Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"5-ReMI-DMT zei: Net naar het toilet geweest, helemaal probleemloos! HR: 131 Klik om te vergroten... Dat scheelt weer!"
"Pipo982 zei: Ik mis sowieso het uitgaan man. De houseparty's zijn leuk maar het is toch anders haha Klik om te vergroten... Ik ook! Heb haast doorlig(zit)plekken van het bankhangen de afgelopen 12 maanden Thuis feesten is af en toe leuk, maar nu wel lang genoeg weer... De komende jaren geen huisfeestjes voor mij als dit alles voorbij is!"
"Heb wel soortgelijke hallucinaties gehad met andere drugs. Vertel je er later nog wel meer over! Nu moet ik gaan slapen. Want ook ik heb wat slaap in te halen. Ik zou zeggen neem een kopje thee, een warme douche en ga lekker slapen. Mocht je last hebben van auditieve hall's dan kun je zacht muziek aanzetten. Hopelijk gaat de hallucinaties snel over! Want is nou wel mooi geweest 😊"
"Spyro zei: Potverdorie, echt mooie ogen! Klik om te vergroten... Ik zie maar één oog?!"
"Spyro zei: Ik verwacht dat de andere net zo mooi is... 😜 Klik om te vergroten... Maar inderdaad, mooi oog! Tenzij die andere van glas is, zal die net zo mooi zijn"
"Purplext zei: Ik heb ze niet, voel me buitengesloten 😢 Klik om te vergroten... Ik dus ook!"
"5-ReMI-DMT zei: Ik vind aardbeien altijd al lekker, maar damn. Het zijn ook wel goeie aardbeien maar ik denk dat 6-APB er iets meer diepte in brengt!! Ach wat zeg ik, ik ben geen aardbeienconnaisseur Klik om te vergroten... Niet? Ik dacht dat jij dé aardbeienconnaisseur was hier!!"
"Purplext zei: Als laborant of apotheker het toch niet wordt, kan je altijd nog aardbeiensommelier worden Klik om te vergroten... Wat een topidee!"
"Rivalrie zei: Ik heb een bak aardbeien... Klik om te vergroten... Waarom heeft iedereen aardbeien?"
"Rivalrie zei: Goede vraag... Aanbieding denk ik? Haha Klik om te vergroten... haha wilde ik er nog achteraan zetten"