Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"wat voor pillen heb je? zoek in ieder geval uit op pillreports.com wat er in zit want ik neem aan dat ze niet getest zijn. Je moet ervan uitgaan dat een trip toch wel 6 uur duurt. Dat is wel erg lang in deze kou. Kan je niet gewoon een gezellig cafe opzoeken die tot 's nachts open is? Persoonlijk zou ik in jou situatie gewoon uit gaan. Ik weet niet of jullie dat kunnen vanwege jullie leeftijd en woonlocatie maar als jullie de kans hebben om uit te gaan gewoon doen. Niemand merkt dat je aan de x bent geloof me en daar komt xtc het beste tot zijn recht. Mochten jullie toch naar buiten gaan neem veel water mee! waarschijnlijk 2-3 liter pp. Anders zijn jullie er met een paar uur doorheen en zit je de rest van de avond met een droge bek. Zorg ook dat je kauwgom meeneemt en als je rookt genoeg sigaretten. Ik rook als een ketter op xtc. Verder veel plezier. Ik ga vrijdag ook weer rollen. Heb er heel veel zin in. Ik ga dat hier doen. Veel plezier! { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"boenkeng zei: Meepo zei: Niemand merkt dat je aan de x bent geloof me en daar komt xtc het beste tot zijn recht. Klik om te vergroten... Euh.... Juist wel, ten eerste heb je doppen in je kop waar je u tegen zegt, je bent op een bepaalde manier afwezig en ik kan meestal horen aan iemand zijn manier van praten dattie leip is... daarbij valt het smakken/klapperen ook erg op. Dus tenzij dat niet uitmaakt dat mensen/bekenden je zo zien zou ik het niet doen Klik om te vergroten... Mensen die zelf wel eens snoepen zien het direct, maar dat is ook helemaal niet erg. Die vinden het juist leuk dat je aan het rollen bent. Mensen die zelf nog nooit hebben gebruikt daarentegen weten niet waar ze op moeten letten en zien het in mijn ervaringen nooit. Ik heb met genoeg bekenden staan praten die geen idee hadden dat ik wat op had. Zelfs niet met alle kenmerken en met een watertje in de hand."
"Re: Te hoge dosis MDMA, Tegen het randje, of gewoon te hard Tip voor iedere tripper als je het nog niet doet en zeker voor jou. Het is heel belangrijk om bij te houden hoeveel en wanneer je hebt genomen. Maak een mental note of schrijf het desnoods in je mobiel. drugs, waaronder xtc, zorgen ervoor dat je gevoel voor tijd veranderd. Zeker op festivals waar je lange dagen maakt moet je dit doen. Je ging waarschijnlijk te hard inderdaad. Als je teveel MDMA neemt dan kan je lichaam het niet snel genoeg omzetten en wordt MDMA omgezet in MDA. Van MDA ga je hallucineren. Je verliest je oriëntatievermogen en je ziet dingen die er niet zijn. Veel mensen zien statafels. De meeste mensen vinden dit gevoel onplezierig, maar sommige trippers zoeken dit gevoel expres op. Het is niet erg als je een half pilletje teveel hebt genomen. Het komt allemaal wel goed. dit is belangrijk om in je achterhoofd te houden. MDMA is een amfetamine en op alle amfetamines kun je slecht gaan. Gelukkig is het heel makkelijk om uit een "bad trip" te komen. Als je zulke angstige/negatieve gedachten hebt (heb ik niet te snel of te veel genomen? heb ik wel genoeg water gedronken? Dit is heel slecht voor me en ik had het niet moeten doen? dit zijn veel voorkomende gedachtes) bedenk dan hoe lekker je voelt en dat het prima is. ga desnoods met iemand die ook tript praten en je bent er binnen 5 min uit. Dus voor de volgende keer. Hoe bij wanneer en hoeveel je hebt genomen en mochten zulke negatieve gedachten opkomen bedenk dan dat het niet erg is. succes tripping!"
"ja dat is veelvoorkomend. Ik ben over het algemeen heel zorgvuldig met drugs en doe het niet te vaak maar laatst heb ik het 2 weekenden achter elkaar gedaan. Ik was op een feestje en was flink aan de alcohol. Ik was al dronken aan het worden en ik stond met een jongen te praten over muziek. Het onderwerp kwam op feestjes/festivals en daarna op xtc en hij zij dat hij nog 7 groene eekhoorns had liggen. Hij opeens heel veel zin had om te gaan rollen. Ik heb toen ook meegedaan ondanks dat ik de week daarvoor ook al had gebruikt. Ik heb toen ruim 1,5 gedropt binnen het uur. 2x een halve maar die chap voor mij kon niet bijten. Ik doe normaal gesproken nooit zo veel plus ik was al dronken. Dat was de voorbode voor wat zou komen gaan. we gingen de stad in en bij de discotheek aangekomen gebeurde het raarste moment ooit op MDMA. Ik zag een gezicht wegsmelten. Zijn rechter oog zat bij zijn mond. Het moment duurde maar heel even, maar het moment staat me nog heel goed bij. Toen ik dat zag focuste ik mijn blik opnieuw en zag ik dat het slechts de uitsmijter was in plaats van een gehandicapte debiel. Het komende 1,5 uur was ik nog redelijk gedesoriënteerd, Ik had wel een heerlijke roes. Daarna werd het weer redelijk normaal. De hele avond gedanst en heerlijk lopen spacen. Het was misschien niet het meest verantwoorde om te doen maar ik heb wel een top avond gehad!"
"dat je gaat hallucineren ligt niet aan de MDMA. Als je teveel MDMA neemt dan kan je lichaam het niet snel genoeg afbreken. Als dat gebeurt dan wordt MDMA omgezet in MDA en van MDA ga je hallucineren. Ik weet 99% zeker dat het goede MDMA was, maar dat je gewoon teveel hebt genomen. De volgende keer een stuk minder en je voelt je geweldig zonder die hallucinaties."
"dag pap. Dus dat hebben jullie gedaan met mijn pillen."