Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Live tripreport van 6-APB aka 'Benzo Furies' Leuk report, alleen wat ik niet snap dat jij foutloos een up to date report kunt schrijven. Als ik trip kan ik amper mijn laptop vinden, laat staan de juiste toetsen raken. Heb wel eens een uur lang achter mijn laptop gezeten maar kreeg mijn wachtwoord niet goed ingetypt.... En toen ik uiteindelijk in Spotify zat omdat we op Armin's ASOT 2007 verder wilden spacen kwam elk nummer naar boven behalve Armin"
"Afgelopen vrijdag moesten we het met 2 pillen per persoon doen. We begonnen om 2000 uur, en rond 2030 uur werkte de eerste pil, maar heeeel mellow, extreem relaxed en zeer ontspannen. Zelf hou ik meer van wat heftiger pillen. Na een uur besloot ik de 2e pil te nemen, en na een half uur verkeerde ik in een enorm lome 'trip' het was mij eigenlijk net iets te sloom en te loom. Alles voelde zwaar, en was niet vooruit te branden. Echter het gevoel was wel heel lekker. Rond een uur of 12 besloten we (omdat de pillen op waren) het centrum van Rotterdam in te rijden om 2 joints te scoren. Dat lukte en weer terug naar huis. Daar begonnen we gelijk met de joints, en OMG wat er toen gebeurde........ Ik ben in een permanente lachstuip geschoten en kon niet meer stoppen... Werkelijk onvoorstelbaar, ik schijn ook maar te hebben geroepen dat het 'afschuwelijk' was maar dat zei ik gierend van het lachen... Ik had mezelf totaal niet onder controle.... Maar lol hadden we wel ! Echter na een een uurtje of 3 kwam opeens een enorme misselijkheid opzetten en heb ik enorm staan kotsen.... Mijn vraag is eigenlijk.... versterkt blowen XTC of MDMA heel erg, of was het een toevals treffer ?? Alvast bedankt voor jullie reacties.. !"
"Ja ik ben zeker van de constante kwaliteit, omdat we 10 gram per keer kopen, en in die 10 gram merken we dus bovengenoemde verschillen !"
"Svali zei: Eerlijk gezegd nooit van gehoord dat mensen daar zo veel last van hebben. Ik neem aan dat je het over poeder hebt. Dan zou je het gewoon in een capsule kunnen doen. Of pluggen inderdaad. Klik om te vergroten... Nou geloof me de smaak is niet te doen, en we hebben het inderdaad over poeder, of zand. Capsule is wel een goed idee inderdaad, nu mss een onnozele vraag maar waar haal ik lege capsules vandaan ?"
"caspergt zei: Hallo daar, m'n eerste post op dit forum en ik zat met een vraagje. Gisteravond heb ik met een groepje MDMA Kristallen gedaan, dit zou volgens de dealer 74% puur zijn, we hadden 1 gram, meer dan genoeg om ons mee te kunnen vermaken zou je zeggen. We voelden allemaal wel wat, alsof we er tegen aan zaten zeg maar, maar in geen enkele manier het echt echte gevoel. Nu hebben we allemaal 2 keer bij "gelikt" (ranzig trouwens ) Het rook ook een beetje zoetig (kristallen zouden naar anijs ruiken, nu weet ik niet precies hoe dat ruikt) maar iniedergeval een zoete geur. Ik heb het idee dat we gewoon troep hebben zitten nemen, heeft iemand van jullie dit eerder gehad? Ben reuze benieuwd! Klik om te vergroten... Ligt eraan ook hoe groot dat groepje was, met 4 man is een gram voor een hele avond of nacht echt te weinig hoor ! Wij doen met z'n 2en op een avond en nacht precies 1 gram. De smaak van de MDMA die wij slikken en dat is echt top spul, is verre van zoet. Het is een 'zum kotzen' smaak, haast niet weg te krijgen zonder te kokken... In de cola is tot nu toe nog de beste remedie ! Succes de volgende keer !"
"Ik maak me zeker niet druk, maar juist omdat we het 'maar' eens in de 8 weken doen wil je graag dat het elke keer perfect is. En wil er alles aan doen om die perfecte trip te benaderen ukkie zei: Ik denk dat het ook ligt aan hoe je je voelt op het moment. eten.. slapen.. gezondheid .. je mood soms verwacht je ook dingen en stel je je daarop in en dan pakt het juist anders uit ik heb dat ook als ik xtc gebruik de ene keer ga ik lekker en hard en de keer erna ( dezelfde hoeveelheid) is t ni relax en komt de knal niet zeg ma dan hang ik ertusse dan space ik wel ma ni dat euforische gevoel je niet te druk maken.. niet elke keer kan hetzelfde zijn misch moet je met wat minder beginnen en portie 2 wat groter maken misch valt dat wat beter misch heb je er wat aan Klik om te vergroten..."
"Vrienden, Morgenavond willen we weer eens wat anders, geen pillen of pure MDMA, maar gewoon weer eens ouwerwets blowen. Is een hele tijd geleden, tussendoor wel eens iets gerookt maar geen idee meer wat het nou precies was. Ik wil graag voorgerolde kopen, maar wat is nou een hele goeie blow...? Graag een naam / namen dus ! En wat mag een beetje goeie blow kosten ? (voorgerold) Zo'n blow waar je uren van gaat giechelen en heerlijk spacen ! Ik hoor graag jullie waardevolle bijdrage, alvast bedankt...! (Ik heb op de site van NEMO gekeken in Rotterdam, om wat wijzer te worden, maar die site is alleen geschikt als je een opstel wilt schrijven)"
"Vrienden, Gisteren hebben wij samen 1 voorgedraaide blow White Widow gerookt. We begonnen om half 7 en hadden de tijd van ons leven, we dronken hierbij nagenoeg geen alcohol, hadden wel weinig gegeten, en veel water. Tot 1200 uur rookten we kleine beetjes en het effect was waanzinnig. Toen we om 1200 uur weer een beetje geland waren besloten we het laatste beetje op te roken. Op dat moment voelden we ons helemaal te gek en niks aan de hand. 10 minuten later ging het enorm mis, 1 van ons werd extreem misselijk, ging kotsen en daarna onderuit en was volkomen van de wereld, zo erg dat ik dacht dat ze erin bleef en weggleed. Door hard te schudden en in haar gezicht te slaan was ze na een minuut of 5 weer enigszins bij en begon opnieuw te kotsen. Haar lichaam was compleet verlamd en kon helemaal niets meer. Een vreselijke ervaring. Na 2 uur was ze weer aanspreekbaar en wist ze weer waar ze was. Misselijkheid hield wel aan. Rond 0415 uur zijn we in slaap gevallen ! Heeft iemand hier een verklaring voor ? We zijn gek op blowen maar dit willen we echt nooit meer meemaken !"
"mandragora zei: Ik vrees dat als je een voorgerolde joint koopt je altijd in de zeik word genomen, veels te duur voor wat het is (beetje wietafval+veel uitgedroogde tabak), maar goed anyway als jij dat wil zou ik opteren voor een haze-joint kostprijs zal rond de 3-4 euro liggen als ik me niet vergis. grts Klik om te vergroten... Ja daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben, ga echter voor gemak omdat we het maar heel weinig zullen doen en ivm kids wil ik geen voorraden weed in huis hebben. Maar ja als jij denkt dat ik sowieso getild wordt kan ik het net zo goed niet doen toch ?"
"mandragora zei: Leuk dat je toch een goeie voorgerolde hebt kunnen bemachtigen Over je verhaal, heb het zelf ook al meegemaakt in de beginperiode van het blowen nog wel meer onervaren blowers hebben dit. Verder verlaagt wiet je bloedsuikerspiegel dus kan dit die ervaring goed verklaren. Probeer de volgende keer als je blowt ook wat zoets tot je te nemen, dit kan helpen... . grts, mandragora Klik om te vergroten... Haha ja dit was een hele goeie voorgerolde, helemaal te gek. Maar denk je dat wanneer je meer zoetigheid eet het dan niet meer gebeurd ? Want de angst om het nog eens te doen is wel groot eigenlijk ! Thanks"