Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kim-93 zei: Nee geen Belg, woon dichtbij de grens van Belgiรซ, omgeving Eindhoven zeg maar XTC ervaar ik net wat heftiger, en op sommige momenten heb ik het idee alsof iedereen me aankijkt of boos is op mij, beetje het spichtige (als ik het goed zeg) met af en toe woede/agressie in mij wat ik gelukkig niet uit. 6-apb is voor mijn gevoel het fijne gedeelte van XTC. Warm gevoel van binnen, veel liefde en totaal geen woede/agressie. Wel iets om rekening mee te houden is de 'inwerktijd'. Het duurt best lang bij 6apb om tot zijn werking te komen en heeft meer pieken zoals xtc (xtc is รฉรฉn piek, 6apb blijft komen en gaan). Misschien dat @Michael-123 en @De Apotheker hun ervaringen ook willen delen Klik om te vergroten... Ik heb hier niks op aan te vullen ๐๐ผ"
"Heerlijk label ๐๐คค"
"volgens mij nog niet gezien! Zal die vdw eens kijken! Thanks voor de tip ๐๐ผ"
"Coke Spook zei: Klik om te vergroten... Aah thanks! Ik sla m op voor later haha!"
"Coke Spook zei: Ik ben meest van de oldskool 90's begin milenium!! DJ PROMO file setsss ๐ฅณ Klik om te vergroten... Promo eindbaas, Vince zn Qlimax set van 2005 ๐๐ฅฐ"
"Heb hier nu net de dvd aangezet van Decibel 2007 ๐คค"
"Coke Spook zei: Ga je feesten in belgie?? Lol ik heb de mooiste dingen in belgie meegemaakt vroeguurrrrr toen alles beter was Klik om te vergroten... Vroeger was alles beter is wel een lekker feestje ๐"
"Coke Spook zei: He he now were talking!!! Komen wij uit rotterdammm... ken je dat niet horuh dan!! Nighttown was nie echt mijn smaak.... Parkzicht Boot Barroca Revolution Energiehal Maasgebouw Ahoy Maassilo Tunnels onder de A13 Witte de wit en vul maar aan!!! The birthplace of hardcore! Klik om te vergroten... Ik heb jaren geleden ooit nog een x gedraaid in de Hollywood Music Hall ๐"
"Sabotage zei: ook geweest .vond het niet zo te hip Klik om te vergroten... Was voor een enkele keer wel prima maar niet meer dan dat inderdaad! Ook teveel minderjarigen naar mijn mening"
"Voor de hardstyle liefhebbers onder ons ๐ Physika, blijft underrated ondanks zn uitstekende producties"