Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Aan welk liedje denk je nu en waarom? Aftrap: Walking in the air - Sefa Omdat als ik loop het gevoel heb alsof ik op wolken loop 🤣"
"rowdy zei: Marco Lys - Raving Omdat ik met mijn ogen dicht terug denk aan mijn eerste xtc ervaring op een geweldig house feest in Amsterdam in december 2019 en dit nummer gedraaid werd en ik heerlijk aan het dansen was met mijn vriendin. Klik om te vergroten... Mooie herinneringen zo te lezen. Ook leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die de eerste keer een drug met een liedje combineer en kan onthouden terwijl het lied wat ik bijvoorbeeld nuchter 4 uur geleden heb gehoord niet eens meer weet!"
"Oehh heerlijk divers allemaal 😍"
"Rivalrie zei: Tjoe tjoe wa.... omdat ik daar gek van word Klik om te vergroten... Omg thanks.. nu heb ik die in mijn hoofd.. AAAAAAAAAAA"
"Rivalrie zei: Deze dan... Klik om te vergroten... Deze kende ik (nog) niet haha"
"Flower123 zei: Ik durf niet eens het ding te posten wat als eerst in m'n hoofd opkwam😂😂😂 Dan gaat iedereen me sowieso haten Klik om te vergroten... Deel het! Ik ben benieuwd! Zolang het maar niet Carnival van de Efte... oke nu heb ik die in mijn hoofd"
"Coke Spook zei: Ga je feesten in belgie?? Lol ik heb de mooiste dingen in belgie meegemaakt vroeguurrrrr toen alles beter was Klik om te vergroten... Vruuger ging ik naar feesten in België haha, nu op het moment al zo ongeveer een jaartje nergens meer 🤣"
"We hebben het allemaal wel.. Je hebt wat gebruikt of bent gewoon nuchter en denk terug aan vruuger... 10 jaar geleden, 4 jaar of wat dan ook en denken aan een liedje. Je wil dit liedje delen maar niemand ken het lied of de artiest terwijl het al lang bestaat. Welke underrated/unknown lied/artiest wil je delen/kenbaar maken? Misschien kunnen we hem bekender krijgen door ernaar te luisteren"
"Rivalrie zei: Lady dana. Snap niet dat zij niet de main act is op defqon.... Klik om te vergroten... Woah klikt lekker, morgen hier eens op de Sonos installatie in huis afspelen"
"BraboF zei: World of the dream - peacock en sefa Puur door jouw input😁 Klik om te vergroten... Nice! Mooi lied ook 👌🏼"