Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe leukste drug ervaring en je slechtste drug ervaring

Je leukste drug ervaring en je slechtste drug ervaring

72 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Rat zei:
Ik heb juist 2 a 3 jaar gewoon kunnen blowen voordat ik er paranoia van werd. Moet zeggen dat ik er toen ook flink verslaafd aan ben geweest. Maar als ik eraan terug denk vind ik het effect van wiet helemaal niet zo leuk. (Ik ben sowieso niet zo van downers) Maar op een gegeven moment begon ik steeds meer last te krijgen van paranoia, en heb toen een paar keer gehad dat ik zo in paniek raakte dat ik gewoon dacht dat ik dood ging en vervolgens out ging. Dus geen wiet meer voor mij.:flushed:
Klik om te vergroten...
Ik heb dat zelf ook meegemaakt hoor en de verandering hoe het in het begin was en hoe het veranderde. Ken ook het 'doodgaan' en paranoia gevoel en heb het ook bij andere zien gebeuren wat het veroorzaakt weet ik niet precies maar ik weet wel dat het dan ineens paniekaanvallen gaat veroorzaken als je stoned bent.

Ben jaren lang cannabis verslaafd geweest. Nu kan ik dat regelmatig doen en ik crave er ook niet meer naar maar dat komt door me pammetjes en heroïne gebruik moet ik eerlijk zeggen.
G
GambolitasjuhLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dopemonster zei:
Ik heb dat zelf ook meegemaakt hoor en de verandering hoe het in het begin was en hoe het veranderde. Ken ook het 'doodgaan' en paranoia gevoel en heb het ook bij andere zien gebeuren wat het veroorzaakt weet ik niet precies maar ik weet wel dat het dan ineens paniekaanvallen gaat veroorzaken als je stoned bent.

Ben jaren lang cannabis verslaafd geweest. Nu kan ik dat regelmatig doen en ik crave er ook niet meer naar maar dat komt door me pammetjes en heroïne gebruik moet ik eerlijk zeggen.
Klik om te vergroten...
Heel apart vind ik het toch. Heb veel meegemaakt qua paniekaanvallen, paranoia zelfs psychoses met of zonder drugs maar heb nog nooit zulke enge dingen gevoeld als bij wiet denk ik.

Was alcohol trouwens vergeten te noemen, die staat wel als 2e slechtste bij mij. Die rare 6APB viel nog wel mee vergeleken bij wat ik heb meegemaakt met alcohol en wiet, als ik eerlijk ben. Die 6APB was vooral fysiek het kutst, omdat ik me zo lang ziek voelde.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dopemonster zei:
Nouja ik verwoorde t een beetje verkeerd. Benzo's staan niet in me top leukste omdat ik er geen plezier uit haal (wat logisch is) Maar benzo's en opiaten zijn voor mij een primaire levensbehoefte om mezelf oké te voelen en te kunnen functioneren. Dus die middelen hebben een hele grote betekenis voor mij vergeleken partydrugs
Klik om te vergroten...
Herkenbaar.
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#4
De beste van allemaal? Speed
De beste RC? 3MMA
De slechtste van allemaal? Ketamine
De slechtste RC? O-DSMT
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Slechtste ervaringen toch echt wel eigenwijs een dikke joint roken als ik dronken was. Kotsen en de hele wereld die maar blijft draaien.

Beste ervaringen dat we vroeger truffels gingen doen in de zomer in de duinen. Wisten niet wat ons overkwam en uren om alles en iedereen dubbel liggen. Eerste keer XTC mag er ook wezen :)

Dubbel gevoel heb ik over (veel) teveel disso's pakken tijdens psychedelische trip. Op het moment was ik zo verward en randpsychotisch dat het moeilijk genieten was, maar achteraf keek ik voldaan terug op wat the hell ik allemaal meegemaakt had.
W
WillykrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dopemonster zei:
Goeiedag allen! Jaja je leest de titel van dit topic al!

Iedereen die weet natuurlijk dat drugs gebruiken hartstikke leuk kan zijn, nou weet iedereen ook dat er natuurlijk een keerzijde zit aan het gebruik van drugs.....
Daarom vraag ik jullie om je beste ervaring hier te delen maar ook je slechtste ervaring! Om zo wat meer bewustwording te creëren onder het gebruik van drugs zodat mensen dit kunnen onthouden wanneer ze besluiten om iets te gaan gebruiken en het goed te doen om zo zoveel mogelijk risico's te beperken!!!
Bekijk bijlage 19229

Mijn leukste ervaring met drugs:

Toen ik 16 jaar oud was en we met een groep van 30 mensen lekker buiten op een zomerse avond aan de X gingen op het grasveld aan een strandje. Wat waren dat toch leuke tijden zeg! Jong en zorgeloos door het leven gaan en helemaal in het weekend uit onze hersenpan treden. De hele nacht door feesten en slapen in het daglicht. Toen waren de pillen ook al redelijk sterk en wat een topgevoel was dat zeg! Ook tijdens het wauzen blowtjes roken en een paar drankjes drinken om nog verder weg te spacen! Het gevoel de wereld top te vinden en op alles en iedereen verliefd zijn! Ik mis die tijden nu!!!! :smirk: :smirk: :tonguewink: :tonguewink: :sweatsmile: :grimacing:

Mijn slechtste ervaring met drugs:

Wat jaren later toen ik na heftige gebeurtenissen zwaar verslaafd was geraakt en steeds heftigere dingen ging gebruiken. Ik maakte toen al een tijdje zorgen over me gebruik omdat ik een zware opiaten en benzo verslaving had gekregen. Maar op een bepaalde avond sloegen mijn zorgen van 50 naar 100 heel snel. Ik was onder invloed van alcohol en heroine en volgensmij ook een klein beetje xanax en wiet. Had ook een beetje gesnoven. Tijdens het drinken van een biertje begon de coke uit te werken en ik voelde me ademhaling helemaal wegvallen :fearscream: Ik werd hier heel erg angstig van en ik voelde mijzelf ook steeds verder wegvallen alsof ik in een coma raakte. Ze stopte toen me hoofd constant in de coke om mij wakker te houden maar voelde me hart toen heel de tijd te keer gaan alsof ik een hartaanval zou krijgen. Ben toen niet naar het ziekenhuis gegaan en toch heb ik dit wonderbaarlijk overleeft! Na deze gebeurtenis was ik echt in een zware depressie beland en heb toen besloten om mezelf te veranderen en mijn verslavingen en alle onderliggende problemen aan te pakken! Het duurde heel lang tot het moment ik in een kliniek zat en af ging kicken maar wat een periode was dit zeg! Nu spendeer ik me dagen clean en wil dat graag zo houden ook!

Ik hoor graag van jullie wat jullie leuke en nare ervaringen zijn met het gebruik van drugs! Groetjesss.:redheart:
Klik om te vergroten...
Hey,

Laat ik ook is wat posten hahaha.

Mijn leukste ervaring is denk ik toch onder Invloed van 2-fdck op een totaal andere plek terecht kom soms, een plek met ruimte om te denken over alles wat je wilt of rondzwerven door gebouwen en allerlei vage shit zien met luciddreaming. Ik eindig dan meestal in een bos ergens waar je nog heel relaxed ligt of loopt uren lang. Soms ven je dagen weg en word je weer helder is er 2 uur voorbij ofzo.

Of 2cb met vrienden die totaal in de war raakte, en dan elkaar beetje mentaal fucken door bijvoorbeeld de tijd als die gevraagd wordt niet later te maken. (Dus vanaf 12 uur is t bijvoorbeeld een half uur later nog maat 2 over 12 als iemand t vaak vraagt) of dingen roepen als moest jij niet zo werken en ook leuk is: zit je nou in je broek te zeiken!!! Want ja met die zooi dan voel je dat ook echt Als iemand dat zegt, je ziet t water zo lopen.

Slechte ervaringen:
Nou O-pce heeft me wel een paar keer genaaid, de eerste keer werd ik gewoon maar niet nuchter denk dat ik gespaced heb van 8 uur savonds tot de volgende dag 2 uur maybe 3 uur smiddags ofzo daarna ging t wel weer redelijk.
Wel een geluksgevoel wat een week aanhield, maar later een keer blijkbaar op m'n piek bij zitten nemen en de volgende dag was ik zwaar depressief en voelde het alsof de hele wereld boos op me was including myself. Teleurgesteld in het leven en het idee dat ik t echt voorgoed had verpest. Waar ook een ander gevoel bij kwam wat meer neer kwam op laat iedereen maar lekker ik vertrek wel naar Afrika ofzo dan heeft niemand last van me en t leven is daar simpel.

Edit men bijzonderste slechtste maar ook wel weer grappige ervaring is vergiftiging in een kroeg, heb alles vanaf men laatste biertje, half 12, van andere moeten horen. Blijkbaar zat er een hoge dosis drugs in dat laatste biertje we denken dat t wss 3mmc was en dat t echt wel gaat om 2/3gram. Ben wel wat gewend maar das te gek. Viel na het bewuste drankje van de bar kruk en ben een uurtje ofzo helemaal weg geweest met een ziek lage hartslag. In ambulance iets bij gekomen is me verteld, later in t ziekenhuis iets meer bij geweest. Niet bij bij, maar er brande licht maar niet echt aanwezig allerlei vage shit gezegd en stickers voor de hartmonitor steeds van me afgehaald haha. Zelf kwam ik rond 3 uur pas echt een beetje bij en kon daarna ook niet meer slapen, contact gezocht met vrienden en die hebben t een beetje uitgelegd. 8 uur eerste stappen uit bed en om half 12 mocht ik weg uit t zieken huis. Smiddags nog optijd voor men afspraak gelukkig, moest ff een stalen bumper op men autootje haha.

Verhalen genoeg iig bij interesse kan ik zo nog wat neerzetten hoor haha.

Mvg
K
Krypt0niteLid
01-01-2024, 00:00
#7
Eerste keer. Xtc(mdma).
In de hollywood music hall in rotterdam jaaaren terug
Was een laag gedoseerde pil die ik in 1 keer in nam.

Vervolgens helemaal vergeten dat ik hem genomen had tot een uurtje later.

BAMM! 😍 een grijns van oor tot oor en kon alleen nog maar robot bewegingen maken.
Zoveel euforie en liefde.

Met kleding en al in de jacuzzi gesprongen haha.
Vond mijn taxi chaffeur niet zo leuk overigens.🤣
Beste avond uit mijn leven.

En slechte ervaring was op truffels.
Ik moest eten maken maar was compleet mindfucked.
Kon geen verbindingen meer leggen.
Stond naar het vlees te kijken en het mes in me hand en wist niet wat te doen.
Werd toen zo eng dat ik op ben moest gaan liggen en derest van de avond heb moeten bijkomen.🤣
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mijn leukste drugs ervaring:

De eerste keer dat ik een joint rookte, ik weet het nog goed. Een vriend vroeg of ik weleens had geblowed. “Tuurlijk” zei ik, terwijl ik nog nooit geblowed had. Ik was 13 en moest natuurlijk wel stoer zijn.

We zaten onder een viaduct, hij draaide en stak hem op. Hij paaste hem door en ik nam een paar hijsen. Nog geen minuut later kreeg ik een roes achtige piep in mijn oren. Kleuren werden intens en geluiden leken gedempt aanwezig met een lichte echo.

“Wow, ik moet even liggen” zei ik. Mijn vriend zei “ja lekker hè”.

Het was herfst, dus ik ging liggen tussen de blaadjes die daar lagen. De droge blaadjes klonken als knisperend haardvuur toen ik neerkwam. Ik zakte in de grond en mijn zicht was uitgezoomd, alsof je een verrekijker achterstevoren houdt. Hij begon Opgezwolle te rappen, mijn toen favoriete muziek. Het klonk zo warm en aangenaam, zijn stem was zo fantastisch met een lichte vibratie er in, alles was schitterend.

Ik maak er een eind aan, voordat dit een tripreport wordt. Ik heb me de hele dag nog geweldig gevoeld!

Mijn slechtste drugs ervaring:

Ik heb geen heftige bad trips ofzo gehad. Wel heb ik eens uren huilend in de hangmat gelegen na truffels, vroeger vaak in mijn eigen kots lopen rollen van drank, en een avond depressief geweest van paddo’s.
P
Plucky DuckLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mijn beste drugs ervaring:
Mijn eerste keer truffels, ontzettend spannend en had nog nooit getript. Wauw wat een ervaring. Gehuild van blijdschap over hoeveel ik van mijn vrienden hou. Heb dit toentertijd gedaan met een vriend van mij, samen gepraat over van alles. Liggend op het gras met een sigaret, niet eens rokend maar gewoon aangestoken en gekeken hoe deze wegbrandde. Was toen ook ontzettend geil en vroeg me af hoe het was om seks te hebben nu, uiteindelijk nog steeds niet gedaan op truffels. Lijkt me zo ontzettend magisch.

Mijn slechtste drugs ervaring:

Derde keer truffels. Dubbele dosis truffels genomen en uiteindelijk in een soort psychose belandt leek het voor mezelf. Zoiets maar dan met mijn eigen hoofd (en dan dat stukje waarin ze samensmelten enzo) :

En iedere keer als ik mijn hoofd dus zag gebeurde er gekke shit, soms schoot ik mezelf in mijn hoofd, werd ik opgegeten door een entiteit of hing ik mezelf op. Gingen toen ook ergens zitten waar CONSTANT mensen langsliepen. Aantal keer honden naar mij toegekomen die totaal vervormde of met de grond samensmolten.

Daarna dacht ik dat IK alles verzonnen had wat er bestond, het asfalt op de weg, vogels, zand, atomen bestonden niet, alles was niks en het zat allemaal in mijn hoofd. Ik was een balletje energie in het heelal die in al zijn eenzaamheid een hele wereld had verzonnen om maar niet alleen te zijn. Hier raakte ik het echt kwijt en wist ik totaal niet wat me overkwam.

Ik was er ook van overtuigd dat iedereen wist dat ik drugs had gedaan, dat was een feit dat iedereen accepteerde maar dat maakte niet uit, ik was alles en ik had alles verzonnen.

Ben toen naar huis gegaan in mijn naroes, in bed gaan liggen en heb 3 uur lang gehuild en in een mindloop gezeten. Leek oprecht alsof ik er nooit meer uitkwam. Een van mijn engste ervaringen met drugs ooit, als ik er op terugkijk was dit ook eerder overweldigend dan een badtrip. Maar daar denk je dan niet aan.
R
RochefortLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ben een redelijke newbie, alleen nog maar geblowd en x geprobeerd, en dan ook echt niet veel:

Mijn beste drugservaring:
Twee jaar terug met oudjaar zwaar gegeten en toen m'n eerste pilleke gepakt met een vriendin. Die deed na een uur nog niks (omdat we zwaar gegeten hadden), dus nog 1 gepakt. Daarna beste avond van m'n leven gehad. Thuis dus, ik heb nog nooit x op een feestje geprobeerd en ben benieuwd hoe dat is. Maar aangezien ik toen met oudjaar amper kon lopen, vraag ik me af hoe dat op een feestje werkt dan.

Mijn slechtste drugservaring:
Eergister een flinke badtrip (tenminste, denk ik dan), gister hier beschreven. Ws gevaarlijke pillen gekocht, die pas heel laat aanslaan. 2.5 pil in 2 dagen en de laatste keer een half jointje erbij. Ik dacht dat alles naar oneindig ging en ik begon me zorgen te maken dat mijn hoofd dat helemaal niet aan zou kunnen, raakte in paniek en dacht dat ik dood zou gaan en/of gek werd.

Voel me een redelijke amateur als ik die verhalen hier lees :grimacing: maar voor mij was het toch wel m'n heftigste ervaring ever. Niet te vergelijken met 'normale' angsten denk ik. Hoop niet dat ik nou iets beschadigd heb, ik vind die verhalen hier van mensen die er nog maanden last van hebben toch behoorlijk heftig.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hoi @Rochefort ,

Welkom op het forum! (smakelijke avatar trouwens)

Rochefort zei:
x geprobeerd, en dan ook echt niet veel
Klik om te vergroten...
Rochefort zei:
Maar aangezien ik toen met oudjaar amper kon lopen, vraag ik me af hoe dat op een feestje werkt dan.
Klik om te vergroten...
Niet echt veel? Als je zoveel xtc pakt dat je niet meer kunt lopen vraag ik me wel af wat jou definitie van 'wel veel' is?

Rochefort zei:
2.5 pil in 2 dagen
Klik om te vergroten...

Rochefort zei:
Hoop niet dat ik nou iets beschadigd heb, ik vind die verhalen hier van mensen die er nog maanden last van hebben toch behoorlijk heftig.
Klik om te vergroten...
Volgens mij moet je je echt even serieus verdiepen in xtc voordat je er verder mee gaat. Xtc kan fantastisch zijn maar is niet zonder risico's! Dit is in ieder geval een goed begin om je in te lezen.

Handboek - MDMA/XTC: handleiding

Op het forum worden regelmatig vragen gesteld door mensen die kennis willen maken met deze drug. Naast de topics met focus op slechts de risico's van MDMA en de topic met veel achtergrondinformatie, miste ik toch een algemene handleiding (voor beginners). Daarom heb ik deze zelf maar geschreven...
drugsforum.nl drugsforum.nl
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#12
MDMA, toch voor 5-6u heeeel vet en onevenaarbaar, maar tegelijk slecht wat daarop volgt, al bij comedown, om te zwijgen dagen erna.
LSD heeft me al veel schoons laten ervaren, zonder slechte bijwerkingen, buiten de darmpjes soms.
En recent, dit jaar 6-APB, zo'n toppertje, stabiele lange rush, minder waus n weg als mdma, mr nul comedown, eerder fijne na-stimulatie.
GHB, 2 x echt zwaar slecht op gegaan, lam, dan kronkelend op de grond vd pijn en kotsen.
Nog kut ervaring, eerste keer O-DSMT, was echt heel nare en beangstigende ervaring.
R
RochefortLid
01-01-2024, 00:00
#13
Eik zei:
Hoi @Rochefort ,

Welkom op het forum! (smakelijke avatar trouwens)



Niet echt veel? Als je zoveel xtc pakt dat je niet meer kunt lopen vraag ik me wel af wat jou definitie van 'wel veel' is?




Volgens mij moet je je echt even serieus verdiepen in xtc voordat je er verder mee gaat. Xtc kan fantastisch zijn maar is niet zonder risico's! Dit is in ieder geval een goed begin om je in te lezen.

Handboek - MDMA/XTC: handleiding

Op het forum worden regelmatig vragen gesteld door mensen die kennis willen maken met deze drug. Naast de topics met focus op slechts de risico's van MDMA en de topic met veel achtergrondinformatie, miste ik toch een algemene handleiding (voor beginners). Daarom heb ik deze zelf maar geschreven...
drugsforum.nl drugsforum.nl
Klik om te vergroten...

Hi @Eik ,

Lekker biertje he :wink:

Nouja, we lagen heel de avond op een matras, als ik dan water ging halen was het wel wankelen ja. Dat was op 2x240mg geloof ik. Ik zei niet veel omdat ik de periode er na eigenlijk nooit meer een hele heb gepakt. Anyway, ik kan me best voorstellen dat als je gaat dansen op een feestje, dat je in een hele andere modus zit. Een half jaar daarna heb ik een in een paar maanden tijd regelmatig nog een kwartje/halfje geprobeerd en dat ging altijd goed, ook met een jointje erbij.

De fout die ik eergister heb gemaakt is dat ik, door die ervaring van 2x240 dacht dat ik afgelopen maandag nog wel een pilletje kon pakken, terwijl ik er de dag er voor al 1.5 op had. Vooral ook omdat die 1.5 niks deed. Dit waren dan ook andere pillen, sterker nog, ik denk dat het superman pillen waren. Waar PMMA in zit, ik weet niet zeker of er dan ook MDMA in zit. Volgende keer laat ik nieuwe pillen dus eerst testen, deze laat ik trouwens ook nog testen.

Dus je hebt gelijk, ik moet me er eens wat meer in gaan verdiepen, thanks voor de link. Ik had er al best wat over gelezen, maar gezien mijn vragen mag ik wel wat meer research doen. Zit nu ook al 2 dagen op dit forum te lezen, wat me ook wel gerust heeft gesteld; ik ben niet de enige met die badtrip ervaring.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rochefort zei:
Lekker biertje he :wink:
Klik om te vergroten...
Zeker weten!


Rochefort zei:
Dat was op 2x240mg geloof ik.
Klik om te vergroten...
480 mg… dus ofwel je weegt 240-330 kilogram ofwel je doseert zwaar teveel…


Rochefort zei:
Anyway, ik kan me best voorstellen dat als je gaat dansen op een feestje, dat je in een hele andere modus zit.
Klik om te vergroten...
Ik vind mdma zowel op feestjes als thuis geweldig! Maar het is inderdaad wel echt heeel anders!
Rochefort zei:
Volgende keer laat ik nieuwe pillen dus eerst testen, deze laat ik trouwens ook nog testen.
Klik om te vergroten...
👍🏻
Rochefort zei:
maar gezien mijn vragen mag ik wel wat meer research doen.
Klik om te vergroten...
Yep… goed dat je dat nu doet!


Rochefort zei:
ik ben niet de enige met die badtrip ervaring.
Klik om te vergroten...
Absoluut niet! De meeste hier hebben wel eens een vervelende ervaring gehad. Hoort bij onze nogal riskante “hobby”… maar het doel is natuurlijk wel om zoveel mogelijk leuke en zo min mogelijk slechte ervaringen te hebben.

men liefst ook met zo min mogelijk fysieke en mentale schade. En jouw dosering en frequenties van mdma gebruik klinken wel een beetje zorgelijk…

Zou zonde zijn als je de mdma ervaring of je hersentjes beschadigd toch?!
R
RochefortLid
01-01-2024, 00:00
#15
Eik zei:
Zeker weten!



480 mg… dus ofwel je weegt 240-330 kilogram ofwel je doseert zwaar teveel…



Ik vind mdma zowel op feestjes als thuis geweldig! Maar het is inderdaad wel echt heeel anders!

👍🏻

Yep… goed dat je dat nu doet!



Absoluut niet! De meeste hier hebben wel eens een vervelende ervaring gehad. Hoort bij onze nogal riskante “hobby”… maar het doel is natuurlijk wel om zoveel mogelijk leuke en zo min mogelijk slechte ervaringen te hebben.

men liefst ook met zo min mogelijk fysieke en mentale schade. En jouw dosering en frequenties van mdma gebruik klinken wel een beetje zorgelijk…

Zou zonde zijn als je de mdma ervaring of je hersentjes beschadigd toch?!
Klik om te vergroten...

Toen ik die 2x240 nam, was ik 112 kg, nu 100kg. Dus ja, wel wat teveel, maar daarna toch een maand of 9 niks meer gedaan. Totdat ik het ergens kon kopen, toen wel wat teveel gebruikt ja, meerdere keren in de week een kwartje. Op een gegeven moment merkte ik ook wel dat m'n serotonine 'op' was. Ik wist wel dat 3 maanden er tussen werd aanbevolen, maar nam dat toch niet zo serieus omdat ik las dat er mensen waren die veel meer gebruikten. Maar op dit forum lees ik ook dat mensen toch wel 2 a 3 maanden wachten, dus ik ben er wat meer van overtuigd nu. Komt goed, ik rook nu elke dag een halve joint en dat bevalt me prima zo, het wordt gelukkig ook niet steeds meer. Thanks voor je antwoorden :)
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rochefort zei:
Toen ik die 2x240 nam, was ik 112 kg, nu 100kg. Dus ja, wel wat teveel, maar daarna toch een maand of 9 niks meer gedaan. Totdat ik het ergens kon kopen, toen wel wat teveel gebruikt ja, meerdere keren in de week een kwartje. Op een gegeven moment merkte ik ook wel dat m'n serotonine 'op' was. Ik wist wel dat 3 maanden er tussen werd aanbevolen, maar nam dat toch niet zo serieus omdat ik las dat er mensen waren die veel meer gebruikten. Maar op dit forum lees ik ook dat mensen toch wel 2 a 3 maanden wachten, dus ik ben er wat meer van overtuigd nu. Komt goed, ik rook nu elke dag een halve joint en dat bevalt me prima zo, het wordt gelukkig ook niet steeds meer. Thanks voor je antwoorden :)
Klik om te vergroten...
Graag gedaan.Iedereen maakt wel eens foutjes! Was ook zeker niet mij intentie om moeilijk te doen. Uiteindelijk is het jouw leven en jouw hersenpan…

Hopelijk kun je hier genoeg nuttige info vinden en je vermaken…
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hey, goed bezig door naar de huisarts te gaan! Fijn dat je er volgende week goed voor kunt gaan zitten. Succes!
R
RochefortLid
01-01-2024, 00:00
#18
Eik zei:
Graag gedaan.Iedereen maakt wel eens foutjes! Was ook zeker niet mij intentie om moeilijk te doen. Uiteindelijk is het jouw leven en jouw hersenpan…

Hopelijk kun je hier genoeg nuttige info vinden en je vermaken…
Klik om te vergroten...

Onee, dat waardeer ik hoor. Mss schoot ik een beetje in de verdediging, maar het belangrijkste is dat ik niet vaker dan die 2 a 3 maanden gebruik, daar helpt je opmerking zeker wel bij.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Toen ik dit topic startte hoorde je me trots zeggen dat ik clean was, dat hield geen 2 weken stand HAHA!

(Huild keihard diep vanbinnen)
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hey! Wat kut zeg! Wat gebruik je nu dan? Heb je plannen om eruit te komen?

Ik heb niet veel drugs ervaring, maar ben er wel enorm van onder de indruk.

Beste ervaring:
Truffels met 2 vriendinnen. Het voelde alsof het verleden, heden en toekomst 1 geheel was en dat het leven niets meer of minder was dan het verstrijken van de tijd, omdat alles al was, is en altijd zo zal zijn. Dat vond ik hilarisch. Het voelde alsof ik gummybenen en armen had. Ik had veel behoefte om mijn vriendinnen te verzorgen, maar raakte de hele tijd afgeleid of kon niet goed bewegen. Voelde ook seksuele opwinding. En tekende daar op een symbolische manier over, raakte daar helemaal van onder de indruk. En heb daarnaast ook 6 uur lang de slappe lach gehad. Hoefde iig een week geen buikspieroefeningen te doen :wink:.

Slechtste ervaring:
Ik had eigenlijk te veel spanning in mijn lijf, maar hoorde dat je op X niet fout kon gaan. Ik begon voorzichtig, maar voelde niets en nam bij. Toen kwam hij heel heftig binnen. Alles was echt té mooi, ik voelde me té goed, ik vond het kei raar dat ik helemaal geen lichamelijk ongemak voelde zoals kou of honger. Ineens stond ik te zoenen, of in lampjes te staren, dat soort dingen. Ondanks dat ik op een prachtige locatie was met fijne vrienden, voelde het toch nep aan. Ik zag ook mannen naar mij kijken van: die gaat lekker...! En ineens was ik er helemaal klaar mee. Heb ook totaal geen behoefte meer aan XTC.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."