#1
leuk report! had nog nooit eerder van dit spul gehoord, maar door dit report en de reacties hieronder begin ik wel nieuwsgierig te worden! staat weer iets nieuws op mijn lijstje.
Heb er ook wel eens aan gedacht.... maar zodra het inkickt hou ik me met andere dingen bezig ....Wow, een live-report wat niet ophoudt een uur nadat het inkickt!
ik heb precies hetzelfde ervaren op dezelfde dosis. Vond het daardoor niet beter dan MDMA. Vervolgens afgesloten met XTC wat de kater intens maakte 🤣Het gevoel wat ik had op het begin, het comfy, warm gevoel kwam terug en was iets sterker, en heb de binnenkant van mijn lip kapot gebeten 🤣 verder niet heel veel anders. Denk dat deze RC die we in het bezit hebben niet zo goed/zuiver is of ik merk gewoon vrijwel niets tot weinig van 6apb. Misschien dat ik de volgende keer de begin dosis iets wat omhoog, 160mg was voor mij van kracht voor een korte duur. Hierna begon het allemaal dus wat "gewoontjes" te voelen wat heeft geresulteerd tot bijpakken
Hopelijk snap je er iets van haha
Ah, dus je pauzes duren vaak een maand. Dat is natuurlijk korter dan de 2-3 maanden die wordt aangeraden, maar ook weer niet heel extreem. Dank voor je antwoord.Ik heb met oud en nieuw 4mmc gehad, daarvoor ergens eind november volgens mij ook 4mmc, verder gebruik ik verder niet veel anders dan 3mmc/4mmc
Klinkt goedHaha leuk. 6apb heeft een constante piek.
Bijnemen met 160mg is niet nodigHahaha belooft nog wat dus! Gelukkig allebei morgen vrij, dus we kunnen er nog even tegen aan.
Uit je bericht kan ik merken dat 6apb niet nieuw is voor je. Raad je aan om bij te pakken over een x aantal uren? Zo ja, hoeveel mg?
Haha oké mooi, dus gewoon zo doorgaan voor zolang het duurt en niets bijpakken?Bijnemen met 160mg is niet nodig![]()
Nee niet bijnemen, het werkt echt langer door dan je denkt! Gewoon van genietenHaha oké mooi, dus gewoon zo doorgaan voor zolang het duurt en niets bijpakken?
Dit inderdaadNee niet bijnemen, het werkt echt langer door dan je denkt! Gewoon van genieten![]()
Thanks!Nee niet bijnemen, het werkt echt langer door dan je denkt! Gewoon van genieten![]()
DankuDit inderdaad![]()
5apb is de bank variant hoorde ik en 6 de feestvariant , festival hahaha oopsIndien de website het toestaat en ik zelf ertoe in staat ben, bewerk ik dit bericht met nieuwe updates, een soort van 'live' tripreport.
Geslacht: vrouw
Leeftijd: 27 jaar
Lengte: 172 cm
Gewicht: 85 kg
Setting: thuis, op de bank hangen
Alleen of met wie: Samen met mijn vriend
Huidige gemoedstoestand: Rustig, relaxed, goed gevoel
18:05: Capsule van 160 mg ingenomen (afgewogen op nauwkeurige weegschaal)
18:47: Ik heb het idee dat er meer spanning op mijn kaken staat, een beetje dat verkrampt gevoel.
19:03: Er komt steeds meer lucht naar boven (boertjes), geen misselijkheid.
19:20: Ik heb het idee dat de piek eraan zit te komen, vergelijkbaar met xtc maar iets rustiger.
19:30: Rustiger? Oké dat blijkt nu gelogen. Het moment komt weer naar boven, net zoals met xtc, met: "Waarom ben ik hier ook alweer aan begonnen?"
19:38: Ik krijg koude klamme handen
19:45: Het focussen op mijn telefoon/toetsenbord word lastiger, om de letters lijkt een waas te komen
19:53: Alles word weer 'relaxed', de eerste piek bereikt. Naar toilet gaan gaat prima, wel de deurklink 3 keer misgegrepen. Mijn excuus tegen mezelf: 'Het was donker'
20:15: Tot nu toe heeft het voor mijn gevoel veel weg van xtc. Mijn vriend ervaart het een klein beetje heftiger. De piek lijkt er te zijn/over te zijn
20:25: Oké, dat was de piek nog niet of dit is een nieuwe, het lijkt weer iets heftiger te worden, niet te heftig, het is wel prima zo.
20:40: Het geeft mij een lekker comfy, warm gevoel van binnen. Lekker een beetje in mijn eigen bubbeltje.
20:42: Praten gaat makkelijk, uit mijn woorden komen moeilijker (praten met een dubbele tong).
20:51: Voor mijn gevoel is er al een half uur voorbij (positief). Ik kan genieten van dit gevoel, heerlijk comfy en warm van binnen. Ik zou bijna gaan houden van de wereld maar de realiteit laat me even walgen, ik wil weer een feestje/festival 😭 kut COVID-19.. (2019...2021.. Hoe lang gaat het nog duren???)
--- updates volgen nog indien het forum dat toestaat en ik zelf in de mogelijkheid ben. Vragen mogen gesteld worden --
Merk niet veel aan het 'feestvariant' gedeelte op het moment. Het is denk ik ook in welk gezelschap en welke locatie je bent5apb is de bank variant hoorde ik en 6 de feestvariant , festival hahaha oops
Zeker zeker, eerste keer en tot nu toe positief. Vraag me alleen echt af.. wat ik nu voel is dat een piek of tussenmoment. Het voelt nu een beetje "gewoon". Snap je?Woohoo, veel plezier! 6-APB is nice. <3
Ah, excuus. Dan heb je bericht verkeerd geïnterpreteerd.Ik wil het juist niet gaan combineren door wat je zelf al zegt: het eerst leren kennen. Maar kan ik hetzelfde (6apb) bijpakken? Zo ja, hoeveel en na hoelang vanaf inname eerste capsule?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."