Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier ik lees graag verhalen van andere, en dacht laat ik me maar eens aanmelden voor deze site altijd handig, Ik ben 33 jaar en voor mijn dertigste nooit drugs gebruikt dat hoefde ik niet interesseerde me niet. Tot ik andere vrienden leerde kennen die mdma gebruikte uiteindelijk paar keer gebruikt van beetje naar heel veel totaal de weg kwijt ๐was dit echt fantastisch, maar toen las ik veel over 2cb Wauw ๐คฉ wat een verhalen die wilde ik proberen wist ik zeker, kennis had die 3 liggen dus we hadden er alle 3 1 op, was leuk alleen maar kei hard gelachen meer niks geen kleuren geen bewegingen maar was super leuk, helaas kan ik ze nu niet meer aankomen en kwam ik uit op 2cb-fly 2 keer op nu eerste keer te weinig en was maar klein beetje aan het lachen meer niet, afgelopen vrijdag avond besloten mijn vriend en ik toch wat meer te pakken we hadden allebei 20 milligram op en die voelde ik al snel binnen komen, en helaas ook de misselijkheid had even me vinger in de keel gedaan maar dat hielp niet helaas, maar ik liet de pret niet onderdrukken door de misselijkheid , we hadden the hangover op gezet jeetje het is een geweldige film maar vrijdag die een bleef lachen in de film de ander had een vervormt hoofd ๐๐maar al met al afgelopen vrijdag heb ik gevoeld wat je hoort te voelen bij een tripmiddel in een woord geweldig de kleuren op de muren onze vloer had roze lijnen alles bewoog ik vond t heerlijk ondanks de misselijkheid er nog steeds was, mijn vriend ging naar bed ik ging hangover 2 kjjken, maar ik vond het een beetje eng worden want ik dacht dat ik steeds iets zag in mijn ooghoeken, toch maar naar bed gegaan maar ging helemaal niet zag van alles leuke en gekke dingen ๐ van t een kwam t ander in bed dat was een geweldige ervaring ๐๐, toen weer eruit toch samen film gekeken en toen werden we om 3:30 wakker op de bank met een barstende koppijn dat was echt niet normaal zoveel pijn. Volgende dag bijna de hele dag nog koppijn gehad. En enigste wat ik zei tja dat kwam Gewoon door die geweldige kleuren en bewegingen en die waren mooi dusja ๐๐ maar ik vond de trip echt geweldig, als iemand ooit voor mij iets beters weet als 2cb-Fly want die koppijn en misselijk hoeven de volgende keer niet persee er bij te zijn ๐๐๐๐ groetjes en een fijne zondag"
"Alan zei: Hallo gisteren heb ik voor de eerste keer magic truffels genomen 10gr in thee moet zeggen voelde het een klein beetje maar beetje teleurgesteld zou nog eens willen proberen met hogere dosis mijn vraag is hoe lang zou ik nu wachten om het nog eens te proberen. Klik om te vergroten... Dat is jammer, ik ga het morgen avond nemen voor het eerst met mijn vriendin, in de smartshop zei die kan 10 tegen mij daarna 5 g bij pakken maar ik ben altijd te voorzichtig dus ik zou zeggen 7,5 Gr maar dan kan het achteraf miss weer tegen vallen dus ik weet het niet wat ik moet doen haha. Ik heb valhalla 15 Gr liggen. Ik ben heel benieuwd naar je volgende ervaring."
"Alan zei: Zeg eens hoe het geweest is en geniet. Klik om te vergroten... Dankjewel, ik weet alleen nog steeds niet hoeveel ik zal gaan pakkenโฆhij vertelde me beginnen met 10gr en daarna Eventueel 5 bij pakken, heb jij of iemand anders een advies voor mij? Het is de eerste keer voor me.."
"Harry In De Warrie zei: 10 is wel een goede dosis je wilt de eerste x ook niet te intens. Je kan altijd een volgende trip hoger proberen. Klik om te vergroten... Dankjewel, ja dat is ook zo ben alleen bang dat het teleurstellend is"
"Wat lief dat je er naar vraagt. Nee helaas niet goed gelukt, ik deed het samen met mijn vriendin . 1: het was te weinig ik had 10 gram valhalla 2: ik lag/zat niet lekker. 3: toen deed de tv raar en is mijn vriend er zeker een half uur mee bezig geweest, dus het viel tegen, de volgende keer ga ik toch meer pakken, ook zag ik niet veel visuals, ik heb me 3 dagen ingelezen, dus ik was echt goed voorbereid. Dus misschien verwachte ik ook voor de eerste keer teveel denk ik. Maar de volgende keer word het denk ik 15 gram."
"dendanny zei: Ik ken wat je bedoeld heb zelf ook adhd en heb het ook met mijn dex amfetamine. Alsook met normale pep. Bij mij is het meestal zo als ik rustig in de bank zit en ik neem een capsule gegarandeerd dat ik in slaap val of toch zeker zit te gapen alstie opkomt. Als ik echter gewoon actief bezig ben dan krijg ik ook wel even dat gaap moment maar daarna wordt ik er zeker wel energieker van. Ligt dus ook erg aan de setting en stemming! Klik om te vergroten... Ik heb dit dus ook, val er niet van in slaap maar als ik speed neem en lekker op de bank blijf liggen ga ik er wel lekker van praten fijn gevoel krijg ik maar blij wel lui van het liggen. pak ik speed en ga flink aan de slag in het huis met opruimen dan ga ik ook echt als n speer heerlijk knallen dan."
"Neo-Shulginist zei: Heb je van te voren een MAOI-dieet gevolgd? Dan eet je ongeveer een week (of langer) van te voren tyramine-arm; dus geen kaas of rookworst of zuurkool of gefermenteerde producten en ook zo min mogelijk vlees. 2C-B-FLY is namelijk een monoamino-oxidase-inhibitor (MAOI) waardoor je een hoge bloeddruk kan krijgen als je geen tyramine-arm dieet hebt gevolgd. Daar kan je hoofdpijn van krijgen. Misselijkheid en diarree zijn verder veelgenoemde bijwerkingen van 2C-B-FLY. Klik om te vergroten... Oh nee dat wist ik niet, dit was ook spontaan, maar die hoofdpijn en misselijk was echt overheersend ๐ฌ ik zal eens op Google kijken Bedankt"
"Dirkjan zei: Grappig report, maar denk volgende keer aan leestekens en alinea's. Het is nogal een brok tekst en het leest niet echt lekker weg. Ook smileys verliezen hun waarde als je ze dertien keer in een stukje gebruikt. Voor mij wordt 2C-B-Fly pas leuk vanaf 20 mg of meer. Alles hieronder is een soort MDMA met hele lichte visuals. Pas op want je kan bij hoge doseringen รฉcht lijp worden, dus probeer wel voorzichtig te ontdekken welke dosering je goed bevalt. Klik om te vergroten... Bedankt voor de tip, over leestekens en alineaโs. Nou dat merkte ik dus ook in die 2 keer hier voor dat het meer mdma effect had, pas bij 20mg had ik pas de echte trip te pakken..."
"jam zei: Ik zou moest je de kans hebben eens rondzoeken of je geen 2C-C kan vinden, deze worden nog verkocht bij sommige online vendors en is voor mij echt even goed of zelfs beter als 2C-B, en ik ben ook een echte 2C-B-Fan, 2C-B-FLY was voor mij wel fijn, maar was zeker niet even fijn als 2C-B of 2C-C. Klik om te vergroten... Okรฉ, nog nooit van gehoord of gelezen van 2C-C ik ga zoeken bedankt."
"johndeertrekker zei: ik vond 2cb-fly echt kut maar heb het wel vaak een kans gegeven op verschillende doseringen, vaak kreeg ik net als jij hoofdpijn en de come up duurt lang en is erg onaangenaam. ik raad je 2C-C aan Klik om te vergroten... Thanks! Ik ga zoeken, ja die hoofdpijn was echt heel vervelend maar goed de trip verder was mega"