Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe leukste drug ervaring en je slechtste drug ervaring

Je leukste drug ervaring en je slechtste drug ervaring

72 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
R
RochefortLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eik zei:
Zeker weten!



480 mg… dus ofwel je weegt 240-330 kilogram ofwel je doseert zwaar teveel…



Ik vind mdma zowel op feestjes als thuis geweldig! Maar het is inderdaad wel echt heeel anders!

👍🏻

Yep… goed dat je dat nu doet!



Absoluut niet! De meeste hier hebben wel eens een vervelende ervaring gehad. Hoort bij onze nogal riskante “hobby”… maar het doel is natuurlijk wel om zoveel mogelijk leuke en zo min mogelijk slechte ervaringen te hebben.

men liefst ook met zo min mogelijk fysieke en mentale schade. En jouw dosering en frequenties van mdma gebruik klinken wel een beetje zorgelijk…

Zou zonde zijn als je de mdma ervaring of je hersentjes beschadigd toch?!
Klik om te vergroten...

Toen ik die 2x240 nam, was ik 112 kg, nu 100kg. Dus ja, wel wat teveel, maar daarna toch een maand of 9 niks meer gedaan. Totdat ik het ergens kon kopen, toen wel wat teveel gebruikt ja, meerdere keren in de week een kwartje. Op een gegeven moment merkte ik ook wel dat m'n serotonine 'op' was. Ik wist wel dat 3 maanden er tussen werd aanbevolen, maar nam dat toch niet zo serieus omdat ik las dat er mensen waren die veel meer gebruikten. Maar op dit forum lees ik ook dat mensen toch wel 2 a 3 maanden wachten, dus ik ben er wat meer van overtuigd nu. Komt goed, ik rook nu elke dag een halve joint en dat bevalt me prima zo, het wordt gelukkig ook niet steeds meer. Thanks voor je antwoorden :)
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rochefort zei:
Toen ik die 2x240 nam, was ik 112 kg, nu 100kg. Dus ja, wel wat teveel, maar daarna toch een maand of 9 niks meer gedaan. Totdat ik het ergens kon kopen, toen wel wat teveel gebruikt ja, meerdere keren in de week een kwartje. Op een gegeven moment merkte ik ook wel dat m'n serotonine 'op' was. Ik wist wel dat 3 maanden er tussen werd aanbevolen, maar nam dat toch niet zo serieus omdat ik las dat er mensen waren die veel meer gebruikten. Maar op dit forum lees ik ook dat mensen toch wel 2 a 3 maanden wachten, dus ik ben er wat meer van overtuigd nu. Komt goed, ik rook nu elke dag een halve joint en dat bevalt me prima zo, het wordt gelukkig ook niet steeds meer. Thanks voor je antwoorden :)
Klik om te vergroten...
Graag gedaan.Iedereen maakt wel eens foutjes! Was ook zeker niet mij intentie om moeilijk te doen. Uiteindelijk is het jouw leven en jouw hersenpan…

Hopelijk kun je hier genoeg nuttige info vinden en je vermaken…
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey, goed bezig door naar de huisarts te gaan! Fijn dat je er volgende week goed voor kunt gaan zitten. Succes!
R
RochefortLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eik zei:
Graag gedaan.Iedereen maakt wel eens foutjes! Was ook zeker niet mij intentie om moeilijk te doen. Uiteindelijk is het jouw leven en jouw hersenpan…

Hopelijk kun je hier genoeg nuttige info vinden en je vermaken…
Klik om te vergroten...

Onee, dat waardeer ik hoor. Mss schoot ik een beetje in de verdediging, maar het belangrijkste is dat ik niet vaker dan die 2 a 3 maanden gebruik, daar helpt je opmerking zeker wel bij.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Toen ik dit topic startte hoorde je me trots zeggen dat ik clean was, dat hield geen 2 weken stand HAHA!

(Huild keihard diep vanbinnen)
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hey! Wat kut zeg! Wat gebruik je nu dan? Heb je plannen om eruit te komen?

Ik heb niet veel drugs ervaring, maar ben er wel enorm van onder de indruk.

Beste ervaring:
Truffels met 2 vriendinnen. Het voelde alsof het verleden, heden en toekomst 1 geheel was en dat het leven niets meer of minder was dan het verstrijken van de tijd, omdat alles al was, is en altijd zo zal zijn. Dat vond ik hilarisch. Het voelde alsof ik gummybenen en armen had. Ik had veel behoefte om mijn vriendinnen te verzorgen, maar raakte de hele tijd afgeleid of kon niet goed bewegen. Voelde ook seksuele opwinding. En tekende daar op een symbolische manier over, raakte daar helemaal van onder de indruk. En heb daarnaast ook 6 uur lang de slappe lach gehad. Hoefde iig een week geen buikspieroefeningen te doen :wink:.

Slechtste ervaring:
Ik had eigenlijk te veel spanning in mijn lijf, maar hoorde dat je op X niet fout kon gaan. Ik begon voorzichtig, maar voelde niets en nam bij. Toen kwam hij heel heftig binnen. Alles was echt té mooi, ik voelde me té goed, ik vond het kei raar dat ik helemaal geen lichamelijk ongemak voelde zoals kou of honger. Ineens stond ik te zoenen, of in lampjes te staren, dat soort dingen. Ondanks dat ik op een prachtige locatie was met fijne vrienden, voelde het toch nep aan. Ik zag ook mannen naar mij kijken van: die gaat lekker...! En ineens was ik er helemaal klaar mee. Heb ook totaal geen behoefte meer aan XTC.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Gemberthee zei:
Hey! Wat kut zeg! Wat gebruik je nu dan? Heb je plannen om eruit te komen?

Ik heb niet veel drugs ervaring, maar ben er wel enorm van onder de indruk.
Klik om te vergroten...
Vandaag tijdens gesprek met me huisarts het gesprek afgehaakt, ga volgende week donderdag langs op afspraak. Zit nu aan de gladiators met ms cotin en diazepam hou het rustig morgen weer een dag, en over de dag versprijd kratom en ms cotin gebruikt
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Gemberthee zei:
Hey, goed bezig door naar de huisarts te gaan! Fijn dat je er volgende week goed voor kunt gaan zitten. Succes!
Klik om te vergroten...
Ze is al wel wat gewend van mij hoor, klinische opname, verwijzingen naar ziekenhuizen en psychiaters
Mr wappie gaat donderdag weer ze verhaal bij haar doen en ff de highlights van de laatste tijd bespreken
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik moet er toch eventjes over kunnen nadenken.. Ik heb op jonge leeftijd veel beginnen drinken omdat mijn klasgenoten mij als een gemakkelijke prooi zagen door het feit dat ik zo stil en teruggetrokken was. Wat later voegde ik daar cannabis aan toe, hoewel ik dat na al die jaren, nog steeds één van de meest absurde patronen heb aangehouden. Ik vind de plant heerlijk ruiken maar als ze je bloedbaan binnenkomt dan pas ik toch. Toen ik met speed begon, de meest donkere dagen uit mijn leven, er mijn gezin door verlorern, ging het van kwaad naar erger. 6 dagen en nachten wakker, 72u rukken zonder eten en nauwelijks drinken. Die periode (2017-2019) is haast helemaal uit mijn herinnering gewest. Sedert kort heb ik van een knobhead de RC ontdekt. 3MMC; 6APB en 4FMA en benzos. Ik wacht nu op mijn grammetje 3FA.

Ik ben aan het doortrappen. Das iets anders trippen. Het zijn periodes in mijn bestaan ik weet ze gaan voorbij.
S
Sneeuwpop1Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Leukste ervaring was zonder twijfel de eerste keer xtc. Ik had geen idee wat ik kon verwachten, was met mijn vriendin die het wel wist en die me alle vertrouwen gaf dat het goed zou komen, en het was echt fantastisch. Goeie muziek gedraaid, fijn gewandeld in de regen (nog nooit zulke lekkere regen gevoeld als toen), topgezelschap, echt een fantastische avond.

Slechtste ervaring was óók op mdma: ik was een paar jaar geleden met Oud & Nieuw op weg naar huis van een optreden, uurtje of half twee, appt een vriendin: kom je anders ook nog even naar dit feestje. Dus ik daarheen, was een man of 20 al compleet uit hun stekker aan het gaan (kleren uit alles), en ik kreeg wat kristallen in mn hand gedouwd. Ingenomen maar ik was best moe én ik vond het feestje niet leuk dus ik wilde naar huis. Naar huis gegaan met mn vriendin, en tijdens het rijden kickte de mdma in en werd alles grijs. Ik wist niks meer, ik kon niks meer, wilde niks, alles was grijs. Heb als een soort zombie een uur op de bank gezeten en ben toen maar naar bed gegaan. Slapen lukte ook bijna niet. Uiteindelijk gelukkig wel in slaap gevallen maar poeh. Dat was echt klote.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dopemonster zei:
Toen ik dit topic startte hoorde je me trots zeggen dat ik clean was, dat hield geen 2 weken stand HAHA!

(Huild keihard diep vanbinnen)
Klik om te vergroten...
Denk niet aan wat niet gelukt is, maar aan wat wel. Je hebt laten zien het twee weken zonder te kunnen. Zeker met die volgens mij behoorlijke opiaten tolerantie echt niet niks.

Aim for the stars dopey :blushing:
I
InfectedHorseLid
01-01-2024, 00:00
#12
Leukste
Dat was toch echt mijn eerste keer XTC,
een hele nieuwe wereld ging voor me open.

Slechtste
Teveel XTC, Zat in een hele heftige trip waarbij het leek alsof ik in third person view liep. Een heel raar gevoel en ging er ook heel slecht op moest ook telkens om de 3meter stoppen met lopen, omdat ik het gevoel had dat ik naar onder werdt gesleurd.

Heb hier wel veel van geleerd haha
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Beste: 2c-b samen met @Mezelf
slechtste: Truffels, te jong en te slecht voorbereid enkeltje 1e hulp.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."