Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums(Finished) LIVE: tripreport 6apb

(Finished) LIVE: tripreport 6apb

70 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik dacht dat het juist niet in vlagen kwam.
Elke keer als ik het doe blijf ik 10u in de piek hangen.
K
KimmiiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Indien de website het toestaat en ik zelf ertoe in staat ben, bewerk ik dit bericht met nieuwe updates, een soort van 'live' tripreport.

Geslacht: vrouw
Leeftijd: 27 jaar
Lengte: 172 cm
Gewicht: 85 kg

Setting: thuis, op de bank hangen
Alleen of met wie: Samen met mijn vriend
Huidige gemoedstoestand: Rustig, relaxed, goed gevoel

18:05: Capsule van 160 mg ingenomen (afgewogen op nauwkeurige weegschaal)

18:47: Ik heb het idee dat er meer spanning op mijn kaken staat, een beetje dat verkrampt gevoel.

19:03: Er komt steeds meer lucht naar boven (boertjes), geen misselijkheid.

19:20: Ik heb het idee dat de piek eraan zit te komen, vergelijkbaar met xtc maar iets rustiger.

19:30: Rustiger? Oké dat blijkt nu gelogen. Het moment komt weer naar boven, net zoals met xtc, met: "Waarom ben ik hier ook alweer aan begonnen?"

19:38: Ik krijg koude klamme handen

19:45: Het focussen op mijn telefoon/toetsenbord word lastiger, om de letters lijkt een waas te komen

19:53: Alles word weer 'relaxed', de eerste piek bereikt. Naar toilet gaan gaat prima, wel de deurklink 3 keer misgegrepen. Mijn excuus tegen mezelf: 'Het was donker'

20:15: Tot nu toe heeft het voor mijn gevoel veel weg van xtc. Mijn vriend ervaart het een klein beetje heftiger. De piek lijkt er te zijn/over te zijn

20:25: Oké, dat was de piek nog niet of dit is een nieuwe, het lijkt weer iets heftiger te worden, niet te heftig, het is wel prima zo.

20:40
: Het geeft mij een lekker comfy, warm gevoel van binnen. Lekker een beetje in mijn eigen bubbeltje.

20:42: Praten gaat makkelijk, uit mijn woorden komen moeilijker (praten met een dubbele tong).

20:51: Voor mijn gevoel is er al een half uur voorbij (positief). Ik kan genieten van dit gevoel, heerlijk comfy en warm van binnen. Ik zou bijna gaan houden van de wereld maar de realiteit laat me even walgen, ik wil weer een feestje/festival 😭 kut COVID-19.. (2019...2021.. Hoe lang gaat het nog duren???)

21:11: Ik ben snel afgeleid door meerdere topics hier op DF. Intussen merk ik wel dat ik meer op de binnenkant van mijn onderlip aan het bijten ben, verder geen kaakklemming, wel een soort van spanning die op mijn kaak staat.

21:31: Prima zo, heerlijk warm gevoel. Kan er weinig woorden aan vuil maken zoals ik in sommige tripreports lees. Mag wel iets meer 'pit' in zitten de volgende keer voor mijn gevoel nu. Het blijft een beetje steken heb ik het idee, beetje eentonig voor mijn gevoel.

21:49: "Split the ocean, cross the sea.. Walk on water if you believe" ohhh yesyes, I believe but I won't try, too cold.. "We're walking in the air. We're floating in the moonlit sky. The people far below are sleeping as we fly. I'm holding very tight…" Hmmm it's almost 10pm on a saturday evening.. The people won't sleep now..
~ afgeleid als de pest 🤣

22:21: Helluppp, het gevoel begint een beetje "gewoon" aan te voelen. Is dit een 'piek' of 'tussenmoment'?

22:45: Mijn gehoor werkt in iedergeval goed, de vlieg in huis hoor ik kneitergoed zoemen.. waar is de vliegenmepper?

23:15: Advies gevraagd bij een mede DF gebruiker die voor mij betrouwbaar lijkt/overkomt om bij te pakken. Intensiteit van huidig ingenomen capsule (bijna 6 uur geleden) is minimaal en mag wel wat meer zijn.

23:30: Capsule van 100mg bijgepakt op aanraden van mede DF gebruiker die ermee bekend is. Dankjewel allemaal voor het delen jullie ervaring/kennis over de drug in het algemeen en over het bijpakken (en welke dosis).

00:03: De letters van mijn telefoon toetsenbord krijgen weer een 'waas' eromheen, het warme gevoel komt weer terug. Krijg het idee dat de 2e dosis (het bijpakken) zijn werk langzaam begin te doen. (Of is dat te vroeg?)

00:40: Creativiteit is volop aanwezig! Zojuist een gedicht geschreven over corona. Zal hem hieronder in een reactie delen.

02:08: Nog steeds lekker gaande, helemaal aan het genieten van het gevoel. Bij deze sluit ik voor nu mijn LIVE tripreport. Bijzonderheden zal ik nog melden, maar verder ga ik hiervan genieten! Tevens ben ik zo snel afgeleid dat ik het vergeet bij te houden, bijna 1,5 uur niets geüpdatet terwijl ik intussen weer klamme handen heb gekregen, mijn telefoon ontzettend licht aanvoelt en ik mezelf eindelijk weer eens durf open te stellen hier op DF.

04:13: Samen met mijn vriend besloten om een klein puntje 3mmc bij te pakken en geen grote punt op advies van net nieuw gemaakte vrienden op DF. I appreciate it, thank you!

04:45: Voel me heerlijk en fijn. Voor mijn gevoel is 3mmc rustiger nu. De eentonigheid van 6apb begon een beetje mijn neus uit te komen. Vraag me echt af of de RC wel zuiver is die we hebben..

05:44: Samen nog een klein puntje 3mmc bijgepakt.

07:55: iets wat grotere punt 3mmc bijgepakt

11:11: goede stevige schep gevuld met 3mmc gesnoven, verdomme zeg, dat deed weer meer pijn dan verwacht! (Foto toegevoegd van het schepje). Zijn overigens vaak spotgoedkoop te vinden op Wish/Ali. Hopelijk mogen deze namen van bedrijven wel gedeeld worden hier.

Zo niet: groot bedrijf met producten goedkoop uit China, rood logo, beginnend met eerste letter van het alfabet.
Ander genoemde app/website: Een 'wens' vertaald in het Engels, blauw logo met een witte W erin. Producten komen vaak ook uit China.

Zoeken naar: 'snorter spoon shovel' voor het beste resultaat op beide genoemde applicaties.
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ga gewoon door.......zie al herkenbare dingen (deurklink) ..... have fun
K
KimmiiLid
01-01-2024, 00:00
#4
wapboy zei:
Ga gewoon door.......zie al herkenbare dingen (deurklink) ..... have fun
Klik om te vergroten...
Haha komt zeker goed, is allemaal wel prima zo. Niets verkeerds aan, heerlijk genieten dit
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha leuk. 6apb heeft een constante piek.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ga er maar van uit dat je nog uren gaat pieken haha, je hebt vaak het gevoel van oh nu is de piek over, maar dan is hij er nog altijd.

De piek van 6apb is heel steady en met weinig golven en houdt gerust enkele uren aan, dus geniet ervan!
K
KimmiiLid
01-01-2024, 00:00
#7
HierEnDaarEenFuifje zei:
Ga er maar van uit dat je nog uren gaat pieken haha, je hebt vaak het gevoel van oh nu is de piek over, maar dan is hij er nog altijd.

De piek van 6apb is heel steady en met weinig golven en houdt gerust enkele uren aan, dus geniet ervan!
Klik om te vergroten...
Hahaha belooft nog wat dus! Gelukkig allebei morgen vrij, dus we kunnen er nog even tegen aan.

Uit je bericht kan ik merken dat 6apb niet nieuw is voor je. Raad je aan om bij te pakken over een x aantal uren? Zo ja, hoeveel mg?
K
KimmiiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rivalrie zei:
Haha leuk. 6apb heeft een constante piek.
Klik om te vergroten...
Klinkt goed :) Kunnen we nog even door dus haha
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kim-93 zei:
Hahaha belooft nog wat dus! Gelukkig allebei morgen vrij, dus we kunnen er nog even tegen aan.

Uit je bericht kan ik merken dat 6apb niet nieuw is voor je. Raad je aan om bij te pakken over een x aantal uren? Zo ja, hoeveel mg?
Klik om te vergroten...
Bijnemen met 160mg is niet nodig:tongueout:
K
KimmiiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rivalrie zei:
Bijnemen met 160mg is niet nodig:tongueout:
Klik om te vergroten...
Haha oké mooi, dus gewoon zo doorgaan voor zolang het duurt en niets bijpakken?
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kim-93 zei:
Haha oké mooi, dus gewoon zo doorgaan voor zolang het duurt en niets bijpakken?
Klik om te vergroten...
Nee niet bijnemen, het werkt echt langer door dan je denkt! Gewoon van genieten :)
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Apotheker zei:
Nee niet bijnemen, het werkt echt langer door dan je denkt! Gewoon van genieten :)
Klik om te vergroten...
Dit inderdaad :)
K
KimmiiLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Apotheker zei:
Nee niet bijnemen, het werkt echt langer door dan je denkt! Gewoon van genieten :)
Klik om te vergroten...
Thanks!
Rivalrie zei:
Dit inderdaad :)
Klik om te vergroten...
Danku :)
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kim-93 zei:
Indien de website het toestaat en ik zelf ertoe in staat ben, bewerk ik dit bericht met nieuwe updates, een soort van 'live' tripreport.

Geslacht: vrouw
Leeftijd: 27 jaar
Lengte: 172 cm
Gewicht: 85 kg

Setting: thuis, op de bank hangen
Alleen of met wie: Samen met mijn vriend
Huidige gemoedstoestand: Rustig, relaxed, goed gevoel

18:05: Capsule van 160 mg ingenomen (afgewogen op nauwkeurige weegschaal)

18:47: Ik heb het idee dat er meer spanning op mijn kaken staat, een beetje dat verkrampt gevoel.

19:03: Er komt steeds meer lucht naar boven (boertjes), geen misselijkheid.

19:20: Ik heb het idee dat de piek eraan zit te komen, vergelijkbaar met xtc maar iets rustiger.

19:30: Rustiger? Oké dat blijkt nu gelogen. Het moment komt weer naar boven, net zoals met xtc, met: "Waarom ben ik hier ook alweer aan begonnen?"

19:38: Ik krijg koude klamme handen

19:45: Het focussen op mijn telefoon/toetsenbord word lastiger, om de letters lijkt een waas te komen

19:53: Alles word weer 'relaxed', de eerste piek bereikt. Naar toilet gaan gaat prima, wel de deurklink 3 keer misgegrepen. Mijn excuus tegen mezelf: 'Het was donker'

20:15: Tot nu toe heeft het voor mijn gevoel veel weg van xtc. Mijn vriend ervaart het een klein beetje heftiger. De piek lijkt er te zijn/over te zijn

20:25: Oké, dat was de piek nog niet of dit is een nieuwe, het lijkt weer iets heftiger te worden, niet te heftig, het is wel prima zo.

20:40
: Het geeft mij een lekker comfy, warm gevoel van binnen. Lekker een beetje in mijn eigen bubbeltje.

20:42: Praten gaat makkelijk, uit mijn woorden komen moeilijker (praten met een dubbele tong).

20:51: Voor mijn gevoel is er al een half uur voorbij (positief). Ik kan genieten van dit gevoel, heerlijk comfy en warm van binnen. Ik zou bijna gaan houden van de wereld maar de realiteit laat me even walgen, ik wil weer een feestje/festival 😭 kut COVID-19.. (2019...2021.. Hoe lang gaat het nog duren???)

--- updates volgen nog indien het forum dat toestaat en ik zelf in de mogelijkheid ben. Vragen mogen gesteld worden --
Klik om te vergroten...
5apb is de bank variant hoorde ik en 6 de feestvariant , festival hahaha oops
K
KimmiiLid
01-01-2024, 00:00
#15
TripJess zei:
5apb is de bank variant hoorde ik en 6 de feestvariant , festival hahaha oops
Klik om te vergroten...
Merk niet veel aan het 'feestvariant' gedeelte op het moment. Het is denk ik ook in welk gezelschap en welke locatie je bent :wink:
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik start meestal met 200mg .....ga daar ongeveer 12 uurtjes lekker op dus je kunt nog eventjes :blush:
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik meestal tussen 160 en 220mg. Soms aan het einde een beetje xtc erbij:tongueout:
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat lekker. Heel veel plezier samen!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#19
Woohoo, veel plezier! 6-APB is nice. <3
K
KimmiiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Roze Olifant zei:
Woohoo, veel plezier! 6-APB is nice. <3
Klik om te vergroten...
Zeker zeker, eerste keer en tot nu toe positief. Vraag me alleen echt af.. wat ik nu voel is dat een piek of tussenmoment. Het voelt nu een beetje "gewoon". Snap je?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."