van mensen die trippen om wat meer spirituele ervaringen te hebben. Onder ander in hun eentje. Ik heb nog nooit in mn eentje getript. Wel een keer een halve xtc pil getest om te kijken naar de kwaliteit maar dat is toch in verre weg niet te vergelijken met de trip die ik gehad heb.

Het was zondag avond. Ik had 15 gram Golden Teachers gehaald. Dit zouden de sterkste moeten zijn voor innerlijke ervaringen. Eenmaal thuis gekomen sneed ik ze fijn en liet ik ze borrelen. Ik hield maar een half kopje water over met het residu erin. Zonder aarzeling werkte ik ze naar binnen en rolde een joint op de bank in afwachting wat er zo dadelijk ging gebeuren.

Al mijn trips waren met vrienden. Het is veel grappiger en lacheriger dan in je eentje.

Op n gegeven moment na een half uurtje schoot ik overeind. Ik keek niet meer uit mijn ogen ogen. Wat is dit nou? Dacht ik. Dit doen paddo's toch niet?

Ik probeerde op te staan. Dit lukte om een een of andere reden niet. Ik besloot even rustig te gaan liggen met mn ogen dicht. Mijn gedachtes waren zo ontzettend raar. Ik dacht aan mensen om me heen, mensen met wie ik ruzie had maar ook mensen met wie ik altijd goede tijden heb. Ik wilde mensen bellen om te vertellen hoe ik me voelde. Heb dit gelukkig niet gedaan omdat ik volgens mij een beetje aan 't ijlen was.

Mijn tripmaatje.

Ik hoor mensen geregeld zeggen dat als ze alleen trippen ze ook een tripmaatje hebben. Nu snap ik wat ze bedoelen. Ik zat de hele tijd te praten met iemand waarvan ik dacht dat die over mijn schouder mee keek wat ik allemaal aan het doen was. Terwijl ik natuurlijk helemaal alleen was. Ook keek ik niet meer uit mijn eigen ogen. Ik zag alles ongeveer een meter van achter mijn eigen hoofd. Een hele rare ervaring.

Ik zette muziek op. Gewoon het gebruikelijke. Beetje Pink Floyd, Infected Mushroom, 1200Mics maar ook moderne zang met mooie rakende teksten. De tekst sloot precies aan op wat ik dacht. Elke keer weer.

Op een gegeven moment had ik geen verstoringen meer van wat ik gewend was van deze stoffen. Golvende muren en vloeren en houten kasten die in elkaar overlopen dat is normaal. Tenminste zo ken ik paddos/truffels. Maar wat gebeurde er nu? Het ene moment lag ik op de bank en ik schrok me helemaal kapot. Ik stond aan de ANDERE KANT van de kamer naar mezelf te kijken?

Tranen schoten in m'n ogen toen dit gebeurde. Dit heb ik nou nog nooit meegemaakt. Wat gebeurd hier nou? Ik zie mezelf liggen, maar mijn lichaam zag mij niet staan in de kamer. Ik weet echt niet precies hoe ik dit moet verwoorden, of wat de trip mij probeerde te vertellen. Ik hoop dat iemand anders dit ook eens heeft meegemaakt want dit is absoluut nieuw voor me.

Het gebeurde regelmatig dat ik opeens aan één van die vier kanten van mn kamer stond. In zekere zin op mezelf neer kijkend. Het voelde niet echt prettig, ik dacht dat het anders zou zijn.

Plotseling zat ik weer in mijn eigen lichaam. Of tenminste ik keek weer vanaf dat perspectief.
Door de kamer vlogen vierkante lijsten. Op het moment dat een vierkante lijst over me heen vloog zat ik in een kamer. Ik ben in totaal in 3 kamers geweest, geen een van elkaar te onderscheiden.

De kleuren blauw, geel en groen overheersde per kamer. Ik ben geen entiteit of iets dergelijks tegengekomen. Ik wist niet wat mijn doel was, wie ik was, waar ik was, of wat ik moest doen.


Mijn tijdsbesef was ook weg. Ik geloof dat ik ongeveer 4 uurtjes na inname kopjes suikerwater heb genomen. Dit is absoluut iets wat ik niet gewend ben.

Ik ben meestal iemand van: "Ja je hebt t zelf genomen en jij wilde trippen dus moet je t uitzitten". Wat ik deed was dus in conflict met wat ik altijd al gezegd heb.

Ik wist niet meer wat het doel van de trip was. Wist niet meer waar ik was, wie ik was en hoelaat ik was.

Ik ben ongeveer 6 uur na inname nog hallucinerend gaan slapen. En had de dag erop de hele dag constante hoofdpijn.


Ik snap dat dit geen mooi tripreport is om te lezen, maar ik moet het gewoon op papier zetten omdat het zo een intense en rare ervaring was. Dus ik hoop dat mensen dit een beetje herkennen :P Zo ken ik paddo's namelijk niet.

In mijn mening was dit wel goed om meegemaakt te hebben. Zo zie je toch maar dat paddo's inderdaad heel anders kunnen uitpakken dan haha grappig. Een bad trip zal ik het niet noemen. Ookal kreeg ik het gevoel even verloren in mezelf te zijn.

Bedankt voor het lezen!
t
trojan.exeLid
01-01-2024, 00:00
#10
de meest leerzame trips zijn meestal die wanneer je alleen bent, heel anders idd dan een avondje lachen met vrienden maar vaak een stuk waardevoller.
leuk report!
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Hey,

Interessant om te lezen man! Het trok in iedergeval mijn aandacht :)

Ik trip regelmatig op truffels e.d. maar zoiets als dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Lijkt wel eens soort van uit je lichaam treden dus?
Denk je dat het ermee te maken heeft dat je alleen was? Misschien zit je wel op een heel ander level als je alleen tript? Kan me daar goed iets bij voorstellen. Met meer mensen kun je ook in een bepaalde flow komen van bijv. gekkigheid en lachen. Had je dit soort truffels eerder genomen?
Zelf merk ik dat ik op een andere en diepere manier trip als ik Dragon's Dynamite (merknaam van McSmart) neem dan op op andere truffels, echter heb ik het nog nooit alleen gedaan, in die zin dat ik alleen was. Wel eens getript als enige, maar dan was mijn vriendin erbij.
N
NEYSLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hmm naja ik heb hele intense trips gehad met vrienden. Maar dit gebeurt allemaal in je zelf, je hebt ook geen contact meer met de werkelijkheid omdat je simpelweg gewoon niet meer weet wat werkelijkheid is.. Je hebt niks waarmee je het kan vergelijken omdat je alleen bent zegmaar.

Ik vond het gewoon maf dat psilocine en psilocybine dit kunnen doen met een mens. Dacht dat dit alleen bij Salvia en DMT etc gebeurde... Dus was wel ff schrikken :P
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#13
Waar ik wel benieuwd naar ben, werkte het suikerwater?

Mooi report verder, ik kan me ook helemaal niet voorstellen hoe dit is om te ervaren. Kon je je nog bewegen toen je naar jezelf keek?
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb van de zomer eens Salvia gerookt en dat heb ik laten opnemen met een videocamera.
Was ik helemaal vergeten! Wil het wel eens terugzien eigenlijk... :grin: Eens kijken wat het met me deed aan de buitenkant van mijn lichaam.
N
NEYSLid
01-01-2024, 00:00
#15
Naja van buiten zie je er wrs gewoon als n halve gare uit met super grote ogen en een scheve bek :P Maar t gaat erom wat er in je omgaat. Dat is niet te filmen
N
NEYSLid
01-01-2024, 00:00
#16
Suikerwater deed ik omdat ik toch het idee had dat dit niet helemaal was wat ik plandde.. Ik was veeeelste vaag dat ik het op het laatst niet meer zo leuk vond eigelijk... En ik had begrepen dat je van suiker en vitamine C enzo sneller nuchter wordt..

Nee ik kon mezelf niet bewegen toen ik mezelf zag liggen. Ik was ook even bezorgd of ik nog ademde :P Het was gewoon erg eng allemaal, en had zoiets nog nooit meegemaakt. Denk zelfs dat ik even een tijdje geen paddo's meer ga gebruiken :/
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#17
NEYS zei:
Suikerwater deed ik omdat ik toch het idee had dat dit niet helemaal was wat ik plandde.. Ik was veeeelste vaag dat ik het op het laatst niet meer zo leuk vond eigelijk... En ik had begrepen dat je van suiker en vitamine C enzo sneller nuchter wordt..

Nee ik kon mezelf niet bewegen toen ik mezelf zag liggen. Ik was ook even bezorgd of ik nog ademde :P Het was gewoon erg eng allemaal, en had zoiets nog nooit meegemaakt. Denk zelfs dat ik even een tijdje geen paddo's meer ga gebruiken :/
Klik om te vergroten...

Maar werkte het suikerwater (denk je) ?
N
NEYSLid
01-01-2024, 00:00
#18
Naja het was niet zo dat ik gelijk nuchter was.. Misschien een beetje, maar was nogsteeds goed vaag erna.. Er is denk ik geen enkele truc om in 1 keer snel nuchter te worden
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#19
NEYS zei:
Naja het was niet zo dat ik gelijk nuchter was.. Misschien een beetje, maar was nogsteeds goed vaag erna.. Er is denk ik geen enkele truc om in 1 keer snel nuchter te worden
Klik om te vergroten...

Dat denk ik namelijk ook niet nee.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jij hebt zo te zien voor het eerst een goede dissociatie gehad :grin: Op paddestoelen heb ik nog nooit alleen getript, wel op LSD. De trips keren zich veel meer naar binnen toe, omdat je geen invloed meer hebt van andere trippers. Levert wel soms erg verwarde situaties op en mindfucks die moeilijker beheersbaar zijn omdat niemand je kan bijsturen. Als ik met vrienden trip, heb ik zowiso soms momenten voor mijzelf nodig om met een koptelefoon naar verre oorden te reizen :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."