Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstrip report Blauwe Superman

trip report Blauwe Superman

21 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Want na 7 uur slaap is MDMA inderdaad al volledig uit je bloed verdwenen. :confused: Als je 5 pillen erin kankert dan merk je de dag erna zeker nog wel wat. Ik snap dat XTC een lekkere drugs is, maar dit soort hoeveelheden zijn buitenproportioneel.
p
popmollieLid
01-01-2024, 00:00
#2
De hoeveelheid was denk ik een vlaag van verstandsverbijstering.
Weet wel dat ik dit niet nog een keer zo ga doen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Meer dan een gram aan MDMA in je mik, plus een zooi alcohol erbij (alcohol en xtc=link) en dan denken dat je "nuchter" genoeg bent om auto te rijden??
Het spijt me maar hier schrik ik echt heel erg van! Helemaal naar de klote achter het stuur stappen is in mijn ogen bijna moord met voor edachte rade! Weet je dat als je dan iemand dood rijd je voor heel lang de bak in gaat? En terecht!
p
popmollieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Persoonlijke info:
Jongen
19 jaar
1.88 lang
73 kg

blauwe superman - 230mg MDMA
5 stuks genomen

afgelopen weekend een vakantie reünie gehad.
had van te voren aan een van de andere gasten gevraagd of ze wat xtc mee kon nemen voor me, was geregeld dus ik was zeker van een geweldige avond. wat ik alleen niet wist was dat ze er in totaal 10 van bij zich had.
dit had ik dan ook beter niet kunnen weten want ze vond het geen probleem dat ik er na de 2 die ik van te voren gekocht had nog meer overnam van haar.

20.30: aankomst op het feest, ik was met m'n zusje als een van de eerste aanwezig, gezellig een paar biertjes gedronken en gewacht op de rest.

21.00: bijna alle gasten waren nu aanwezig waaronder ook het meisje waar ik de pillen van zou krijgen.

21.15: eerste halfje genomen en gezellig gefeest beneden met een paar biertjes.

21.50: de xtc begon z'n werk te doen en begon me lekker te voelen, had deze pillen nog nooit gebruikt dus is altijd een beetje afwachten wat er gaat gebeuren.

22.30: 2e halfje genomen, vind het zelf lekker dat als je weer in een dalende lijn zit om dan bij te nemen zodat wanneer je weer harder gaat het effect nog erger is.


23.30: inmiddels waren m'n pupillen zo groot als een knikker en ik zat te wausen als een gek, heerlijk liggen knuffelen met wat vriendinnen van me. super fijn hoe ze me kriebelden op m'n armen en in m'n nek. toen ik op keek had een van de gasten opeens een bril op, en toen ze haar hoofd draaide was die ook weer weg. vond het vreemd maar wist dat het kon gebeuren, ook keihard om gelachen.

0.00: nog een halfje bijgenomen. het effect had het maximale wel bereikt dus het enige wat me nu nog te doen stond was zorgen dat het zo lang mogelijk bleef.

0.30: eerste rondje van de avond gaan lopen in de hoop lekker te mogen hallucineren, dit was nu alleen nog niet het geval, wel wat gekke figuren gezien in bomen, maar verder nog niks.

01.00: nog een halfje erbij, ging echt heerlijk. alles was fantastisch, even een moment met koptelefoon naar een Gloving filmpje gekeken (trip hier altijd keihard op) en toen weer lekker staan dansen.

01.30: geen idee waarom maar pakte nog een halfje. opeens heel veel zin om te douchen, aan een vriendin gevraagd of ze zin had om mee te gaan en dat vond ze helemaal prima, heerlijk in haar armen op de grond onder de douche gezeten. friste me wel lekker op.

02.00: een vriend van me zei: neem gewoon een hele bij, gaat het zo nog lekkerder. eigenlijk zonder te twijfelen een hele gepakt en bijgenomen. inmiddels was m'n lul een soort cocktail worstje geworden en kon ik ook echt niet meer plassen.

02.40: ik ging echt kei en keihard, stond te kaakschaatsen alsof ik het wereldrecord wou verbreken en keihard te dansen op m'n techno muziek.

03.00: weer zin om een stuk te gaan lopen, had me goed aangekleed, lekker vest, dikke jas en een pet op, capuchon op m'n hoofd en heerlijk in m'n trip buiten gelopen. voor de eerste keer echt gehallucineerd. het beeld was heel helder en scherp maar was binnen een paar seconden ook weer volledig verdwenen, het eerste wat ik zag was een kat die langzaamaan groter werd en er uiteindelijk uitzag als een leeuw. een keer knipperen en het was weg. het tweede was een fietser die iemand anders de bosjes in duwde en een man die super snel uit en in huis rende. maar toen ik vroeg aan de mensen die mee waren of ze dat ook hadden gezien, vroegen ze: wat bedoel je? ze hebben dit rondje lopen trouwens gefilmd dus ik heb achteraf ook gezien dat er daadwerkelijk niks was.

04.00: nog een hele erbij genomen omdat ik nu wel een beetje in m'n afterwaus begon te raken (als ik daarin zit neem ik altijd extra bij omdat ik dan erger ga hallucineren)

05.00: heb om het af te sluiten nog een halfje bijgenomen want vond de afterwaus toch best wel heel relaxed, gelukkig werkte het nog.

06.00 het werd tijd om te gaan slapen en eigenlijk direct na het sluiten van m'n ogen als een blok in slaap gevallen.

09.30 wakker worden en tot m'n verbazing echt helemaal nergens last van, heb tot nu toe nooit last gehad van een dip maar na zoveel leek het me dat ik best verrot zou zijn.

nog gezellig afterparty gedaan en om 13.30 weer terug gereden naar huis.

dit waren echt de beste pillen die ik tot nu toe heb gehad. denk dat het mede door de grote hoeveelheid is gekomen maar ik vind ze zeker voor herhaling vatbaar.

dit is mijn eerste report, graag hoor ik tips over hoe ik het verhaal leuker kan aankleden,

Greetz.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lijkt me wel een leuke avond heb er ook zulke gekke avonden gehad maar 5 of meer pillen doe ik niet meer ik doe gewoon 1,5-2 pillen. Maar 5 pillen is best wel veel zeker als het al pillen zijn van 230mg dat is dan 1150 mg op 1 avond. Ik zou het houden als een eenmalige iets maar dat is jou keuze. 1 ding dat ik niet begrijp is hoe kan je dan om 6u nog in slaap vallen achter zo'n dosis. :xtc:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik hoop niet dat je zelf bent gaan rijden. :rolleyes:

Verder heb ik zo het gevoel dat je niet heel lang van XTC kunt blijven genieten als je deze hoeveelheden blijft nemen, heb je je eigenlijk uberhaupt een beetje ingelezen over XTC-gebruik?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
SirErick zei:
SmartieAndMe zei:
Damn inderdaad, 5x 230mg = 1150mg. Ik neem aan dat je geen 650 kilo weegt, dus je zit wel vrij dik boven de verstandige norm.
Klik om te vergroten...
Normaal gesproken beland je op de SEH als je dat soort hoeveelheden gebruikt, maar member "popmollie" blijkbaar niet. Hoe dan ook: hij heeft enorm veel geluk gehad als ik het zo lees.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, helaas beseft popmollie dat waarschijnlijk niet. Hij/zij vind het zelfs voor herhaling vatbaar... :openmouth:

leipebaviaan zei:
Wellicht dat de TS een pasgeboren olifant is?
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: Wel een roze olifantje dan
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#8
SirErick zei:
SmartieAndMe zei:
Damn inderdaad, 5x 230mg = 1150mg. Ik neem aan dat je geen 650 kilo weegt, dus je zit wel vrij dik boven de verstandige norm.
Klik om te vergroten...
Normaal gesproken beland je op de SEH als je dat soort hoeveelheden gebruikt, maar member "popmollie" blijkbaar niet. Hoe dan ook: hij heeft enorm veel geluk gehad als ik het zo lees.
Klik om te vergroten...

Ken genoeg mensen die die hoeveelheden elke week nemen.
Ik heb zo een hoeveelheid misschien 2 keer gedaan.
Maar dan puur voor de hallucinaties.
Ik liet daarna ook langere pauzes.
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dit is volslagen debiel, maar dat is een toevoeging die onnodig is dunkt me
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je speelt met je leven met zo'n dosis + alcohol. En dat van anderen als je gaat autorijden. En dat noem je dan een beetje experimenteren. Ja ja, je bent jong en je wilt lol hebben. Begrijp ik allemaal, maar het zijn altijd dat soort mensen die het verpesten voor de rest die er wel verantwoord mee om kunnen gaan.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sally Tessio zei:
Dit is volslagen debiel, maar dat is een toevoeging die onnodig is dunkt me
Klik om te vergroten...

Hoezo plaats je die hier dan?
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Van 5 pillen zou ik gestrekt gaan denk ik :) .

Overigens wel een leuk report!
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja, je was vast helemaal normaal en scherp die avond. :rolleyes:
p
popmollieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Fool zei:
Ik hoop niet dat je zelf bent gaan rijden. :rolleyes:

Verder heb ik zo het gevoel dat je niet heel lang van XTC kunt blijven genieten als je deze hoeveelheden blijft nemen, heb je je eigenlijk uberhaupt een beetje ingelezen over XTC-gebruik?
Klik om te vergroten...

Uh ja ben eigenlijk wel zelf gaan rijden aangezien ik nergens last van had. Was dit wel het geval had ik me laten brengen
p
popmollieLid
01-01-2024, 00:00
#15
transformated zei:
Lijkt me wel een leuke avond heb er ook zulke gekke avonden gehad maar 5 of meer pillen doe ik niet meer ik doe gewoon 1,5-2 pillen. Maar 5 pillen is best wel veel zeker als het al pillen zijn van 230mg dat is dan 1150 mg op 1 avond. Ik zou het houden als een eenmalige iets maar dat is jou keuze. 1 ding dat ik niet begrijp is hoe kan je dan om 6u nog in slaap vallen achter zo'n dosis. :xtc:
Klik om te vergroten...

Nee dit was een eenmalige actie om 5 pillen te doen. Heb normaal aan 2 - 2.5 wel genoeg om lekker hard te gaan, was een beetje experimenteren dit.
Ik snap zelf ook niet hoe ik zomaar in slaap ben gevallen :tearsofjoy:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wow ook zelf rijden euhm ben je serieus gast. Whatever ik snap liever iemand met xtc achter het stuur dan iemand die dronken is maar serieus doe ff normaal. Rijd je zelf tegen een boom of iets geen enkele moeite mee. Maar je kan ook iemands vader moeder of kind over het hoofd zien.

Maar hoe lekker en normaal je je ook voelt het deugt gewoon niet je bent namelijk niet 100% jezelf. Sorry maar vind dat schandalig neem een beetje verantwoording man.
p
popmollieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ben pas Zo'n 7 uur na het slapen gaan rijden. Wat mij betreft is het dan uitgewerkt
D
DigitalismLid
01-01-2024, 00:00
#18
popmollie zei:
graag hoor ik tips over hoe ik het verhaal leuker kan aankleden
Klik om te vergroten...
Zoals hierboven al vaker is genoemd, je kunt je beter focussen op hoe je verstandiger kunt gebruiken. Want meer dan een gram M in je mik is gewoon ontzettend slecht voor je. Als je op die manier blijft gebruiken dan zal het effect hard achteruit hollen en gok ik dat je er ook allerlei klachten aan over gaat houden. Als je gaat gebruiken, gebruik dan naast de drug(s) ook je verstand, of zeg ik nu iets geks?
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Holy shit :openmouth: wat een hoeveelheden!!!!!!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Damn inderdaad, 5x 230mg = 1150mg. Ik neem aan dat je geen 650 kilo weegt, dus je zit wel vrij dik boven de verstandige norm.

Daar gaat je breintje... :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."