#1
Super mooi report dat was dus een gezellig dagje spacen ![:hearteyes:]()
geekos zei:Goed dat er nog ouders zijn die hun kinderen verantwoord met drugs laten omgaan, stapje per stapje. Het feit dat uw zoon thuiskomt met pillen, dit zegt en toestemming vraagt om die te mogen gebruiken getuigt van veel respect voor de ouders en dat hij ook groot belang hecht aan uw mening
over opvoeding is hypocriet : ik denk dat dan misschien wel een duidelijk signaal is naar hem toe dat jullie het "getest" hebben en dit te zwaar is voor hem (wilt u de leeftijd van uw zoon vermelden?), maar ontzeg het hem ook niet te lang om het eens te proberen
U heeft nu net een ongelooflijk mooie ervaring gehad met uw vrouw maar u wil uw zoon die ervaring ontzeggen met zijn vriendin? Plus het feit dat u al samen met hen paddo's genomen heeft wil toch al zeggen dat zij beiden enige ervaring hebben, dat u zijn vriendin ook vertrouwt en dus mij lijkt uit wat ik hier lees dat ze rijp genoeg zijn om mdma eens te proberen. Ook voor hen wordt het waarschijnlijk een liefdevolle ervaring, dat kan je ze toch niet ontnemen als ze in uw ogen al mentaal volwassen zijn?
Nou dat zijn nou eens verstandige en begrijpende ouders.liever dat hij het thuis doet dan dat hij ergens in een verlaten parkje bad gaat of iets dergelijks. Hij experimenteert graag, maar altijd in overleg met ons.
Dit heb ik nou ook altijd,ik hou men adem héél lang in en lig daarna te kreunen => heerlijk gevoel is ditzeker een uur ongegeneerd liggen kreunen
MDA en MDMA werden voor het illigaal werd zéér veel gebruikt in de psychiatrie.Het laat ook dopamine vrijkomen in je hersenen(heel veel zelf) en dat doet vb. PROZAC(anti-depressiva)ook.Mdma als therapeutische drugs, wie zou dat vermoeden?
Dit zijn inderdaad de jointjes hoor.Wat ik vreemd vind, is dat na de come down, ik elke keer min of meer in elkaar stort. Ik val dan in een heerlijke diepe roes en verlang steeds meer naar mijn bed.
Nou mike wat een entree,je mag nog reports postenik ben Mike, aangenaam kennis te maken!


Mike64 zei:Inmiddels hebben we nu zo’n zes avondjes mdma achter de rug en merkte ik dat het love gevoel dat we zo heerlijk vinden af begint te nemen, of in ieder geval korter duurde. Jammer maar helaas. We zullen dus een poosje moeten stoppen en de eerstvolgende keer wordt half februari. Hopelijk is het dopamine level dan weer op pijl (met behulp van 5htp en veel andere vitamine pilletjes)
Mike64 zei:Ik heb me de afgelopen dagen beziggehouden met de vraag wat is echt en wat is nep als je in de roes zit? Ik vind mijn vriendin in het dagelijks leven ook de mooiste vrouw van de wereld, dus het is niet gek als ik dat dan ook tegen haar zeg. Maar wat nou als ik met iemand een pil zou slikken die ik lelijk vind en helemaal niet aardig? Zou ik die dan ook mooi vinden en zou ik daar dan ook van houden?
Mike64 zei:Wij hebben met onze oudste zoon besproken dat we het voor hem nog even te vroeg vinden om Mdma te gaan gebruiken. Ik weet het, heel hypocriet, maar opvoeden is nou eenmaal hypocriet. We zijn bang dat het voor hem veel te leuk is en dat hij er teveel van gaat snoepen. Hoewel hij nu al wel blijk geeft van verstandig druggebruik vinden we dit toch nog net even een stapje te ver voor hem. Nog even een paar jaartjes wachten dus.
Mike64 zei:Ik hoop dat dit verhaal niet al te lang is geworden en dat het een beetje te lezen valt. Ik zal later nog wat meer ervaringen proberen te beschrijven en misschien krijg ik mijn vriendin ook zo ver dat ze wat over haar therapeutische ervaringen zal gaan schrijven. Voor sommigen hier misschien wel interessant.
Ik lees hier al een paar maanden flink mee en heb het idee dat ik de meeste forumleden al een beetje ken. Nu was het voor mij tijd om uit mijn schulp te kruipen,
ik ben Mike, aangenaam kennis te maken!
edit: Verhaal van mijn lief: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=19549
, dit was een heel mooi verhaal, je hebt de mdma feeling echt goed verwoord. Dalijk die van je lief lezen. Die therapeutische ervaringen lijken mij ook interessant, er zijn trouwens heel wat onderzoeken aan de gang over de therapeutische voordelen van mdma, dit is eigenlijk al bij een van de eerste keren duidelijk geworden dat erkende psycholoog/psychiater in us in de 70iger jaren mdma had gekregen van Shulgin. Deze psych was eigenlijk al met pensioen, na zijn mdma ervaring is hij 10 jaar lang door het land getrokken om zijn collegas over deze wonderbaarlijke drug te vertellen. Sinds dat het midden jaren 80 verboden werd is het ondergronds gegaan en het echte onderzoek tot voor kort redelijk stil komen te liggen. Voor meer informatie over onderzoek naar mdma therapie zie http://www.maps.org en natuurlijk google. Ook zijn er genoeg psychs die illegaal hiermee werken, alleen heel lastig te vinden. Volgens mij is er ooit zelfs een uitzending hierover geweest op netwerk of een programma in die richting.Haha ja :P De oude drugsverhalen van mn vader vind ik altijd prachtigKoxBox zei:Dus het is ook altijd leuk om naar hun ervaringen te luisteren natuurlijk.![]()
TrippyShit zei:Haha ja :P De oude drugsverhalen van mn vader vind ik altijd prachtigKoxBox zei:Dus het is ook altijd leuk om naar hun ervaringen te luisteren natuurlijk.![]()
![]()
dat wouwen je ouders misschien ook vermijden dat je het stiekem gingen doen, en kijk nu naar het resultaat , ik denk dat het best wel fijn is om alles tegen je ouders te kunnen/durven zeggenKoxBox zei:Junk Deluxe zei:Waaw, knap dat je het zo met je zoon kan overleggen, dat getuigt van veel respect
Vind het echt super dat je je zoon een jointje laat roken, en een keer paddo's eten ofzo
jullie hebben volkomen gelijk, je zoon zal denk ik sneller zeggen dat hy het al eens gedaan heeft zonder dat jullie het weten, anyways Chapeau voor jullie
Ik kan ook alles zeggen/bespreken met m'n ouders over drugs. Ik moet zeggen dat dat wel bevrijdend werkt, ik zou het echt niet kunnen om alles te verzwijgen en altijd zo stiekem te moeten doen.
Ze hebben zelf ook veel geëxperimenteerd vroeger, en mijn vader blowt nog dagelijks.![]()
Dus het is ook altijd leuk om naar hun ervaringen te luisteren natuurlijk.![]()
Sublimo zei:Met je ouders open over drugs kunnen praten is zeer goed. Als zij het kunnen opbrengen om er over te praten en je niet te veroordelen zal de kans dat het ergens misloopt verkleind worden.
Respect voor de ouders die dat kunnen !
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."