#1
Ik had helaas niet t gevoel dat t constant pieken was. Hoogstens net wat langer dan MDMA en daarnaast was ik er helder op. Was de vloeibare.
ik heb precies hetzelfde ervaren op dezelfde dosis. Vond het daardoor niet beter dan MDMA. Vervolgens afgesloten met XTC wat de kater intens maakte 🤣Het gevoel wat ik had op het begin, het comfy, warm gevoel kwam terug en was iets sterker, en heb de binnenkant van mijn lip kapot gebeten 🤣 verder niet heel veel anders. Denk dat deze RC die we in het bezit hebben niet zo goed/zuiver is of ik merk gewoon vrijwel niets tot weinig van 6apb. Misschien dat ik de volgende keer de begin dosis iets wat omhoog, 160mg was voor mij van kracht voor een korte duur. Hierna begon het allemaal dus wat "gewoontjes" te voelen wat heeft geresulteerd tot bijpakken
Hopelijk snap je er iets van haha