Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums(Finished) LIVE: tripreport 6apb

(Finished) LIVE: tripreport 6apb

70 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had helaas niet t gevoel dat t constant pieken was. Hoogstens net wat langer dan MDMA en daarnaast was ik er helder op. Was de vloeibare.
Kim-93 zei:
Het gevoel wat ik had op het begin, het comfy, warm gevoel kwam terug en was iets sterker, en heb de binnenkant van mijn lip kapot gebeten 🤣 verder niet heel veel anders. Denk dat deze RC die we in het bezit hebben niet zo goed/zuiver is of ik merk gewoon vrijwel niets tot weinig van 6apb. Misschien dat ik de volgende keer de begin dosis iets wat omhoog, 160mg was voor mij van kracht voor een korte duur. Hierna begon het allemaal dus wat "gewoontjes" te voelen wat heeft geresulteerd tot bijpakken :wink:

Hopelijk snap je er iets van haha
Klik om te vergroten...
ik heb precies hetzelfde ervaren op dezelfde dosis. Vond het daardoor niet beter dan MDMA. Vervolgens afgesloten met XTC wat de kater intens maakte 🤣
D
DigitalismLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kim-93 zei:
Ik heb met oud en nieuw 4mmc gehad, daarvoor ergens eind november volgens mij ook 4mmc, verder gebruik ik verder niet veel anders dan 3mmc/4mmc
Klik om te vergroten...
Ah, dus je pauzes duren vaak een maand. Dat is natuurlijk korter dan de 2-3 maanden die wordt aangeraden, maar ook weer niet heel extreem. Dank voor je antwoord.
R
RoelloLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zie tot nu toe alleen maar goede trip-reports wat betreft 6-apb. Wel op youtube een filmpje tegengekomen over dat een vrouw in zware psychose was beland, maar dit had gewoon te maken met dat ze met haar vriend ging bingen. Ik ga het morgen voor de eerste keer gebruiken in de pellet form 130mg. Ben vooral benieuwd naar hoe het kwa verschil aanvoelt met XTC. Dit heb ik meerdere keren gebruikt in het verleden en Ik hoorde dat 6-apb op 1 plateau blijft hangen en minder schommelt met heftige vlagen wat ik ook minder prettig vindt aangezien je daar flink in kunt blijven hangen als ik kijk naar mijn ervaring met X. Dus een soort X maar dan met wat meer vrijheid in het sturen van de trip. Ik zal overmorgen laten weten of dit ook daadwerkelijk voor mij zo was. Groeten
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik dacht dat het juist niet in vlagen kwam.
Elke keer als ik het doe blijf ik 10u in de piek hangen.
K
KimmiiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Digitalism zei:
Ah, excuus. Dan heb je bericht verkeerd geïnterpreteerd.

Zelf heb ik wel ervaring met dit stofje, maar niet met bijnemen. Het duurt lang voordat het werkt, dus bijnemen zal ook in dat opzicht je avontuur verlengen. Bovendien vind ik 160 mg al een stevige dosis. Volgens Erowid ook overigens. Zou in ieder geval niet meer dan 40 mg nemen. Dat is 'maar' 25% van je initiële dosis, maar wellicht geeft die wel net dat zetje waar je naar op zoek bent.
Klik om te vergroten...
Oh kan gebeuren hoor, het is sowieso ook moeilijk om iemand zijn of haar intenties te begrijpen via het internet (of op 1,5 meter afstand..)

Hmm stevige dosis kan ik me momenteel totaal niet in vinden, vind het allemaal eigenlijk wel meevallen. Mijn vriend zegt ook op dit moment: "Op zo'n moment als dit zou ik bijpakken." Bij navraag merkt hij er ook nog vrij weinig van. We hebben de 6apb online besteld, heb het idee dat de kwaliteit ook wat slechter is (hebben we al eerder eens met 3mmc gehad). Dus ik twijfel of (begrijp me niet verkeerd, ben geen verslaafde), 40mg genoeg is om dit effect te versterken.

En gaat het, wanneer we bijpakken, weer 2 uur duren voordat het gaat inwerken of werkt het sneller omdat het al in je lichaam zit?
D
DigitalismLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kim-93 zei:
Oh kan gebeuren hoor, het is sowieso ook moeilijk om iemand zijn of haar intenties te begrijpen via het internet (of op 1,5 meter afstand..)

Hmm stevige dosis kan ik me momenteel totaal niet in vinden, vind het allemaal eigenlijk wel meevallen. Mijn vriend zegt ook op dit moment: "Op zo'n moment als dit zou ik bijpakken." Bij navraag merkt hij er ook nog vrij weinig van. We hebben de 6apb online besteld, heb het idee dat de kwaliteit ook wat slechter is (hebben we al eerder eens met 3mmc gehad). Dus ik twijfel of (begrijp me niet verkeerd, ben geen verslaafde), 40mg genoeg is om dit effect te versterken.

En gaat het, wanneer we bijpakken, weer 2 uur duren voordat het gaat inwerken of werkt het sneller omdat het al in je lichaam zit?
Klik om te vergroten...
Haha, true.

Qua intensiteit hoef je in ieder geval niet nog meer van jullie huidige dosis te verwachten. Dus jullie zijn niet ongeduldig o.i.d. en nemen niet te snel bij (wat je wel vaak ziet gebeuren). Of die 40 mg voor de gezochte verandering gaat zorgen, kan ik je niet garanderen. Echter wil ik het niet op m'n geweten hebben dat mijn uitspraak ertoe leidt dat jullie iets oplopen. Mijn ervaring is dat een redose over het algemeen wel sneller werkt dan een eerste dosis.
K
KimmiiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Digitalism zei:
Haha, true.

Qua intensiteit hoef je in ieder geval niet nog meer van jullie huidige dosis te verwachten. Dus jullie zijn niet ongeduldig o.i.d. en nemen niet te snel bij (wat je wel vaak ziet gebeuren). Of die 40 mg voor de gezochte verandering gaat zorgen, kan ik je niet garanderen. Echter wil ik het niet op m'n geweten hebben dat mijn uitspraak ertoe leidt dat jullie iets oplopen. Mijn ervaring is dat een redose over het algemeen wel sneller werkt dan een eerste dosis.
Klik om te vergroten...
Dankjewel voor je antwoord :)
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoe gaat ie?
K
KimmiiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Snuffelaar zei:
Hoe gaat ie?
Klik om te vergroten...
Het gaat goed, lekker relaxed op de bank met een Decibel DVD van 2007 aan. Intensiteit had wel wat meer gemogen, 5 minuten geleden een capsule bijgepakt.
K
KimmiiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Snuffelaar zei:
Hoe gaat ie?
Klik om te vergroten...
Wel lief dat je het vraagt :)
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kim-93 zei:
Het gaat goed, lekker relaxed op de bank met een Decibel DVD van 2007 aan. Intensiteit had wel wat meer gemogen, 5 minuten geleden een capsule bijgepakt.
Klik om te vergroten...
Heb je 160mg bijgepakt ?
K
KimmiiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rivalrie zei:
Heb je 160mg bijgepakt ?
Klik om te vergroten...
Nee zeker niet! 100mg haha, kun je ook in de tripreport lezen :wink:
K
KimmiiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gedicht net even uit mijn mouw geschud over corona. Het gedicht heb ik, wat dan ook best bijzonder is, corona genoemd.

Corona,
Wat ben jij een lelijk gedrocht.
Neemt alle festivals van 2020 af,
Waar ik al kaartjes voor had gekocht.

Maatregelen,
Waar je 'U' tegen zegt.
Sommige misplaatst,
Sommige terecht.

Avondklok,
Alsof corona de tijd weet,
Die tussen specifieke tijden niets doet,
Maar buiten die tijden, je aansteekt.

Kabinet,
Wat een prutsers zijn dat.
Groeit het hun petje te boven,
Treden ze af, zijn ze het zat.

Corona,
Wat ben jij een lelijk gedrocht.
We zien je gelukkig niet, maar het lange duren,
had ik zeker niet achter je gezocht!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Voel je de tweede al goed ? :tongueout:
K
KimmiiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rivalrie zei:
Voel je de tweede al goed ? :tongueout:
Klik om te vergroten...
Mwah ik voel wel het warme gevoel van binnen maar verder nog niet heel veel bijzonders. Zal dadelijk wel anders zijn na een stukje lopen in huis. Ga zo eens kijken of ik naar mijn eigen gezeik kan luisteren op de toilet 🤣

Misschien niet netjes voor een vrouw om bovenstaande te zeggen/typen maar that's me!
'Unne egte buur oet ut gat wer ik vandoan kom zee ze hier'
(= een echte boer uit het gaat waar ik vandaan kom zeggen ze hier)
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kim-93 zei:
Mwah ik voel wel het warme gevoel van binnen maar verder nog niet heel veel bijzonders. Zal dadelijk wel anders zijn na een stukje lopen in huis. Ga zo eens kijken of ik naar mijn eigen gezeik kan luisteren op de toilet 🤣

Misschien niet netjes voor een vrouw om bovenstaande te zeggen/typen maar that's me!
'Unne egte buur oet ut gat wer ik vandoan kom zee ze hier'
(= een echte boer uit het gaat waar ik vandaan kom zeggen ze hier)
Klik om te vergroten...

Ben je belg dan ? 🤣 ook al tijdje interesse in 6apb maar nog niet tot bestellen gekomen. Wat is het verschil bij jou met xtc?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kim-93 zei:
Mwah ik voel wel het warme gevoel van binnen maar verder nog niet heel veel bijzonders. Zal dadelijk wel anders zijn na een stukje lopen in huis. Ga zo eens kijken of ik naar mijn eigen gezeik kan luisteren op de toilet 🤣

Misschien niet netjes voor een vrouw om bovenstaande te zeggen/typen maar that's me!
'Unne egte buur oet ut gat wer ik vandoan kom zee ze hier'
(= een echte boer uit het gaat waar ik vandaan kom zeggen ze hier)
Klik om te vergroten...
Twente ?
K
KimmiiLid
01-01-2024, 00:00
#18
🐺PsyTekz zei:
Ben je belg dan ? 🤣 ook al tijdje interesse in 6apb maar nog niet tot bestellen gekomen. Wat is het verschil bij jou met xtc?
Klik om te vergroten...
Nee geen Belg, woon dichtbij de grens van België, omgeving Eindhoven zeg maar :wink:

XTC ervaar ik net wat heftiger, en op sommige momenten heb ik het idee alsof iedereen me aankijkt of boos is op mij, beetje het spichtige (als ik het goed zeg) met af en toe woede/agressie in mij wat ik gelukkig niet uit.

6-apb is voor mijn gevoel het fijne gedeelte van XTC. Warm gevoel van binnen, veel liefde en totaal geen woede/agressie.

Wel iets om rekening mee te houden is de 'inwerktijd'. Het duurt best lang bij 6apb om tot zijn werking te komen en heeft meer pieken zoals xtc (xtc is één piek, 6apb blijft komen en gaan).

Misschien dat @Michael-123 en @De Apotheker hun ervaringen ook willen delen :)
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kim-93 zei:
xtc is één piek, 6apb blijft komen en gaan).
Klik om te vergroten...
Andersom bedoel je?:tongueout:
M
Michael-123Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Kim-93 zei:
Nee geen Belg, woon dichtbij de grens van België, omgeving Eindhoven zeg maar :wink:

XTC ervaar ik net wat heftiger, en op sommige momenten heb ik het idee alsof iedereen me aankijkt of boos is op mij, beetje het spichtige (als ik het goed zeg) met af en toe woede/agressie in mij wat ik gelukkig niet uit.

6-apb is voor mijn gevoel het fijne gedeelte van XTC. Warm gevoel van binnen, veel liefde en totaal geen woede/agressie.

Wel iets om rekening mee te houden is de 'inwerktijd'. Het duurt best lang bij 6apb om tot zijn werking te komen en heeft meer pieken zoals xtc (xtc is één piek, 6apb blijft komen en gaan).

Misschien dat @Michael-123 en @De Apotheker hun ervaringen ook willen delen :)
Klik om te vergroten...
Ik heb hier niks op aan te vullen 🙌🏼

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."