Hey,
Laat ik ook is wat posten hahaha.
Mijn leukste ervaring is denk ik toch onder Invloed van 2-fdck op een totaal andere plek terecht kom soms, een plek met ruimte om te denken over alles wat je wilt of rondzwerven door gebouwen en allerlei vage shit zien met luciddreaming. Ik eindig dan meestal in een bos ergens waar je nog heel relaxed ligt of loopt uren lang. Soms ven je dagen weg en word je weer helder is er 2 uur voorbij ofzo.
Of 2cb met vrienden die totaal in de war raakte, en dan elkaar beetje mentaal fucken door bijvoorbeeld de tijd als die gevraagd wordt niet later te maken. (Dus vanaf 12 uur is t bijvoorbeeld een half uur later nog maat 2 over 12 als iemand t vaak vraagt) of dingen roepen als moest jij niet zo werken en ook leuk is: zit je nou in je broek te zeiken!!! Want ja met die zooi dan voel je dat ook echt Als iemand dat zegt, je ziet t water zo lopen.
Slechte ervaringen:
Nou O-pce heeft me wel een paar keer genaaid, de eerste keer werd ik gewoon maar niet nuchter denk dat ik gespaced heb van 8 uur savonds tot de volgende dag 2 uur maybe 3 uur smiddags ofzo daarna ging t wel weer redelijk.
Wel een geluksgevoel wat een week aanhield, maar later een keer blijkbaar op m'n piek bij zitten nemen en de volgende dag was ik zwaar depressief en voelde het alsof de hele wereld boos op me was including myself. Teleurgesteld in het leven en het idee dat ik t echt voorgoed had verpest. Waar ook een ander gevoel bij kwam wat meer neer kwam op laat iedereen maar lekker ik vertrek wel naar Afrika ofzo dan heeft niemand last van me en t leven is daar simpel.
Edit men bijzonderste slechtste maar ook wel weer grappige ervaring is vergiftiging in een kroeg, heb alles vanaf men laatste biertje, half 12, van andere moeten horen. Blijkbaar zat er een hoge dosis drugs in dat laatste biertje we denken dat t wss 3mmc was en dat t echt wel gaat om 2/3gram. Ben wel wat gewend maar das te gek. Viel na het bewuste drankje van de bar kruk en ben een uurtje ofzo helemaal weg geweest met een ziek lage hartslag. In ambulance iets bij gekomen is me verteld, later in t ziekenhuis iets meer bij geweest. Niet bij bij, maar er brande licht maar niet echt aanwezig allerlei vage shit gezegd en stickers voor de hartmonitor steeds van me afgehaald haha. Zelf kwam ik rond 3 uur pas echt een beetje bij en kon daarna ook niet meer slapen, contact gezocht met vrienden en die hebben t een beetje uitgelegd. 8 uur eerste stappen uit bed en om half 12 mocht ik weg uit t zieken huis. Smiddags nog optijd voor men afspraak gelukkig, moest ff een stalen bumper op men autootje haha.
Verhalen genoeg iig bij interesse kan ik zo nog wat neerzetten hoor haha.
Mvg