Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey, ik zit al een tijdje op dit forum vooral om te lezen eigenlijk toch ga ik voor het eerst een post maken. Ik gebruik af en toe met wat maten 2MMC (snuivend) De hele avond heb ik een beetje klamme handjes en een tikkeltje warm maar ga ik erg lekker, ik heb ook standaard een handventilator bij me. Altijd als ik thuis ben gaat het “mis” Ik krijg het extreem warm en begin hartkloppingen te krijgen en last van mijn ademhaling, lijkt een beetje op hitte uitputting zet altijd de airco aan in de hoop dat dat iets helpt en rook voor het slapen een jointje. nadat ik ongv 1.5 uur in bed heb gelegen en probeer te slapen kalmeert dit. Ik drink over de avond heen ongeveer een glas water per uur. Ik was eigenlijk benieuwd of iemand anders dit ook heeft? En of iemand enige oplossing / “hulpmiddel” heeft? Alvast bedankt"
"Leukste Dat was toch echt mijn eerste keer XTC, een hele nieuwe wereld ging voor me open. Slechtste Teveel XTC, Zat in een hele heftige trip waarbij het leek alsof ik in third person view liep. Een heel raar gevoel en ging er ook heel slecht op moest ook telkens om de 3meter stoppen met lopen, omdat ik het gevoel had dat ik naar onder werdt gesleurd. Heb hier wel veel van geleerd haha"
"dankjewel voor alle reacties, heb heel toevallig gister nog gebruikt met 2 vrienden. Ik kan je vertellen dat ik deze keer juist een stuk meer naar binnen heb gewerkt, maar heb eigenlijk nergens last van gehad? Ik heb wel voor het eerst Hasj gerookt IPV Wiet na 2mmc, merkte ook dat ik een stuk lekkerder slaapte en vooral minder “verdwaald” wakker werdt. heel misschien dat het zit in de wiet die ik elke keer rookte na gebruik? Edit: Ik hou niet persee bij hoeveel ik op een avond gebruik, heb ook nooit het gevoel gehad alsof ik teveel heb gebruikt. Dit warmte gevoel komt echt pas zodra ik naar huis heb gefietst en binnenshuis ben en niet eerder."
"joebiden zei: Ik ben van plan om met een paar hechte vrienden binnenkort truffels te gaan doen. Ik heb het zelf 2x eerder gedaan en de meesten maar 1x, nadat ik ze overtuigd had om het een keer te proberen. Mijn eerste trip vond ik namelijk zo geweldig dat ik de drang voelde om truffels te ervaren met iedereen waarmee ik ook maar een beetje close ben. Uiteindelijk bleek die tweede trip (en dus voor mijn vrienden, exclusief 1, de eerste) een stuk minder leuk te zijn, en dit bevestigde de vriend die ook meedeed aan mijn eerste trip. Ik vond het ontzettend jammer dat mijn vrienden niet een vergelijkbare eerste keer hebben ervaren. Ik had ze immers beloofd dat het fantastisch zou worden. Ik ging er natuurlijk niet van uit dat het precies even leuk of zelfs leuker zou worden dan hoe ik het ervaarde, maar uiteindelijk heb ik toch het gevoel dat ze niet een vermakelijke trip hebben gehad. Niemand had een bad trip ofzo, maar het kwam voor niemand dichtbij het gevoel van mijn eerste keer. Ik was namelijk enorm euforisch, voelde me als een nieuwsgierig onschuldig kindje, en heb zĂł veel gelachen tijdens mijn eerste keer. Heb er toen over nagedacht en ben tot de conclusie gekomen, waarvan ik niet weet of hij klopt, dat het niet per se lag aan de andere truffelsoort (het waren wel vergelijkbare truffels van dezelfde smartshop). Volgens mij is er sowieso niet veel onderling verschil in de truffels, maar gaat het om de hoeveelheid werkzame stof erin en die is vaak vergelijkbaar (toch?). We denken dat een mogelijke reden zou kunnen zijn dat we met teveel mensen (7) in een te kleine ruimte waren: een klein appartement met 3 slaapkamers en een bescheiden woonkamer. We merkten dat we last hadden van teveel prikkels, te veel gesprekken die tegelijk gevoerd werden. Daarnaast denk ik dat ik de verwachtingen van mijn vrienden misschien een beetje te hoog heb gemaakt door er zo enthousiast over te doen.. Ik vind het zelf een fijn idee om het met een kleine groep te doen (max 4 ofzo?) zodat je alles samen meemaakt en er niet gescheiden gesprekken gaan komen, want die vond ik vorige keer irritant. Heeft iemand anders misschien ervaring met of tips voor een bepaalde groepsgrootte? Zou het ĂĽberhaupt daar aan kunnen hebben gelegen? TL;DR Ik zoek naar tips om de kans op een leuke trip te vergroten. In principe ga ik niks plannen voor de trip, maar voor het geval dat is het fijn als we leuke dingen om te doen hebben (binnenshuis). We zijn met een groepje van ongeveer 4 mensen. Wat vind jij leuk om te doen tijdens een trip? Deel vooral je leuke trip ervaring alsjeblieft! Klik om te vergroten... Ik weet niet heel zeker of het hier aan ligt, maar blijf vooral aangeven dat ze zichzelf gewoon moeten gedragen waar ze zich goed bij voelen. Heb 2keer gehad dat vrienden bang waren om hun gevoelens te uitten tijdens de trip, en het daarom voor iedereen een stuk saaier was. En ik vindt zelf truffels binnen doen niet echt leuk, ik ga liever met een paar vrienden in een bos zitten waar weinig mensen komen. Dat vindt ik persoonlijk veel leuker."