Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums(Finished) LIVE: tripreport 6apb

(Finished) LIVE: tripreport 6apb

70 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
N
NystagmusLid
01-01-2024, 00:00
#1
In plaats van bijnemen met 6-apb of 3mmc kan je ook is aan Ketamine denken. Sinds ik deze combo heb ontdekt hoef ik niet meer te herdoseren. Hierdoor is de kater een stuk minder. De trip wordt er iets introverter van maar de space en euforie zijn soms echt ongekend. Na de piek, of het nou mdma, 6-apb of 3mmc is, neem ik dan een paar puntjes keta bij.
K
KimmiiLid
01-01-2024, 00:00
#2
wapboy zei:
heerlijk is dit..... af en toe een ballonetje erbij en lekker kijken naar m'n trip/wap verlichting en lekkere muziek op koptelefoon.:rock:

ps @Kim-93 ..... ik neem na ongeveer 5 uurtjes ook wel eens 100mg bij ..... maar wou het jouw gisteravond nog niet adviseren ivm 1e keer :blush:
Klik om te vergroten...
Oh geen probleem hoor haha, maar ben af en toe wel van het zoeken naar een uitdaging :) al viel de uitdaging van 100mg bijpakken en overleven wat makkelijk uit. Met 2 vingers in mijn neus de uitdaging gehaald joh! Moment, even mijn vingers uit mijn neus halen, moet een puntje 3mmc door 🤣
K
KimmiiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nystagmus zei:
In plaats van bijnemen met 6-apb of 3mmc kan je ook is aan Ketamine denken. Sinds ik deze combo heb ontdekt hoef ik niet meer te herdoseren. Hierdoor is de kater een stuk minder. De trip wordt er iets introverter van maar de space en euforie zijn soms echt ongekend. Na de piek, of het nou mdma, 6-apb of 3mmc is, neem ik dan een paar puntjes keta bij.
Klik om te vergroten...
Keta is voor mij tegenwoordig een no-go. Heb nog niet veel keta gebruikt maar ik moet ontzettend veel bijpakken wil ik over het gevoel van 'licht aangeschoten' komen en me hierna echt een beetje waus voelen. Weet niet wat dat is maar volgens mij heeft keta amper werking op mij
K
KimmiiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kim-93 zei:
xtc is één piek, 6apb blijft komen en gaan
Klik om te vergroten...
Rivalrie zei:
Andersom bedoel je?:tongueout:
Klik om te vergroten...
Nee, dat niet voor mijn gevoel.
Bij XTC heb ik één heftig moment en dan word de XTC-feeling 'steady'.
Bij 6-apb heb ik een best wel heftig moment (niet qua intensiteit maar bijzonder gevoel als je het voor het eerst gebruikt), dan word het gevoel 'steady' tot er weer een heftig moment komt. De pieken komen naar mijn idee/gevoel in vlagen en buiten deze vlagen om, gewoon een constant comfy en warm gevoel :)

Dat is hoe ik het heb ervaren dan!
E
ExtaseLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kim-93 zei:
Indien de website het toestaat en ik zelf ertoe in staat ben, bewerk ik dit bericht met nieuwe updates, een soort van 'live' tripreport.

Geslacht: vrouw
Leeftijd: 27 jaar
Lengte: 172 cm
Gewicht: 85 kg

Setting: thuis, op de bank hangen
Alleen of met wie: Samen met mijn vriend
Huidige gemoedstoestand: Rustig, relaxed, goed gevoel

18:05: Capsule van 160 mg ingenomen (afgewogen op nauwkeurige weegschaal)

18:47: Ik heb het idee dat er meer spanning op mijn kaken staat, een beetje dat verkrampt gevoel.

19:03: Er komt steeds meer lucht naar boven (boertjes), geen misselijkheid.

19:20: Ik heb het idee dat de piek eraan zit te komen, vergelijkbaar met xtc maar iets rustiger.

19:30: Rustiger? Oké dat blijkt nu gelogen. Het moment komt weer naar boven, net zoals met xtc, met: "Waarom ben ik hier ook alweer aan begonnen?"

19:38: Ik krijg koude klamme handen

19:45: Het focussen op mijn telefoon/toetsenbord word lastiger, om de letters lijkt een waas te komen

19:53: Alles word weer 'relaxed', de eerste piek bereikt. Naar toilet gaan gaat prima, wel de deurklink 3 keer misgegrepen. Mijn excuus tegen mezelf: 'Het was donker'

20:15: Tot nu toe heeft het voor mijn gevoel veel weg van xtc. Mijn vriend ervaart het een klein beetje heftiger. De piek lijkt er te zijn/over te zijn

20:25: Oké, dat was de piek nog niet of dit is een nieuwe, het lijkt weer iets heftiger te worden, niet te heftig, het is wel prima zo.

20:40
: Het geeft mij een lekker comfy, warm gevoel van binnen. Lekker een beetje in mijn eigen bubbeltje.

20:42: Praten gaat makkelijk, uit mijn woorden komen moeilijker (praten met een dubbele tong).

20:51: Voor mijn gevoel is er al een half uur voorbij (positief). Ik kan genieten van dit gevoel, heerlijk comfy en warm van binnen. Ik zou bijna gaan houden van de wereld maar de realiteit laat me even walgen, ik wil weer een feestje/festival 😭 kut COVID-19.. (2019...2021.. Hoe lang gaat het nog duren???)

21:11: Ik ben snel afgeleid door meerdere topics hier op DF. Intussen merk ik wel dat ik meer op de binnenkant van mijn onderlip aan het bijten ben, verder geen kaakklemming, wel een soort van spanning die op mijn kaak staat.

21:31: Prima zo, heerlijk warm gevoel. Kan er weinig woorden aan vuil maken zoals ik in sommige tripreports lees. Mag wel iets meer 'pit' in zitten de volgende keer voor mijn gevoel nu. Het blijft een beetje steken heb ik het idee, beetje eentonig voor mijn gevoel.

21:49: "Split the ocean, cross the sea.. Walk on water if you believe" ohhh yesyes, I believe but I won't try, too cold.. "We're walking in the air. We're floating in the moonlit sky. The people far below are sleeping as we fly. I'm holding very tight…" Hmmm it's almost 10pm on a saturday evening.. The people won't sleep now..
~ afgeleid als de pest 🤣

22:21: Helluppp, het gevoel begint een beetje "gewoon" aan te voelen. Is dit een 'piek' of 'tussenmoment'?

22:45: Mijn gehoor werkt in iedergeval goed, de vlieg in huis hoor ik kneitergoed zoemen.. waar is de vliegenmepper?

23:15: Advies gevraagd bij een mede DF gebruiker die voor mij betrouwbaar lijkt/overkomt om bij te pakken. Intensiteit van huidig ingenomen capsule (bijna 6 uur geleden) is minimaal en mag wel wat meer zijn.

23:30: Capsule van 100mg bijgepakt op aanraden van mede DF gebruiker die ermee bekend is. Dankjewel allemaal voor het delen jullie ervaring/kennis over de drug in het algemeen en over het bijpakken (en welke dosis).

00:03: De letters van mijn telefoon toetsenbord krijgen weer een 'waas' eromheen, het warme gevoel komt weer terug. Krijg het idee dat de 2e dosis (het bijpakken) zijn werk langzaam begin te doen. (Of is dat te vroeg?)

00:40: Creativiteit is volop aanwezig! Zojuist een gedicht geschreven over corona. Zal hem hieronder in een reactie delen.

02:08: Nog steeds lekker gaande, helemaal aan het genieten van het gevoel. Bij deze sluit ik voor nu mijn LIVE tripreport. Bijzonderheden zal ik nog melden, maar verder ga ik hiervan genieten! Tevens ben ik zo snel afgeleid dat ik het vergeet bij te houden, bijna 1,5 uur niets geüpdatet terwijl ik intussen weer klamme handen heb gekregen, mijn telefoon ontzettend licht aanvoelt en ik mezelf eindelijk weer eens durf open te stellen hier op DF.

04:13: Samen met mijn vriend besloten om een klein puntje 3mmc bij te pakken en geen grote punt op advies van net nieuw gemaakte vrienden op DF. I appreciate it, thank you!

04:45: Voel me heerlijk en fijn. Voor mijn gevoel is 3mmc rustiger nu. De eentonigheid van 6apb begon een beetje mijn neus uit te komen. Vraag me echt af of de RC wel zuiver is die we hebben..

05:44: Samen nog een klein puntje 3mmc bijgepakt.
Klik om te vergroten...
Leuk tripreport joh! :)
Erg herkenbaar en ook de favoriet van ons een of tweemaal per jaar!

Hoe is het nu met jullie? Geen dip?
K
KimmiiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Extase zei:
Leuk tripreport joh! :)
Klik om te vergroten...
Thank you!
D
DigitalismLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kim-93 zei:
Het gevoel wat ik had op het begin, het comfy, warm gevoel kwam terug en was iets sterker, en heb de binnenkant van mijn lip kapot gebeten 🤣 verder niet heel veel anders. Denk dat deze RC die we in het bezit hebben niet zo goed/zuiver is of ik merk gewoon vrijwel niets tot weinig van 6apb. Misschien dat ik de volgende keer de begin dosis iets wat omhoog, 160mg was voor mij van kracht voor een korte duur. Hierna begon het allemaal dus wat "gewoontjes" te voelen wat heeft geresulteerd tot bijpakken :wink:

Hopelijk snap je er iets van haha
Klik om te vergroten...
Beter, maar niet waar je op hoopte dus. Om de kwaliteit van je 6-APB te achterhalen zou je het kunnen laten testen. Weet je ook gelijk of je de volgende keer bij een andere vendor moet bestellen. Naast de kwaliteit van het product, zou het natuurlijk ook aan jullie (lichaam) kunnen liggen. Hoe vaak hebben jullie in het afgelopen jaar stofjes gebruikt die op serotonine werken?
K
KimmiiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Extase zei:
Hoe is het nu met jullie? Geen dip?
Klik om te vergroten...
Nee, nog steeds op 3mmc aan het doorgaan 😆 uurtje geleden nog bijgepakt
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kim-93 zei:
Bij 6-apb heb ik een best wel heftig moment (niet qua intensiteit maar bijzonder gevoel als je het voor het eerst gebruikt), dan word het gevoel 'steady' tot er weer een heftig moment komt. De pieken komen naar mijn idee/gevoel in vlagen en buiten deze vlagen om, gewoon een constant comfy en warm gevoel :)

Dat is hoe ik het heb ervaren dan!
Klik om te vergroten...
Zo heb ik het dus ook...... in de rustige momenten doe ik vaak wat er in me opkomt wat ik nog wilde doen tijdens gebruik...... kop aardbeien thee maken enz.
Zelfs al een keer aan het stofzuigen geslagen omdat ik dat die dag vergeten/achterwege gelaten had 🙈 ...... daar sta je dan 's nachts om 2 uur
1611486965019.png
K
KimmiiLid
01-01-2024, 00:00
#10
wapboy zei:
Zo heb ik het dus ook...... in de rustige momenten doe ik vaak wat er in me opkomt wat ik nog wilde doen tijdens gebruik...... kop aardbeien thee maken enz.
Zelfs al een keer aan het stofzuigen geslagen omdat ik dat die dag vergeten/achterwege gelaten had 🙈 ...... daar sta je dan 's nachts om 2 uur
Bekijk bijlage 14859
Klik om te vergroten...
Toch moet ik je meegeven, een Cup a soup of drinkbollion (Cup a soup Kip en drinkbollion Kip is GOUD!) gaan ook erg makkelijk weg op een avond/nacht/dag/paar dagen de snuifduif op 3mmc/4mmc uithangen. Het geeft toch weer wat extra's aan je lichaam wat je anders niet krijgt (eten lukt vaak toch niet). En dan een stukje soepstengel in je warm drinken houden, tot deze lekker zacht is en dan dat 'zacht' gedeelte met je tong tegen je gehemelte kapot duwen (dat is gewoon standaart een tick van mezelf, nuchter of niet, met soepstengels en warme soep/bouillon.

Enn.. je kunt ook het het stukje 'tot deze lekker zacht is en dan dat 'zacht' gedeelte met je tong tegen je gehemelte kapot duwen' heel anders lezen/interpreteren dan dat mijn intentie was. Have fun xD
K
KimmiiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Digitalism zei:
Beter, maar niet waar je op hoopte dus. Om de kwaliteit van je 6-APB te achterhalen zou je het kunnen laten testen. Weet je ook gelijk of je de volgende keer bij een andere vendor moet bestellen. Naast de kwaliteit van het product, zou het natuurlijk ook aan jullie (lichaam) kunnen liggen. Hoe vaak hebben jullie in het afgelopen jaar stofjes gebruikt die op serotonine werken?
Klik om te vergroten...
Hmm daar heb je een punt.. Thanks, ga even volgende keer 6apb beter plannen :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."